Ik heb wel gehoord dat een bbz bij iemand de ene x duidelijk pijn geeft en dan weer even niet. En dan kan die pijn er ineens weer zijn. Dus niet te lang aankijken en gewoon je zorgen delen. Hoe eerder je een bbz uitsluit, hoe eerder jij kunt onbezorgd genieten van je zwangerschap. Hoe ging het vandaag?
De pijn is helaas niet veel veranderd, blijft aanhouden, pijn gaat langzaam door na m'n onderrug. Maar kan ook door m'n verkeerde houding door de pijn zelf. Als ik er morgen weer mee wakker word bel ik gelijk op
Raar. Ik heb destijds op de fertiliteitsafdeling van het UMCG gelopen en heb bij beide zwangerschappen rond 7 weken een echo gehad. Kan wel zijn dat het beleid intussen gewijzigd is.
Ja ik bleek zwanger van een tweeling dus de klachten zouden kunnen komen door se snelle groei van mijn baarmoeder.
Ik ben nog te vroeg om een echo te krijgen zegt ze. En moet eerst m'n urine inleveren om te kijken of ik een blaasontsteking hebt als die pijn aan blijft houdt krijg k over 2 weken een echo
Ik ben helemaal niet aangekomen tijdens mijn zwangerschap. Ben zelfs 10 kilo afgevallen. Maar dochterlief was 4208 gram toen ze geboren was. Dus hoeft echt niets te zeggen.
Ik kwam tussen de 8 en 18 weken slechts een kilo of 3 aan ofzo. Vanaf dat moment stond het vaak een week of 3 stil en kwam er weer een halve kg bij. Weer een week of 2/3 dat gewicht en daarna weer een halve kg erbij. Ik was op het einde bij de laatste controle bij de vk in totaal 7 kg aan gekomen en heb echt een gezonde zoon van bijna 3 kg op de wereld gezet. Ook had ik mega veel vruchtwater dus het tempo waarin je aan komt zegt echt niets!