Nieuws over Madeleine Mccann?

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by sm1, Jul 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sm1

sm1 Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,889
    115
    63
    Ik lees net in de Spaanse krant een artikel over de zaak Maddy.
    Kan er niks over vinden in de Britse of Nederlandse pers, dus hoop niet dat het niet weer het zoveelste broodje aap verhaal is.

Kort vertaald;
    Een Zuid-Afrikaanse zakenman geobsesioneerd door de verdwijning van Maddie is een aantal jaren geleden op eigen houtje onderzoek gestart In het gebied van Praia da luz waar Maddie verdween.
    Na uitgebreid onderzoek is de Zuid-Afrikaanse zakenman er van overtuigd dat het lichaam van Madeleine op het terrein van buurman Robert Murat begraven is. Op 75 meter afstand van de verdwijnplaats van Madeleine.

Hij heeft met een ´bodemdetector´ (zal wel iets ingewikkelder zijn)
    4 x het parceel van Robert Murat geanalyseerd toen die er niet was, en heeft een ondergrondse cementlaag ontdekt die pas na de verdwijning van Maddie is gebouwd. De resultaten van deze onderzoeken liggen nu bij de Britse politie.

Zal toch niet allemaal zo simpel zijn ? En de portugese politie heeft dat toendertijd niet ontdekt?

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ben benieuwd of dat waar is, kan best hoor 9 van de 10x is het iemand heel dicht bij!

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    er komen steeds verhalen over maddie, dan is er weer een spoor, dan is ze weer ergens gespot... persoonlijk denk ik dat het niks is.

4. Jel

Jel Niet meer actief

Ik volg ook altijd het nieuwste nieuws over haar...
    Hoop dat er eindelijk een keertje duidelijkheid komt in deze zaak. Net als al die andere vermisten zoals bijvoorbeeld Elke Wevers.

5. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'films, televisie en nieuws'

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Zou wel logischer zijn dan dat ze is meegenomen naar de andere kant van de wereld. Ze hebben een man gezien met een meisje en dat zou hij kunnen zijn. Tegen de tijd dat ze gingen zoeken was maddy dan allang misbruikt en begraven. Doet me denken uit dat meisje in Nederland dat door der buurman was misbruikt en in de tuin begraven. Aan de ene kant hoop ik dat ze daar ligt dan kunnen de ouders het ook afsluiten.

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Helaas hoor je het veel ste vaak dat de buurman zulke dingen doet ...

8. Chaea

Chaea Niet meer actief

ik kan me iets herinneren dat iemand hier ooit een link had gedeeld over een portugese recherche (schrijf je dat zo?) die ooit een boek had uit gebracht over de verdwijning van maddie. Die hij toen aan het onderzoeken was. (Boek werd later geloof ik verboden en mocht ook niet worden uitgebracht vanwege de infomatie dat er in stond ofzo)

Van wat ik had gelezen op die site, is er bloed in de auto van die ouders gevonden dat van maddie was, en bloed op dat knuffeltje van haar, en op de bank enz en dat was van maddie. Ik heb niet alles van die site gelezen (het was nogal veel) als het waar is wat er op die site stond, denk ik dat die ouders er overduidelijk mee te maken hebben gehad. Zo werd er in dat boek (site) vermeld dat die ouders vertelde dat dat bloed op dat knuffeltje van een patient afkwam, die die moeder had geopereerd (erg raar om het knuffeltje van je dochter mee te nemen naar een operatie kamer waar je iemand gaat opereren en het vervolgens op mysterieuze wijze onder komt te zitten) en dat de bloed in de auto van een hond afkomstig was, wat dus ook niet waar bleek te zijn. Het werd allemaal duidelijk uitgelegd van hoe, wat en waarom.

Ik hoop dat iemand weet over welke site ik het heb en het hier kan linken.

9. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    chae volgens mij was dat zo... maar het was een huurauto dus het was niet te bewijzen dat zij dat waren. Kon ook later door iemand anders gehuurd zijn daarna die er iets mee te maken had namelijk.

10. Chaea

Chaea Niet meer actief

ah zo, ja dat zou idd best kunnen, staat me idd vaag bij dat het een huur auto was =3 ze wisten in iedergeval wel te bewijzen dat dat bloed dat ze in de auto hadden gevonden geen dieren bloed was, dat ruilkt anders dan mensen bloed, ze gebruikte namelijk honden in dat onderzoek

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Na verschillende boeken te hebben gelezen waarin politierapporten staat blijf ik erbij dat de ouders het zelf hebben gedaan

In hun leaseauto waren in de kofferbak ook bloed en DNA sporen van Madeleine gevonden die ze hadden gehuurd NA de verdwijning van Madeleine en ze dus na haar verdwijning in vervoerd zouden moeten hebben, en zo heeeeeeel veel tegenstrijdigheden wat zeker niet in hun voordeel werkt, en een hoop getuigenverklaringen die richting de ouders wijzen

Ook lijkhonden roken een lijkenlucht IN het appartement, dan zou ze dus in het appartement vermoord zijn ipv ontvoerd.

Vader was arts en ze denken dat hij Maddie heeft gesedeerd zodat ze rustig uit konden eten zonder de kids en er toen iets mis is gegaan en hij toen het lijk verbergde

12. SeaShell

Dat boek is wel te huur in de bieb, ik heb het gelezen
    Was een oud rechercheur die bij de zaak betrokken was en dus alle ins en outs wist

Het boek heet:

Gonçalo Amaral: Maddie, a Verdade da Mentira, 2008. In het Nederlands vertaald als Maddie, de waarheid achter de leugen. Verslag van de Portugese rechercheur.

13. Chaea

Chaea Niet meer actief

ahh dan had ik het wel goed gelezen. Ik denk ook dat die ouders het gedaan hebben. Hoe verklaar je al die dingen anders =O

Bedankt voor het melden van de titel nu kan ik het op internet opzoeken ;)

14. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    daantje ik wil niet zeggen dat ze nou direct vermoord is...
    ik denk dat er iets heel erg uit de hand is gelopen. Een ongeluk of iets... en dat de ouders dat hebben proberen te verbergen uit angst voor de politie ofzo.

15. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Daantje zegt toch ook dat er beweerd wordt dat de vader haar gesedeerd had om zo rustig uit eten te kunnen gaan en dat er waarschijnlijk iets mis ging, waarna ze het lichaam verborgen hebben?

Denk zelf trouwens ook dat de ouders er meer vanaf weten als dat ze hebben zeggen. Maar of we ooit achter de waarheid komen?

16. Chaea

Chaea Niet meer actief

17. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Ik ga dit topic even volgen.... het blijft toch altijd door je hoofd spoken. Wij waren deze week op vakantie, en de babyfoon kon gemakkelijk tot aan het zwembad. Toch hebben we het nooit gedaan, steeds moesten we aan Maddy denken....

18. Mystify

Mystify Bekend lid

May 24, 2011
    938
    0
    0
    Als de ouders er meer van weten dan denk ik ook eerder aan een ongeluk.

Misschien idd iets gegeven zodat ze rustig zou gaan slapen. Wat ik nooit begrepen heb is dat ze zo vroeg dat twee kleurige oog naar buiten hebben gebracht. De politie was hier ook op tegen. Als een vreemde haar heeft ontvoerd en ze leefde op dat moment nog, dan hebben ze haar daarmee in groot gevaar gebracht.

19. Jel

Jel Niet meer actief

En hoe verklaar je dat bloed in de auto dan?

20. SeaShell

#20 SeaShell, Jul 6, 2012
    Last edited by a moderator: Jul 6, 2012
    De tweeling die ze hadden schenen makkelijke kindjes te zijn in tegenstelling tot Maddie die autistisch was waar privedetectives achterkwamen net als waarschijnlijk de moeder, en Maddie was een zeer moeilijk kindje dat vaak tegenstribbelde , wie weet wilde ze haar sederen om dus uit eten te gaan en is dat uit de hand gelopen en bloed bij vrij gekomen

Moeder schreef ook in haar dagboeken over de vreselijk uitputtende hysterisch Maddie en dat ze het moeilijk afkon

Ik raad iedereen aan om het boek van de detective te lezen, je kan er dan nauwelijks meer omheen zoveel feiten worden er verteld

Ook dat mensen vader mccann hebben zien lopen met een meisje met pyama op zijn arm wat Maddie bleek te zijn

Ook tijdens het etentje waren ze verdacht en logen ze over een raam wat open/geforceerd was en meer dingen die onlogisch en opgezet waren

Bijv glas dat naar buiten viel ipv in de woning wat betekend dat de ruit van binnen ingeslagen moest zijn ipv buiten en meer van dat soort dingen

Vond het een indrukwekkend boek

Share This Page