Wat vinden jullie van de naam Sven? Hij staat nu weer op ons lijstje, maar ik twijfel zo. De jongensnamen die wij verder leuk vinden zijn al in gebruik. (Lukas, Luuk, Daan, Tim, Niek, etc.) We houden wel van stoere namen. Ik vind zelf Max ook leuk, maar mijn man absoluut niet. Hij kent een hond die zo heet, dus is het een hondennaam in zijn ogen. Sam vinden we ook leuk maar past niet bij de naam van onze oudste, lijkt er teveel op. Meisjesnaam hebben we al wel en dat is juist een wat apartere naam.
Ik vind Sven een prima naam, hooguit een beetje aan de saaie kant. Vind je Lex nog wat? (combi tussen Max en Luuk en komt wat minder vaak voor)
Ja een beetje saai misschien, dat snap ik ook wel weer. Maar van de hele aparte namen zijn wij ook niet. En ik wil ook geen top10 naam. Lex vind ik niet zo heel leuk, komt... ik heb een collega. Ik vind daardoor Lex meteen een naam voor een oudere man.
Ik vind Sven een prima naam. Niet geheel mijn smaak, maar geen gekke naam ofzo. Misschien is dit nog wat voor je? Senn Senna (kan voor een jongen of meisje) Sean Fedde
Ik vind Sven erg leuk! Max en Luuk ook trouwens. Misschien nog: Lars Niels Stan Mats Teije, Thije Stijn Jens Ruben Koen Thijs
Bedankt altijd toch fijn om reacties te horen en andere tips. Senn kan niet, zo heet mijn neefje. Senna vind ik niet zo. Sean te engels. Fedde heeft mijn man geschrapt.
Leuke namen, eigenlijk de meesten wel. Maar ook de meesten kunnen dan weer niet. Koen staat ook op mijn lijstje als twijfelnaam.
Ja ik ook, maar die naam kan echt niet ivm familie. overigens wordt hij door vrienden altijd Stenlie genoemd, zou ik ook niet zo blij mee zijn. haha
Sven erg leuk Stond ook op mijn lijst maar viel af door onze achternaam. Koen trouwens ook erg leuk!!