Keejbie meid, dat heb je maar weer ff mooi geflikt!!! Heel veel geluk met jullie ventje. Lekker genieten nu!!! Tis zo mooi!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs Annemieke!
Miekie idd het is harstikke mooi Bedankt allemaal voor jullie felicitaties hehe Kan niet geloven dat er zoveel mensen me hebben "gevolgd" wel harstikke tof! Ons mannetje ligt OP de couveuse afdeling maar gewoon in een bedje. Gisteren wilde die niet op temparatuur komen en vandaar dat ze hem ter observatie daar wilden houden. Nu is zijn temparatuur in orde maar hij at niet genoeg en hebben ze hem aan de zonde voeding gelegd maar deze had hij er al snel weer uitgetrokken. Vanavond heeftie zijn flesje bijna leeggedronken. Dus het gaat de goede kant op en hoop dan ook dattie snel mee naar huis mag En voor de nieuwschierigen er staan foto's in me album
KeejBie gefeliciteerd met jullie mannetje!!!!!!!!! Geweldig zeg, geniet er lekker van meid! Hoe is je bevalling gegaan? Liefs Daan
Me bevalling is echt goed gegaan. Zal het zeker nog eens ff plaatsen alleen doe ik dat als ik me wat beter voel
HEEEL erg gefeliciteerd...met je mooie zoontje wat een mooi ventje hopleijk mag hij snel mee naar huis.
yess nu kan jij ook lekker je beebje in je armen houden, VAN HARTE GEFELICITEERD meid en nu ook lekker genieten met elkaar en dit kleine wonder..