Zoo wat stress en boosheid met je glucose doet..... Had net een soort van ruzie met mijn man..... meer vanuit mijn kant kwam de boosheid en woede want ben er even helemaal klaar mee dat voor mijn gevoel alles van mijn kant moet komen..... Maar mijn suiker schiet gewoon door het dak
Net bij de gynaecoloog geweest, die schrok van mijn suikers, hij gaf aan af en toe de 7 aanraken niet erg is... maar ik zit regelmatig boven de 10 en hij belde gelijk de diabetesverpleegkundige of ik ook daar langs kon komen... en waarom ik ze niet bel bij deze waardes. Tsja ik spreek ze 1x per week en wordt regelmatig bijgesteld en wil ook geen zeur zijn.... Bij welke waardes bellen jullie extra?
Ik geef twee keer per week mijn dag curves door. Maar ik kom nooit boven de 8 uit dus bij mij is het nooit stress ofzo (7,5 is bij mij al hoog, meestal blijf ik wel tussen de 5 en 6,5). Maar deze week veel hoge ochtend waarden dus als ze morgen nog steeds hoog zijn dan mail ik ze even extra zodat ik misschien weer opgehoogd kan worden.
Ik hoef door de sensor niets meer door te sturen en kunnen ze alles inzien. Opzich ideaal, maar als ik een klein kerstkransje eet zien ze het al... Vandaag dus opgehoogd, overdag in de hoop dat als ik met een lagere suiker gaat slapen hij nuchter ook lager is. En woensdag weer contact en zo nodig ophogen. Ik vind het zo lastig met deze dagen
Nou nuchter loopt hij langzaam verder op... vanochtend op 6.5 heb echt even bemoedigende woorden nodig want ik vind het echt heel lastig!
Heb je ook een langwerkende voor de nacht? Ik zit op 7 eh langwerkende voor de nacht. En dan zit ik nog steeds telkens op ongeveer 5,7 gemiddeld. Te hoog dus ik denk ook naar de 8 eh te gaan deze week. Heb verder geen insuline overdag. De ochtend heb je helaas weinig invloed op... Niet teveel gaan stressen, je kunt hier niets aan doen. Laat het hen maar uitdokteren, daar zijn ze voor. Hoe zijn de groei echo's?
Ja al vanaf 16 weken gelijk 4x daags insuline. Zit nu ook op 7 voor de nacht, zal wel om hoog gaan indd. We gaan nu eerst overdag verder ophogen, dan hopen dat ik met een lagere suiker gaat slapen en dat hij in de ochtend lager is haha. Ze gaf aan dat er bij 26 vaak een punt is waardoor de suikers snel kunnen oplopen. We gaan het zien! Ik mis echt zo erg de kerst chocolaatjes en kerstkoekjes en chocoladekruidnootjes. Oohh ik zou nu een moord doen voor chocolade