Demonstratie Amsterdam

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Mamalizzy, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.523
    8.450
    113
    Oh ongetwijfeld! Maar de manier waar op zij er gewoon lak aan heeft en figuurlijk een middelvinger op steekt naar de mensen in de zorg, de ondernemers die met handen en voeten gebonden zijn aan corona regels en soms niets mogen (en waar wél gehandhaafd wordt), de corona patiënten (en hun families en zelfs nabestaanden), de mensen die eenzaam zitten weg te kwijnen (ik kan nog wel even doorgaan) ... Dat is gewoon misselijk makend. En getuigd zéker niet van goed burgemeesterschap!

Whoopy, NiVa0230, Syane en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Didi1980

Didi1980 Actief lid

13 apr 2020
    480
    502
    93
    Vrouw
    Je leest het verkeerd. Wat ik hier zeg is dat veel politici fouten maken en ook Halsema. Net zo goed. Niemand is heilig. Maar bij een politici wordt alles uitvergroot, zonder nuance.

3. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.523
    8.450
    113
    @Didi1980 de reacties gaan zo snel, deze heb je vast over het hoofd gezien, maar daar ben ik wel zeer benieuwd naar :):

Screenshot_20200603-231713_Chrome.jpg

Whysteria vindt dit leuk.
  4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Je doet precies wat politici doen. Je plaatst hier een pertinente leugen, en nu je bent betrapt probeer je het te bedekken met wollen dekens. Gaat niet werken bij mij helaas...

citroenrasp vindt dit leuk.
  5. Didi1980

Didi1980 Actief lid

13 apr 2020
    480
    502
    93
    Vrouw
    Je mag veel van me vinden, maar ik ben geen leugenaar en ik vind het ook zeer laag dat je mij hiervoor uitmaakt. Dit is niet de manier om een (pittige) discussie te voeren. Zoals je ziet ben ik inmiddels al wakker en dit is omdat ik naar mijn werk ga. Dat is de reden geweest om gisteren naar bed ben gegaan. Lijk wel gek dat ik me hier loop te verdedigen!

Anyhow, ik ga in dit topic het gesprek stoppen. Als we normaal met elkaar kunnen praten, prima, maar niet op zo'n manier, valt me echt tegen. Ik ga niet mijn tijd verdoen om mezelf in alles te verdedigen en uitgemaakt te worden voor leugenaar.

Ysabella, Zara75, Sic en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Felice

Felice VIP lid

22 apr 2009
    7.523
    8.450
    113
    Ik zeg ook zeker niet dat je een leugenaar bent, maar vind het wel vreemd dat je iets uit zeer betrouwbare bron hebt vernomen (button/nationale herdenking) en als daar dan vervolgens naar gevraagd wordt, je die vraag gewoon negeert.

citroenrasp en NiVa0230 vinden dit leuk.
  7. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.882
    7.950
    113
    Bij Op1 werd ook, door een politiek journalist, verteld dat de button op was gedaan tijdens een herdenking over slavernij. Dus het is niet zo dat @Didi1980 dit in haar eentje uit haar duim zuigt.

Whoopy, HappyRabbits, Zwierezwaai en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Didi1980

Didi1980 Actief lid

13 apr 2020
    480
    502
    93
    Vrouw
    Ik heb je een pb gestuurd

9. Didi1980

Didi1980 Actief lid

13 apr 2020
    480
    502
    93
    Vrouw
    Dankjewel..

10. Didi1980

Didi1980 Actief lid

13 apr 2020
    480
    502
    93
    Vrouw
  11. Whysteria

Oh, dat geloof ik graag hoor. De politiek hangt nu eenmaal van kulsmoesjes en het ontwijken van lastige vragen aan elkaar. Ik ben alleen nog steeds benieuwd om welke herdenking het nou ging...

12. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Dat kun je nu lezen in de post hierboven. Maar dat zal ook wel weer een pertinente leugen zijn in jouw ogen. :rolleyes:

Didi1980 vindt dit leuk.
  13. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik ga haar trouwens niet verdedigen, zoals eerder gezegd ik vind Halsema nogal eigengereid. Maar ben het er wel mee eens dat ze in haar rol onder een giga vergrootglas ligt.

Didi1980 vindt dit leuk.
  14. Nehneh

Nehneh Niet meer actief

Didi1980 vindt dit leuk.
  15. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.737
    7.507
    113
    Vrouw
    citroenrasp vindt dit leuk.
  16. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Dit is redelijk normaal hoor, en betrof een combi van telefonisch en textueel. Hierdoor staan dus juist dingen ook 'zwart op wit' ipv het stukje jij zei dit nee dat zei ik niet. Wanneer je de appjes leest wordt dat duidelijk net als dat duidelijk wordt dat Halsema begrip in dit soort gevallen aanneemt als akkoord en dus rugdekking, terwijl uit het berichtje verder opgemaakt kan worden dat er welliswaar begrip is maar geen akkoord en dus geen rugdekking. En er door haar een andere reden genoemd is in de apps en telefonisch dan naar de media. Zodra ze daarop aangesproken wordt reageert ze direct met een verwijzing naar 'rechtse' terwijl dat nergens ter sprake is geweest in deze communicatie. Wanneer je je verdiept in onder meer de politiek wordt echter wel duidelijk dat dit vrij standaard is wanneer links geen rugdekking krijgt, beslissingen niet akkoord zijn etc (ook wanneer het minder belangrijke thema's zijn dan dit).

Felice vindt dit leuk.
  17. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Haha ja, maar andersom ook hoor, rechts doet precies hetzelfde.
    Ik heb jaren in het Haagse gewerkt, ik heb bestuurlijke crises meegemaakt en gezien hoe (eigenlijk menselijk) er dan wordt gereageerd door diezelfde bestuurders en politici. Het ligt vaak allemaal veel genuanceerder dan we denken en het is voor politici soms echt spitsroeden lopen want 17 mln mensen hebben er een mening over. Als je de ene beslissing neemt, valt de ene helft van NL erover, neem je het andere besluit, dan heb je de andere helft weer in je nek. Het is eigenlijk nooit volledig naar iedereens zin.

amdaa, Wellesnietes en Zwierezwaai vinden dit leuk.
  18. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Maar wel in een aanzienlijk andere mate, kijk de onderzoeken maar na. Daarbij is ze burgemeester en hoort zich dus partij onafhankelijk op te stellen in tegenstelling tot wat er in de kamertjes in Den Haag gebeurt.

19. Whysteria

Wel grappig dat ze er blijkbaar wél aan heeft gedacht om die sjaal af te doen na de ceremonie, maar de button 'per ongeluk' weer terug op de jurk heeft gespeld. o_O

Deel Deze Pagina