hallo dames Ik moet een nieuwe strijkijzer aanschaffen, kunnen jullie mij beetje tips geven over welke goed en fijn zijn uiteraard, alvast bedankt
Hoi, Ik heb een hele simpele van Siemens.. Erg fijn ding.. Typenummer? Geen idee.. je kunt volgens mij niet zo veel met mijn post. haha
http://s7v1.scene7.com/is/image/JohnLewis/230412917?$product$ Ik heb dit strijkijzer ik heb hem gekocht omdat ik hem super mooi vind nu blijkt hij ook geweldig te strijken en er zit een heel lang snoer aan ook erg handig. Een vriendin van mij heeft hem ook en is er ook erg blij mee
Ik heb de voordeelstrijkijzer van Hema gehaald. Het is een stoomstrijkijzer en hij was maar 10 euro. Hij bevalt prima
Ik heb een stoomblok van Calor. Je hebt er verschillende modellen in, dus je kan een beetje kiezen naar gelang je het gebruikt. Ben er heel tevreden van! Het stoomt super, waardoor de plooien veel sneller eruit gaan. Ik wil geen ander meer!
toevallig heb ik gisteren een tefal stoomgenerator gehaald.Is in de actie bij blokker, je kunt er 3 uur nonstop mee strijken (als het nodig is) echt superding. gv7090 als ik me niet vergis.
ik heb inmiddels al 4 stoomstrijkijzers van de hema gehad, 1e deed prima, totdat kabel doorgeknaagd werd. De laatste 3 waren allemaal lek! Had ik net zo goed een iets duurdere kunnen kopen.
Wij hebben ook een stoomstrijkijzer. Die vind ik altijd het fijnste. Daar strijk je heel snel je was mee glad. Als je zo'n strijkbout hebt dan strijk je veel minder snel de kreukels eruit. Heb je inmiddels al een nieuwe aangeschaft?