Hoi allemaal Ik heb wel vaker een topic gezien wat hierop lijkt maar nooit gekeken omdat het niet tot onze opties zat. Nu willen we er toch naar kijken maar via Google vind je zo veel en heb al zo veel bekeken dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen. We zijn dus opzoek naar een camping: -Nederland -Speeltuin op veldje -Indoor zwembad -Kindvriendelijk -Soort sprookjescamping Ik kwam sprookjescamping tegen die leek me wel erg leuk maar wanneer wij vakantie hebben waren en geen goede plekjes meer..
Ken de sprookjescamping niet maar: De Paal in Bergeijk Ter Spegelt in Eersel Ackersate in Voorthuizen In de Bongerd in Oostkapelle
De Zandstuve is erg vergelijkbaar met de Sprookjescamping. En ligt ongeveer 2 minuten ervandaan. De Bongerd in Tuitjehorn is ook erg leuk.
We zijn toevallig ook vorige week op de sprookjes camping geweest. En mijn zoontje van bijna 3 vond het echt geweldig. Het is ook echt een mooie camping waar aan alles is gedacht voor de kinderen. Hij zingt nog elke de liedjes en wil op YouTube alleen maar filmpjes van het theater kijken. Toen ik voor een camping aan het kijken was, was ik aan het twijfelen tussen de beerze bulten en de sprookjes camping. Beerze bulten ligt er ook in de buurt en lijkt me ook heel leuk. Ook met binnen en buiten zwembad en met veel speelgelegenheid. Dus ook ideaal als het slecht weer is.
Wij zijn op verschillende kindvriendelijke campings geweest, maar voor onze dochters steekt camping de Paal er met kop en schouders bovenuit. Voornamelijk omdat het er (ondanks dat het een vrij grote camping is) zo gemoedelijk en kleinschalig is.
Camping de Noetselerberg is inderdaad een aanrader! Ik ben er vorig zomer geweest en er zijn inderdaad ook zwembaden en speeltuinen. Mooie omgeving daar ook. En volgens mij ook nog best goedkoop