Tweeling kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door seepje, 24 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Dames met tweelingen, wat is nu de ideale tweelingwagen? Mijn voorkeur gaat nu sterk uit naar een easywalker maar hoor graag andere ervaringen en merken :)

2. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Wij gaan voor de bugaboo donkey, ook naar de easywalker en daar hebben we 2 aanmerkingen op: de zitter heeft maar 1 stand en is nog nogal slap in de rug en de zitstand kan alleen maar van je af gericht staan.

Bij de donkey is de zitting steviger, verstelbaar en kan het 2 kanten op gemonteerd worden.

Als laatste de 2e hands waarde van de easywalker is matig tov hoog bij de bugaboo.

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik ben geen fan van de Bugaboo (laag popenwagentje), maar de Easywalker duo is wel heel groot. Dan kan je beter voor de Donkey gaan.

Ik heb zelf de Sky (solo) trouwens.

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Geen tweeling, maar wel twee kindjes onder een jaar straks. Wij hebben de bugaboo donkey. Vind het een geweldige wagen. Hij is stevig en alle opties die je kan wensen zitten er op.
    Vind de donkey ook niet laag trouwens. Omdat hij ook grote luchtbanden aan de voorkant heeft staat hij een stuk hoger in vergelijking met de cameleon.

5. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de Donkey, omdat ik straks 4 dagen per week op mijn neefje ga passen, echt een hele mooie wagen.

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    de bugaboo donkey is zeker niet laag!! de buffalo ook niet!

ik heb geen tweeling maar wel 2 kindjes dicht op elkaar en heb dus de donkey! super fijne wagen, je kunt de kindjes c
    van je af en naar je toe zetten. mijn zoontje is nu 4 jaar en zit er nog steeds in. past ook nog heel goed!

gebruik hem nu 3 jaar eerst als mono wagen en toen als duo en er is nog niks stuk of mankementen aan. gebruik hem iedere dag!

7. Mariekevdb1984

5 aug 2011
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de easywalker gehad. Ik vond het een hele fijne wagen. Als de paden in de winkels niet overvol staan kun je gewoon overal doorheen. Ik vind de wagen heel fijn en soepel rijden. In onze tijd was de bugaboo er nog niet in tweelingwagen maar ik vind hem wel heel erg duur...

8. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik heb straks ook 2 kindjes dicht op elkaar en op zolder staat de donkey te wachten. Als je die duur vindt kun je hem tweedehands op mp kopen en daarna verkopen met amper verlies. Daarnaast is het in mijn ogen de stevigste en mooiste tweelingwagen met alle opties van de enkele wagens.

9. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Zonder twijfel de ABC zoom! Fantastisch ding!!

10. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Wij hebben de donkey gekregen van schoonzus. Rijd enorm lekker en voordeel is als je met 1 kindje weg moet je deze ook als eenling wagen kan gebruiken. Compact in te klappen, past zelfs in mijn c1.

Deel Deze Pagina