dag dames! ik heb na mn zwangerschappen een vreselijke navel overgehouden. het is gewoon een los stuk rimpelig vel! het ziet er gewoon echt niet uit! mn striae etc kan ik echt niet mee zitten maar dit zou ik toch zo graag weer normaal hebben! ik ben 27 en zie nu al op tegen de bikinitijd! zijn er hier ervaringen met navelcorrecties qua kosten etc? ik kan er niet veel over vinden op interner. daar kom ik steeds op een bwc en naasr de kosten wil ik dat ook niet! alvast super bedankt!!
Ik heb er nog nooit van gehoord eigenlijk...een navelcorrectie Wel vervelend voor je dat je er zo mee zit. Kan me voorstellen dat je er iets mee wilt. Het zal wel cosmetisch zijn dan.
Alleen navel correctie ken ik ook niet nee.. Heb je al eens gewoon gebeld naar een kliniek met de vraag of het 'bestaat' en wat een intake kost? Bellen kan nooit kwaad..
Ik denk dat je dan aan een kleine buikwandcorrectie komt.. Ik heb hetzelfde, maar zit er absoluut niet mee. Er zijn zoveel mooie sexy monokini's tegenwoordig dat je echt niet in een suf oma badpak hoeft te gaan lopen. Als het je echt heel erg dwars zit zou je ook eens naar een kliniek kunnen bellen of op sites kunnen kijken naar de mogelijkheden. Ik heb zelf na mijn tweede zwangerschap geinformeerd voor een mini buikwandcorrectie. Dan ben je ook van kleine vetjes af en de slappe huid. Uiteindelijk helemaal goed gekomen en nu alleen nog zo'n opgefrotte krentennavel. Och ja.... Ben wel op zoek naar een plek op mijn lichaam waar een piercing me nog wel siert
Misschien gewoon es een afspraak maken bij een plastisch chirurg bij jou in de buurt? Volgens mij zijn die informatiegesprekken gratis. Dan weet je wat de mogelijkheden zijn en de kosten.
Plastisch chirurg heb je vanaf dit jaar een verwijzing vd huisarts voor nodig, anders geen afspraak. Maar los vel bij je navel = buikwandcorrectie Navelcorrectie bestaat niet. Buikwandcorrectie word alleen vergoed als je smetplekken hebt en je vel 1/3e op je bovenbenen hangt. Let wel; een buikwandcorrectie is vaak tussen de 3500-6000 (variërend van ziekenhuis of kliniek en waarergens in het land)
Ik heb precies hetzelfde en vind het ook lelijk! Heb ook een navelpiercing gehad. Een navelcorrectie bestaat zeker wel. Vooral in Amerika wordt dit heel erg veel gedaan. De kosten zijn ongeveer 1500 euro en het is onder lokale verdoving. Althans dat is wat ik er van kan vinden.