Hoi allemaal, Ik zag veel topics voorbij komen,maar geen open topic van moeders uit Groningen. Of ik kijk weer eens niet goed 😳 dan sluit deze maar hoor. Ik ben een moeder uit het zuid-oost Groningen gedeelte. Ik ben 32 jaartjes jong,en getrouwd met de aller aller liefste man van de wereld voor mij 😉 Het lijkt me heel gezellig meerdere moeders te leren kennen,en uitgebreid te kletsen. Wie weet tot horens
Heyhey. Hier nog een mama uit Groningen 😊 Ik ben 27,heb een prachtige dochter van bijna 2 en ben zwanger van de tweede 😊
Jeeeeej nog een moeder uit Groningen haha. Ohw wat leuk zeg gefeliciteerd!! Hoe voel je je? Weten jullie al wat het wordt? Woon je in de provincie Groningen of echt in de stad? Plannen vandaag?
Nee ik woon in Appingedam. Ik ben bijna 7 weken zwanger dus is nog een beetje vroeg om te weten wat het is 😄 Ik voel me opzich prima alleen erg snel moe en af en toe nog misselijk. We hebben geen plannen voor vandaag,jullie?
Heey gezellig hier bij de vaders. Ohw 7 weekjes nog maar dat is indd nog te vroeg om te weten. Ik denk dat jullie een jongen krijgen.. gevoel haha. doen jullie ook.aan vaderdag? Apingedam.. is dichtbij mijn woonplaats haha.
Ik denk zelf idd ook een jongen 😄 Waar woon jij dan? Delfzijl? Hier doen we pas aan vader en moederdag als Jamila op psz/school zit 😊 Voor onze eigen ouders vieren we het al jaren niet meer.
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Jamila zit nu lekker in bad en straks gaan we even boodschappen doen. En dan vanavond 2 uurtjes werken 😊
Hi! Ik kom ook uit de provincie Groningen. We hadden wel altijd een topic voor moeders uit Groningen, maar die zal wel gesloten zijn inmiddels. Ik ben 34 en heb 3 kinderen! En gefeliciteerd Talvi!!
Helemaal goed hier! De kinderen nog 2 weken naar school en dan lekker 6 weekjes vakantie. Ik neem zelf ook die 6 weken vrij. Heb ik echt zin in! Gaat alles goed met je zwangerschap?
Ohh heerlijk zeg 6 weken! Gaan jullie op vakantie of dagjes weg? Ja het gaat wel goed geloof ik 😊 De 30e mag ik weer voor een echo om te kijken of alles goed gaat met het kindje.
We gaan 2 weekjes weg. We blijven wel lekker in Nederland. En andere 4 weken zien we wel! Als het mooi weer is is de tuin en de speeltuin ook voldoende. Het vliegt vast voorbij! Gaan jullie op vakantie?
Leuk hoor! Nee wij gaan niet op vakantie. Blijven lekker thuis 😊 Als mijn vriend straks zijn rijbewijs heeft en een auto kunnen we makkelijker weg.
Zo even snelle reactie! Mijn dochter ligt in het ozg Winschoten. Welkom Yan. Jij dus ook 3 kids ik ook! Ik woon trouwens in de buurt van Winschoten. En waar ongeveer komen jullie vandaan?
Met mij gaat het wel. Heb wat rare buikpijn maar het zal vast niks zjjn. En heb onwijs raar gedroomd vannacht haha 😂 Vandaag kadootjes kopen voor Jamila. Ze is zondag jarig dus groot feest 😊