In een vliegtuig dat onderweg is vanuit de Spaanse stad Malaga richting Schiphol zou een gijzeling gaande zijn. Dat meldt p2000 zojuist. Het zou gaan om een Airbus A320. Hulpdiensten zijn onderweg. Het vliegtuig, met vluchtnummer VLG8366, vloog bij Den Haag een aantal rondjes voor het richting Schiphol vertrok. Twee F16's van vliegbasis Volkel zijn onderweg naar het toestel, zo bevestigt het Ministerie van Defensie aan NU.nl. Ben wel benieuwd wat er precies aan de hand is... Je zal maar in het vliegtuig zitten zeg!
Las net dat het vliegtuig inmiddels geland is. Maar er komen nog geen mensen uit en hulpdiensten zijn onderweg
Okay, mijn gedachten gingen meteen even naar het eerdere nieuwsbericht van vandaag over een aanslag in Den Haag, ook al heb ik dat eerder als onzin bestempeld. Goh, ik heb er ook niets van meegekregen, hoop dat 't goed komt.
Ja geen idee Las wel dat er een vliegtuig bom gevonden was op schiphol... Maar wel raar dat er geen radio contact was en de stewards en stewardessen niks kunnen vertellen.
Die nieuwslezer zit er ook zo bij van.. Okeee hier zit ik dan :') Toch proberen er een interessant verhaal uit te kunnen halen.