Wij gaan binnenkort op vakantie met ons beide kinderen naar delphin imperial. Hebben jullie tips welke kamers wij het beste kunnen nemen, wat er allemaal te doen is in de buurt etc..? Alvast bedankt!
Wij hadden de junior suite met zeezicht. Die was super groot. Maar een family room is ook erg groot met 2 aparte slaapkamers. In de omgeving is niet veel te beleven, er is geen mooie boulevard of iets dergelijks. Wel heel veel shopping malls en winkeltjes. De prijzen voor de imitatie artikelen zijn echter buitensporig duur. Eens per week is er een traditionele markt op 5 minuten rijden. Verder zou ik absoluut een dagje naar Antalya gaan. Echt de moeite waard!!! Maar wij bleven vnl op het resort, veel te mooi en fijn Je wordt behandeld als de koningin
Wij zijn al meerdere keren geweest, wij vinden de kamers aan het zwembad heerlijk! Maar met kleine kids is dat misschien niet zo handig In de omgeving inderdaad weinig te beleven, wel shoppingmalls met imitatie spul. Aanrader is om naar antalya te gaan, vooral het oude gedeelte bij de haven is erg leuk om doorheen te lopen! In antalya kan je ook nog naar een waterval die in zee uitkomt, dit was ook erg mooi!! Maar het resort is eigenlijk zo goed, dat we meestal gewoon op het resort bleven!
Bedankt!! Klinkt precies zoals wij het willen! Goed resort maar we willen wel een of 2x naar buiten.. Naar antalya gaan dus.. Ga ik opschrijven!
Ik ken het hotel niet, maar vanaf die locatie ben je ook redelijk snel in Side/Manavgat. Manavgat heeft een paar watervallen (watervalletjes, maar wel lekker koel daar) en in Side kun je hele mooie opgravingen bekijken en het heeft een klein maar gezellig centrum met leuke terrasjes aan de zee. In Antalya kun je geweldig winkelen (grote shopping malls). Het Düden park is erg leuk, veel groen en een prachtige echt grote waterval.
Klinkt leuk allemaal eylem! We zijn maar aan het rondkijken voor een extra buggy voor de oudste zodat we wat vaker op pad kunnen... We kunnen namelijk niet kiezen!
Vind je dat niet jammer van het al inclusive concept als je vaak op pad bent? Mag ik vragen waarom je dan niet een villa huurt of iets dergelijks? Ieder z'n ding natuurlijk maar bij delphin imperial krijg je spijt als je te vaak van het resort af bent
Uhmm nee overdag blijven we op het resort, lekker met de kinderen bij het zwembad en speeltuintje.. En dan willen we in de avond naar buiten na het avond eten... En een dagje overdag dan die watervallen bekijken of is in Turkije altijd de shoppingmalls etc in de avond gesloten?
De shoppingmalls zijn tot laat in de avond open. Wij liepen idd ook altijd een rondje shoppen na het avond eten en dan weer terug voor de mini disco De malls liggen letterlijk om de hoek, op zo'n 100 meter afstand.
Dat zijn de toeristische malls De echt mooie shopping malls met bekende merken zitten in Antalya zelf. Maar in de grote steden in Turkije zijn de meeste winkels zeker in het hoogseizoen wel tot 24.00 uur open.
Is midden mei al hoog seizoen daar Eylem? Ooo leuk! Hebben ze ook een mini disco daar?! Dat gaat mijn dochter geweldig vinden! Ik gok dat wij daar ook elke avond heen moeten dan
Ja de minidisco is echt super. Echt heel leuk opgezet. De shows daarna zijn ook van redelijk goede kwaliteit, niet zo amateuristisch als in vele andere resorts. @eylem, dat weet ik, maar als je na het eten een rondje wil lopen is antalya geen optie De shoppingmalls welke in Lara liggen, en dat zijn er ook erg veel inmiddels, hebben veel imitatie maar ook echte merken.
Als je voor kamers gaat, kies dan een familiekamer. Is wel wat duurder maar echt groot en ideaal! Als het kan probeer kamer 2001 te krijgen Is een suite met 2 slaapkamers, 2 balkons, uitzicht over zee en een jaccuzi op 1 balkon (ik had familiekamer geboekt en kregen de suite) Qua uitstapjes: Idd naar Antalya, een boottocht is ook leuk daar en naar Sida/Manavgat. Na het avondeten (bij het avondeten staan wat speeltoestellen ideaal als je nog wilt eten en kids klaar zijn met eten) gaat de kermis open en kun je daar heen gaan. De podium staat er naast. Daar begint daarna de minidisco en daarna een show. Iedere avond steeds een andere show maar wel veel beter van opzet dan menig ander hotel. Kids mogen gratis ieder avond kiezen uit popcorn en suikerspin. Eigenlijk er is zoveel te beleven in het hotel dat je niet snel weg wilt gaan! Houd er wel rekening mee dat je man een lange broek bij zich heeft. Vaak moet je netjes gekleed gaan naar het restaurant ligt ook aan de thema avond ed. Er is ook 1x per week een gala avond. Je kunt er zelfs met de kids naar de bioscoop in het hotel. Er is zoveel te doen haha
Klinkt leuk!! En kamer nummer ga ik onthouden, thnx! Hopelijk hebben wij ook zoveel mazzel dat we een upgrade krijgen en anders even vragen of die nog vrij is en wat de kosten van die kamer zijn!
Geweldig hotel! Het is zo groot en genoeg te beleven, dus vooral op het resort blijven. Waar je op andere bestemmingen een rondje over de boulevard loopt, doe je hier gewoon een rondje hotel Wij zijn er geweest toen het net geopend was.