Weet iemand wat de afmeting is van de wrapper? Ik wil graag een ronde kopen, maar ik dacht dat die kleiner was dan de vierkante en ik ben bang dat die dan snel te klein wordt. Hoe groot is de vierkante en wat is de diameter van de ronde? Bedankt alvast.
sorry dat weet ik nie, maar ik heb de vierkante...mijn ervaring:...je gebruitk em maar kort...zodra je baby zn armpjes gaat bewegen ( in elke geval mijn zoontje)...vidn ie het niet meer lekker om zo ijngepakt te liggen...ik gebruik em wel al dekentje in de maxi ofzo...maar heb em alleen intensief gebruikt toen hij pasgeboren was...daarna wumrde ie telkens zn armen eruit...
Ik weet de afmetingen eigenlijk ook niet precies, maar in tegenstelling tot Fafje gebruik ik de Wrapper juist hartstikke veel. Ik heb 'm in de kinderwagen liggen ipv een lakentje en dekentje en Ayla ligt er dus alijd in als ik met haar op stap ga. Verder neem ik 'm altijd mee naar het cb en doe haar daar lekker in.
grappig tegenover gesteld, ligt mss aan het kindje...mijne word er gek van...ik gebruik toruwens een badcape bij cb..
Kan idd ook, een badcape, maar Ayla is inmiddels wat te groot voor een badcape en in de Wrapper past ze nog prima.
Ik kan je niet helpen met de maten. Maar wij hadden de ronde en de vierkante. Ik vond de vierkante echt veel makkelijker dan de ronde. Vraag me niet waarom maar de vorm is gewoon beter of zo...
ohja dat zou idd nog later van pas komen...ga ik onthouden Ga em sowieso nog nie wegdoen, bewaar em voor hopelijk een 2e!
Heb de vierkante, is volgens mij iets van 65x65 cm? Bevalt uitstekend: idd als dekentje op de maxicosi of wagen, als wrapper op het cb, als dekentje in de box...nu is Sybren wel een klein frutje, dus misschien als je kindje wat groter is hij wat te klein is