Camping Italie met wensen ;) Wie heeft tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Liekje81, 24 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.146
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik ben op zoek naar een camping in Italie. Niet Gardameer, liefst Toscane, maar Comomeer of ander meer mag ook. Met een groot waterpark, en niet met maar 1 glijbaan ofzo. Maar ook weer niet teveel herrie in de avond/nacht. De
    Adriatische kust trekt me niet, ook al heb ik daar Union Lido bv gezien. Er is daar verder niks te doen in de omgeving.
    Dus ik heb nogal een wensenlijstje :p Wie heeft tips?

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Ik vond deze 3 campings leuk (ze zijn niet enorm qua waterpark, maar wel echt leuke zwemfaciliteiten):
    Norcenni girasole
    Le Pianacce
    Rosselba le palme

Mijn ervaring is trouwens wel: groot waterpark = grote camping = herrie in de avond ;)
    Of het rustig is in de avond ligt natuurlijk ook aan je plek. Wij stonden op bovenstaande campings op een rustige plek.

Liekje81 en Dubbelgeluk vinden dit leuk.
  3. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.209
    1.753
    113
    Vrouw
    Norcenni is tof

4. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Een vriendin van mij stond afgelopen zomer op Norcenni, het is een mooie camping, met veel faciliteiten, maar wel heel groot, waardoor kinderen minder snel zelf op pad kunnen en contact maken (aldus de ervaring van mijn vriendin, terwijl haar kinderen daar normaal niet zoveel moeite mee hebben). Mijn oudste zoontje is ongeveer even oud als je dochter en hij vindt een kleinere camping ook prettiger, je ziet vaker dezelfde gezichten, waardoor contact maken makkelijker is. Hierdoor valt hij voor ons af.

Hier ben ik het helemaal mee eens :)

@Liekje81 Ik ga even met je mee denken, wij zoeken een beetje hetzelfde, al vind ik iets verder rijden geen probleem. Ik ken wel een leuke camping op ruim 1.000 km maar in Frankrijk.

Liekje81 vindt dit leuk.
  5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.146
    23.230
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja het waterpark is voor ons wel echt een grote pre. Maar ik snap wat je bedoelt qua contacten.
    Frankrijk wil vriend niet, die houdt niet van de franse mensen :|

Deel Deze Pagina