een kindje bij ons zoonte op de psz heet Isis en hoe meer ik de naam hoor en hoe vaker ik hem zeg hoe leuker ik hem vind maar Isa vind ik dan mooier Nu staat bij ons Demi hoog op het lijstje er is geen andere naam waar we het samen over eens worden Maar nu vnd ik Isa toch ook wel een erg mooie naam wat vinden jullie van de naam Isa ? Ons zoontje heet Sem of is Demi dan mooier
Hier ben ik het mee eens! Naar aanleiding van het topic over 'ordinaire namen' zeg ik liever dat het niet mijn smaak is .
Ja, ik vind de naam Demi inderdaad wat te modern Isa is voor mij te populair. Ise is leuker! Ook samen met Sem.
Ik vind Isa geen leuke naam, ik vind Demi leuker. En bij Sem past Demi ook prima, maar Isa past er ook goed bij. Ise en Isis vind ik ook allebei niet leuk.
Isa, zeker weten! Onze dochter heet namelijk ook zo! En onze zoon Sam...toevallig!! Succes met je keuze!
haha dat is inderdaad toevallig Mijn man gaat nog steeds voor Demi , maar ik voor Isa We weten niet eens of we een dochter krijgen ik ben helaas nog niet zwanger wel druk aan het oefenen kan dus net zo goed een zoon worden hihi maar vind het leuk om nu al over namen te fantaseren dit was ook al jaren geleden zo bij onze zoon Sem en uiteindelijk werd het ook de naam Sem De naam Isa vond ik een paar jaar geleden ook al erg mooi en nu mijn zoontje een kindje in de klas heeft met de naam Ises moet ik steeds weer aan de naam Isa denken en vind hem super