We willen volgend voorjaar eigenlijk wel maar Lego-land. 1 of 2 dagen park en verder gewoon een leuk betaalbaar plekje in een mooie omgeving. iemand tips? Zijn er nog leuke combi-deals met accomodatie en 1/2 dagen park? Kortingskaarten?
Als je met accomodatie zoekt zou ik op dansk kijken, zit vaak gratis entree bij. Op groupon vind je ook kortingsdeals voor Legoland zelf.
In de Legocatalogus in de speelgoedwinkel staan altijd kortingsbonnen (kind gratis per volwassene dacht ik)
Wij zijn er vorige zomer geweest, 2019. Hadden via dansk geboekt geloof ik. Zaten in een huisje 1 uur rijden van legoland af. Het was een rustig parkje in ribe. Heel mooi dorpje. Wij zijn 2 dagen naar lego land geweest, dit hadden we meteen meegeboekt. het moesten wel 2 aansluitende dagen zijn. Het was toen erg druk dus 2 dagen was wel fijn. Als je nog meer wilt weten hoor ik t wel
Wij hebben vorig jaar overnacht in een eenvoudig, maar netjes en betaalbaar hotel (2 volwassenen en 2 kinderen in een kamer) op 10 minuutjes rijden van Legoland. Als je interesse hebt, kan ik wel opzoeken welke het precies was. Toegang voor 2 dagen hadden we via groupon. Zo was het nog redelijk betaalbaar. Edit: wij waren daar wel alleen voor Legoland en Lego House op de terugweg uit Noorwegen. Dus 2 nachten met z'n vieren op 1 kamer was prima voor ons. Als je langer daar wilt zijn, kan ik me voorstellen dat je een huisje wilt. En ik zou dus zeker ook naar Lego House gaan, dat hadden wij echt niet willen missen. Is echt geweldig, de kinderen hebben daar misschien nog wel meer genoten dan in Legoland.
Als je van zwemmen en glijbanen houdt, kan ik Lalandia aanraden. Ligt vlak naast Legoland en heeft zelf een zwembad met verschillende gave glijbanen. Voor de Legolandkaartjes echt even rondspeuren. In de boekjes van de legoclub zitten vaak kortingsbonnen. Maar toen wij gingen vond ik online een betere aanbieding. Goed rondkijken dus wat dan actueel is!
Wij zijn vorig jaar zomer naar Ribe geweest, bij de familie Boysen. Het is daar echt geweldig voor de kinderen! Een boerderij met appartementen en veel buitenruimte! Ze hebben hobbydieren, speeltoestellen, voetbalveld een grote overdekte schuur waar kinderen kunnen fietsen en skelteren en klimmen in hooibalen. In de omgeving is genoeg te doen en Legoland ligt op een afstand van 45 minuten. Wij zijn 2 dagen geweest en dat was goed te doen. Voor Legoland kaartjes zou ik Groupon in de gaten houden. Die hebben vaak goede acties!
Heb je deze topics gezien? Misschien staan er nog tips voor je in. Omgeving Legoland Legoland (en omgeving) week of 10 dagen Volgens mij heeft Kellog's (van de cornflakes) een kortingsactie. Maar die actie is geloof ik alleen in Engeland, niet in Nederland. Maar misschien dat een mede forumlid je kan helpen.
Wij zijn ook naar ribe geweest. Mooi park met voor zoon zelf mooie doos lego bij aankomst! Korting lego land hadden wij via voucher uit het lego reclame boekje. Aanrader is lego house! Vonden wij en onze zoon ook echt fantastisch.
Wij zijn vorig jaar in de herfstvakantie een week naar Denemarken geweest en 2 dagen naar legoland. Wij zaten in vakantiepark Danland Bork Havn. Klein park met een eenvoudig zwembad, voldoende voor kinderen (maar absoluut niet te vergelijken met center parcs). Dichtbij de haven en klein stukje rijden van zee. Veel leuke stadjes goed te rijden 30 tot 60 min. Huisje was gezellig en knus met alles wat je nodig hebt. Ik heb toen geboekt via Dansk en de accommodatie icm kaartjes voor 2 dagen legoland. Was geloof ik rond €500,- kwijt in totaal dus dat vond ik vrij goedkoop. Onze zoon vraagt steeds wanneer we er weer naar toe gaan, was een hele leuk vakantie.
Klopt! Lego house hebben wij dan weer niet gedaan, gemiste kans als ik t zo lees. Met de auto t strand op rijden was wel een heel groot succes
Dit hebben wij 2 jaar geleden gedaan. Erg leuk Verder vonden wij Wowpark heel leuk Het vikingpark in ribe is ook erg leuk Met de auto het strand op, met de tractor mee als t eb is over t wad Genoeg te doen
Wat een leuke en goede tips. Lego-house kende ik niet, maar lijkt me ook heel leuk! En idd die appartementen bij die familie.... ik krijg er nu al zin in!