Mijn man en ik hebben besloten dat ons jongetje Jason gaat heten! Eindelijk zijn we eruit Maar we willen er nog een mooie tweede naam bij. We zaten wel eerst te denken aan vaders en opa's maar mijn vader heet Herman en ja dat klinkt niet echt lekker Dus weet iemand nog een mooie tweede naam die bij Jason past?
Jason Yoralt Jason Neil Jason Nodin Jason Yorick Jason Thibo Jason Silvian Jason Loic Jason Mitchell Jason Kenneth
Jason Manu (van Hermanus..hihihi) Jason Harm Jason Norman of zonder enige link naar Herman Jason Benjamin Jason Devinn Jason Trevor Jason Travis Jason Daniel ???
Heeft iemand wellicht nog meer ideeen voor een mooie tweede naam? Ik heb er nog geen gezien die ik echt mooi vind...
Wij hebben besloten om ons zoontje Kyle te noemen maar ook wij willen dat ons 3e kindje een 2e naam krijgt net als ons andere 2 zoontje. Wie weet er een leuke 2e naam die bij Kyle past Groetjes
Jason Colin Jason Devin Jason Boyd Jason Nigel Jason Matthew Jason Scott Jason Timothy Jason Damian Jason Duncan Jason Mitchell Jason Ryan
Jason Scott vind ik inderdaad wel mooi klinken. Of Jason David (dan wel op zijn engels uitgesproken).