4 jaar getrouwd, waar naartoe?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Zonnebloem92, 9 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    8 april zijn mijn man en ik 4 jaar getrouwd en meestal gaan wij uiteten, nu wil ik eigenlijk een keertje iets anders.
    Ik zou het liefst een nachtje weg gaan naar een hotel, maar mijn man werkt vrijwel ieder weekend (zo ook het weekend van 8 april).
    Toen zat ik te denken aan een duo massage, maar hier in de buurt heb je niet veel en om eerlijk te zijn denk ik niet dat ik het prettig ga vinden als iemand mij masseert.
    Verder kom ik eigenlijk niet.
    Hebben jullie goede ideeen? of wat doen jullie wanneer jullie een avondje samen weggaan?

Wij wonen trouwens in de omgeving van Rotterdam dus zoeken ook in die buurt.

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Tja, wij gaan vaak uit eten, of naar de sauna, massage oid ;) Of naar het theater, of een dagje uit naar bijv een museum, lange wandeling met picknick, bootje huren en lekker varen, samen sporten, etc.

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    high wine of bierproeverij.
    uit eten is hier meestal ook wel het standaard uitje. maar dan wel bij een goed restaurant, met meergangen menu, en lekkere fles wijn erbij.

laatst hoorde ik van een escape room voor de liefde, misschien is zoiets leuk.

Deel Deze Pagina