Dementerende poes

Discussie in 'De lounge' gestart door Samama, 17 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samama

Samama Niet meer actief

Mijn excuses dan dat ik zo reageerde :)

2. Samama

Samama Niet meer actief

Bedankt allemaal overigens voor de lieve woorden!

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Joh ik wist niet eens dat een kat kan dementeren.. Heb met open mond de openingspost gelezen.

Sterkte met beslissen, lijkt me vreselijk. Wij hebben ook een kat en dat is gewoon een onderdeel van ons gezin, zou niet weten wT ik moest..

4. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Wij(ik en zusje)/mijn ouders hadden ook een poes, met precies dezelfde klachten, en helaas hebben we in overleg met de dierenarts besloten haar te laten gaan :( 26 is ze geworden, ben dus met haar opgegroeid...

Dit zijn van die vreselijk moeilijke dingen, en ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen morgen.

5. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Ik zeg niet: Mooie leeftijd, klaar ermee..

Ik zeg in dit geval: Mooie leeftijd + weinig kwaliteit meer door alle klachten + al onderzoeken gedaan = klaar ermee..

Houden van betekent ook laten gaan, ook al doe je jezelf daar geen plezier mee, maar het beestje wel.. En ik vind het feit dat zo'n dier al een mooi lang leven heeft gehad wel meespelen, dat maakt het voor mij persoonlijk draaglijker dan wanneer het een diertje van bij wijze van 2 jaar oud zou zijn..

En wat rot dat je poes zo ziek werd is hier ook al meerdere malen gezegd (al dan niet in andere woorden).. Daarom wenst iedereen TS ook sterkte..

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ts heel veel sterkte voor morgen :( knuffel en kroel haar vanavond maar goed, en misschien haar laatste nachtje toch bij jullie in bed? ( lakentje over je dekbed ter bescherming van de ontlasting?)
    Igg veel sterkte ermee meis

Dikke knuf

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat naar voor jullie en poes. Wil je veel sterkte wensen voor morgen, geef haar nog maar een paar fijne knuffels.

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Lieve Samama,

Wat ontzettend verdrietig :(. Geniet nog lekker van haar! Ik heb misschien nog wel een tip. De kat bij mijn ouders was panisch om naar de dierenarts te gaan. Wij vonden het toen zo zielig om zijn laatste rit daarheen te maken. Dat ie nog eerst in paniek moest raken. Wij hebben toen de dierenarts thuis laten komen. Koste uiteraard wel wat meer maar nu kon hij wel gewoon thuis inslapen. Ik weet niet of jullie poes erg bang is maar anders zou je dat nog kunnen overwegen of dat mogelijk is...

Heel, heel veel sterkte in ieder geval! Zo'n beslissing is nooit makkelijk en ik zie dat je dit echt in het belang van je lieve poes doet.

9. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Sterkte morgen. Niet leuk maar inderdaad wel beter voor jullie poezebeestje.

Deel Deze Pagina