Eindelijk is ons kleine mannetje er dan ook! 2890 gram en 49 cm lang. Zo'n knap mannetje heb ik nog nooit gezien hihi Alles gaat goed met hem alleen ligtie nog op de couveuse afdeling
gefeliciteerd maar waarom ligt hij in de couveuse ? kwa gewicht en lengte toch mooi aan de maat dacht ik hopelijk mag hij snel mee naar huis een fijne kraamtijd geniet er maar van
Gefeliciteerd, volg het juni forum al een hele tijd, en dus is het tog ook spannend!! Mooie naam trouwens... liefs..
Gefeliciteerd!!! Ik hoop dat ie snel naar huis mag... Wil niet nieuwsgierig zijn, maar ben het toch Waarom ligt ie op de neo?
Meid gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Ook ik heb jullie al een hele tijd gevolgd en ik vond het echt spannend. Geniet van jullie kleine wondertje (nu kan je hem eindelijk bewonderen). Groetjes van Senna
Hee meis... gefeliciteerd hoor... Hopelijk komt hij snel op krachten en mag hij snel met jullie mee naar huis. Probeer zelf ook een beetje op kracht te komen door vast bij te slapen..