Hoi! Ik ben wel eens benieuwd wat jullie eerste zwangerschapssymptomen waren en wanneer je deze juist had Hier voor NOD: - gevoel zwanger te zijn - gevoelige borsten - innestelingsbloeding - stemmingswisselingen - krampen/steken rond baarmoeder - gemakkelijker naar het groot toilet kunnen
Ik had/heb helemaal geen symptomen Alleen pijnlijke borsten maar die had ik elke cylces naar de eisprong . Voel me juist heel fit
Buiten een wat raar en rommelig gevoel in mijn buik heb ik helemaal nergens last van. Borsten of tepels doen ook niet eens pijn. Wat me ook wel heel erg onzeker maakt, want je zoekt toch een bevestiging. Ben nu ook pas net zwanger...
Voor NOD. - gevoel dat het raak zou kunnen zijn. - zeer rommelende darmen en winderig. - maagzuur. 1 dag na NOD: - gemene steken in mn buik links onder. - rommelene darmen, plof geluiden uit mn buik. - gespannen borsten en gevoelige tepels. - maagzuur. Heb trouwens (nog) Geen innesteling bloeding gehad. Vorige zwangerschap ook geen innesteling bloeding tot aan mn miskraam 6 weken.
Voor NOD had ik ontzettende pijn in mijn benen .. Na mijn NOD heel erg pijn in mijn buik; krampen, steken e.d. Dat warmte (kruik/douchen) erg fijn was.
Ik heb tot week 5 gedacht dat mijn menstruatie zouden doorbreken. Vooral omdat ik rond nod (ongeveer want ken hem niet precies vanwege onregelmatige cyclussen) bruinverlies had gehad en ik dit dikwijls heb voor mijn menstruatie. Voor de rest wat steekjes en rommelende darmen, maar makkelijk te verwarren met menstruatiekrampjes. Tot week 7 helemaal nergens last van gehad, heb toen gewenst dat ik toch iets van symptomen zou krijgen om mij gerust te stellen... Viel dat even dik tegen toen die wens uitkwam 7 weken (tot ongeveer week 14) ongelooflijk misselijk geweest en overgeven!! Aan zij zonder kwaaltjes: geniet ervan!!
Voor NOD ; Stress Veel honger Pijnlijke borsten 2dagen lang krampende buikpijn onder in ( innesteling ) 5/6 dpo. 2/3 dagen voor nod positief getest. NA NOD Pijnlijke borsten Stress Al 1 week ochtendmisselijk
Ja, maar vroeger (3 jaar geleden) was er echt een topic met enkel de eerste symptomen en dat iedereen erop kon reageren. Dat mis ik nu wel
Ik vind zo’n recent topic ook wel leuk; wat er nu speelt bij de danes. Ik zit nu op 4+2 Voor NOD; Rugpijn Pijnlijke borsten (maar had net zo goed van ongi kunnen zijn) Uitblijven maandelijkse PMDD klachten Na NOD Zelfde als hierboven en eind van de dag echt veel meer moe dan normaal. That’s it for now!
Borsten zeer... verder weinig verschil maar zit ook pas in week 4 dus wie weet wat er nog komt... zo onwerkelijk nog als je niet veel klachten hebt
Ik heb gisteren (12dpo) voor het eerst positief getest. Ik heb nu vooral heel veel lage rugpijn en een drukkend gevoel in m’n buik. Verder erg koud en meer oneffenheden in m’n gezicht.
Ik heb 24-01 en positieve bloedtest gehad na de terugplaatsing van een cryo. Die nacht en vannacht als een blok in slaap gevallen, en rond 03:30 naar het toilet om vervolgens klaarwakker te zijn en niet meer te kunnen slapen. Terwijl ik me voor mijn gevoel helemaal niet druk maak. Verder heb ik eigenlijk nergens last van. Geen misselijkheid, geen pijnlijke borsten of raar gevoel, ben alleen kapot. Zal nu rond de 4w+5 zitten.
ik heb nog steeds alle symptomen (ben 13 weken) die ik aan het begin ook had. voor/op nod misselijk lage rugpijn enorm veel nachtzweten na nod tot nu misselijk!!!!!! en overgeven moe moe moe intens koud groeiende borsten obsitipatie snel buiten adem kan niet tegen luchtjes nachtzweten vergeetachtig ik vergeet vast nog wel iets
Voor nod -gevoel dat het raak was -gevoel dat k zwanger was -misselijk -sterke geurvermogen Na nod -erge ochtend misselijkheid -pijnlijke borsten - erg emotioneel -vreetkicken -veel plassen
Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben. Ik had wel al hele pijnlijke borsten, alleen ik denk dat dit een nawerking is van mijn PMS. Borsten wel nog een klein beetje gevoelig, maar verder niet... Ik slaap wel heel slecht de laatste nachten, maar sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik helemaal hyperdepieper overdag. Verder alleen wat steekjes en krampjes en had bijna de wc niet gehaald (heel plotseling diarree terwijl ik vlak van tevoren mijn soep nog aan het opvoeren was).. en opboeren dus...
voor NOD: 2 dagen paar druppels bruinverlies over hele dag 7/8dpo, ws innesteling (achteraf gezien) vanaf 8/9dpo posi test en ongikrampen geen zwanger-gevoel NA NOD: moe koud s nachts moeilijk kunnen slapen vaak plassen heel vrolijk en ontspannen af en toe lichte steekjes maar die doen geen pijn snelle HCG opbouw (alsnik de testen zie).. verder geen symptomen.
Voor NOD: Hele gevoelige, grotere borsten Na NOD: Steekjes en krampjes in mijn buik Heel veel hoofdpijn Moe