Wie of wie weet waar ik een denim legging licht blauw kan kopen voor het redelijk prijsje. Evt. een online shop vind ik geen probleem!! ideeen??
ik heb er laatst één bij de zeeman gekocht een lichte en donkere volgens mij waren die rond de 7 euro..
Ik zag ze vorige keer bij Accesorize, maar weet eerlijk gezegd niet meer hoe duur die waren. Volgens mij ongeveer 20 euro, ik weet niet of je dat een redelijk prijsje vindt.
ik heb m bij new yorker vandaan heb wel een s terwijl ik een l moest hebben maar anders zakken ze steeds af
bij de zeeman zijn ze volgens mij niet meer. De andere winkels zitten volgens mij niet bij mij in de buurt.
Vero Moda of Only. Daar zijn ze volgens mij iets van E19.95. Volgens mij heeft H&M ze trouwens ook maar daar weet ik de prijs niet van. Misschien dat ze ook bij H&M shop online verkrijgbaar zijn. Anders even googelen op "tregging" Succes!
Volgens mij zag ik ze bij de action en de Vero Moda had ze ook maar die laatste waren dan ook wel van 'echt' spijkerstof. Succes met zoeken!