Denemarken, Lego-land tips

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door merah, 22 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    We willen volgend voorjaar eigenlijk wel maar Lego-land.
    1 of 2 dagen park en verder gewoon een leuk betaalbaar plekje in een mooie omgeving.

iemand tips?
    Zijn er nog leuke combi-deals met accomodatie en 1/2 dagen park?
    Kortingskaarten?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Als je met accomodatie zoekt zou ik op dansk kijken, zit vaak gratis entree bij.
    Op groupon vind je ook kortingsdeals voor Legoland zelf.

merah vindt dit leuk.
  3. Venelientje

Venelientje Niet meer actief

In de Legocatalogus in de speelgoedwinkel staan altijd kortingsbonnen (kind gratis per volwassene dacht ik)

merah vindt dit leuk.
  4. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Wij zijn er vorige zomer geweest, 2019.
    Hadden via dansk geboekt geloof ik. Zaten in een huisje 1 uur rijden van legoland af. Het was een rustig parkje in ribe. Heel mooi dorpje.
    Wij zijn 2 dagen naar lego land geweest, dit hadden we meteen meegeboekt. het moesten wel 2 aansluitende dagen zijn. Het was toen erg druk dus 2 dagen was wel fijn.
    Als je nog meer wilt weten hoor ik t wel

merah vindt dit leuk.
  5. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.705
    2.384
    113
    Wij hebben vorig jaar overnacht in een eenvoudig, maar netjes en betaalbaar hotel (2 volwassenen en 2 kinderen in een kamer) op 10 minuutjes rijden van Legoland. Als je interesse hebt, kan ik wel opzoeken welke het precies was.

Toegang voor 2 dagen hadden we via groupon. Zo was het nog redelijk betaalbaar.

Edit: wij waren daar wel alleen voor Legoland en Lego House op de terugweg uit Noorwegen. Dus 2 nachten met z'n vieren op 1 kamer was prima voor ons. Als je langer daar wilt zijn, kan ik me voorstellen dat je een huisje wilt.

En ik zou dus zeker ook naar Lego House gaan, dat hadden wij echt niet willen missen. Is echt geweldig, de kinderen hebben daar misschien nog wel meer genoten dan in Legoland.

wendy339 en merah vinden dit leuk.
  6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.816
    19.122
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als je van zwemmen en glijbanen houdt, kan ik Lalandia aanraden. Ligt vlak naast Legoland en heeft zelf een zwembad met verschillende gave glijbanen.
    Voor de Legolandkaartjes echt even rondspeuren. In de boekjes van de legoclub zitten vaak kortingsbonnen. Maar toen wij gingen vond ik online een betere aanbieding. Goed rondkijken dus wat dan actueel is!

merah vindt dit leuk.
  7. ansje1982

ansje1982 Niet meer actief

Wij zijn vorig jaar zomer naar Ribe geweest, bij de familie Boysen. Het is daar echt geweldig voor de kinderen! Een boerderij met appartementen en veel buitenruimte! Ze hebben hobbydieren, speeltoestellen, voetbalveld een grote overdekte schuur waar kinderen kunnen fietsen en skelteren en klimmen in hooibalen.
    In de omgeving is genoeg te doen en Legoland ligt op een afstand van 45 minuten. Wij zijn 2 dagen geweest en dat was goed te doen.
    Voor Legoland kaartjes zou ik Groupon in de gaten houden. Die hebben vaak goede acties!

merah vindt dit leuk.
  8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Heb je deze topics gezien? Misschien staan er nog tips voor je in.
    Omgeving Legoland
    Legoland (en omgeving) week of 10 dagen

Volgens mij heeft Kellog's (van de cornflakes) een kortingsactie. Maar die actie is geloof ik alleen in Engeland, niet in Nederland. Maar misschien dat een mede forumlid je kan helpen.

merah vindt dit leuk.
  9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij zijn ook naar ribe geweest.
    Mooi park met voor zoon zelf mooie doos lego bij aankomst!

Korting lego land hadden wij via voucher uit het lego reclame boekje.

Aanrader is lego house!
    Vonden wij en onze zoon ook echt fantastisch.

nicole18 en merah vinden dit leuk.
  10. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Wij zijn vorig jaar in de herfstvakantie een week naar Denemarken geweest en 2 dagen naar legoland.

Wij zaten in vakantiepark Danland Bork Havn. Klein park met een eenvoudig zwembad, voldoende voor kinderen (maar absoluut niet te vergelijken met center parcs). Dichtbij de haven en klein stukje rijden van zee. Veel leuke stadjes goed te rijden 30 tot 60 min.
    Huisje was gezellig en knus met alles wat je nodig hebt.

Ik heb toen geboekt via Dansk en de accommodatie icm kaartjes voor 2 dagen legoland. Was geloof ik rond €500,- kwijt in totaal dus dat vond ik vrij goedkoop.

Onze zoon vraagt steeds wanneer we er weer naar toe gaan, was een hele leuk vakantie.

merah vindt dit leuk.
  11. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Klopt!
    Lego house hebben wij dan weer niet gedaan, gemiste kans als ik t zo lees.
    Met de auto t strand op rijden was wel een heel groot succes

12. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Dit hebben wij 2 jaar geleden gedaan. Erg leuk
    Verder vonden wij Wowpark heel leuk
    Het vikingpark in ribe is ook erg leuk
    Met de auto het strand op, met de tractor mee als t eb is over t wad
    Genoeg te doen

nicole18 vindt dit leuk.
  13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ja met de auto strand op hebben wij ook gedaan. Kwamen wel vast te zitten haha..

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat een leuke en goede tips. Lego-house kende ik niet, maar lijkt me ook heel leuk!
    En idd die appartementen bij die familie.... ik krijg er nu al zin in!

Deel Deze Pagina