Wat is dat toch ?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje77, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evy is nu 9,5 maand en huilt bijna de hele dag :( Ze weinig als dat ze gehuilt heeft zoveel doet ze dan nu... Als het eten niet snel genoeg naar haar zin in haar mond zit, als haar fles te lang op zich laat wachten, als ze iets laat vallen waar ze mee aan het spelen is . Met naar bed gaan is het helemaal een drama ....

Volgens mij zou ze allang weer uit de 8,5 maand sprong moeten zijn . Onze o zo vrolijke meid is veranderd in een drama queen. Ze is zo onvoorspelbaar en ik weet soms echt even niet meer wat ik er mee aan moet .

Is dit een fase die bij deze leeftijd hoort ? Ik hoop van wel want ik krijg er echt de zenuwen van.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij is ze dan al weer toe aan de volgende sprong, is dacht ik met 10 maanden, in deze tijd zit er weinig rust tussen de sprongen.

3. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ja, het kan het begin zijn van de 11 maanden sprong. Maar kunnen het ook tandjes of kiesjes zijn misschien?

4. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Kindertjes kunnen zich nu ook alleen nog maar uiten door te huilen.
    Je zult zien, als ze eenmaal kan zeggen wat ze denkt, dan gaat het vast beter.
    Gewoon lekker veel troosten en vooral proberen zelf relaxed te blijven, daar zal zij ook eerder rustig door worden.

Deel Deze Pagina