Al 4 dagen bruin bloed verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Bubica, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik had deze vraag ook al bij de verloskundige gesteld maar ik ben ook benieuwd wie hier meer last van heeft?

Ik heb sinds vrijdag last van bruine vloeing het is niet constant en ook niet veel alleen soms als ik mij afveeg.. Het maakt mij zo onzeker de verloskundige zegt ook dat ze nog niks kan zeggen...

Maar ze vertelde mij ook dat in 10% van de gevallen er niks aan de hand is... ( dat stelde mij ook niet echt gerust)

Groetjes

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hoi Bubica,

Dat heb ik ook gehad, zelfs een beetje rood bloedverlies.
    Nèt op het moment dat ik normaal gesproken ongesteld moest worden en het heeft in totaal 6 dagen aangehouden.
    In die zes dagen heb ik een extra echo gehad en alles was prima in orde, ik was toen 7 weken en 5 dagen. Inmiddels ben ik alweer 10 weken en 3 dagen..

Het is heel vervelend en angstig om bruin of een beetje roodverlies te hebben, maar het schijnt er gewoon bij te horen.
    Hopelijk is het gauw over en kun je (weer) gaan genieten!

Sterkte!

x Roosje

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik hbe tot 13 weken bruinbloed verlies gehad en met 16 week veel bloedverlies en ben nog steeds zwanger

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb het twee weken lang gehad en er bleek een grote bloeduitstorting aan de binnenkant te zitten.
    En alles ging en gaat goed met d ebeeb.

het hoeft niks te zeggen

5. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Bij mij gaat het nog steeds maar door :s Snap er niks meer van.. De ene keer lijkt er niks meer te zijn en dan ga ik weer naar de wc en er zit weer beige op mijn papiertje...

Het is maar even afwachten :s

6. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Ik ben zaterdag vreselijk geschrokken ik liep op het winkelcentrum en voelde opeens warm bloed. Eenmaal thuis gekomen bleek het rood bloed te zijn... En daarna weer bruine afscheiding

Ik belde vandaag naar de gynecoloog en mocht langskomen.. En daar zag ik tot mijn verbazing dat er nog een hartje klopte...
    Ze zijn nu aan het uitzoeken waar het bloed vandaan komt, het blijft nog spannend...

7. christalletje

27 okt 2008
    39
    1
    0
    Helmond
    Hoi

Ik ben benieuwd hoe het met je gaat. Hopelijk goed
    Hebben ze al iets gevonden?
    Grtjs Christel

Aardbeitjes vindt dit leuk.
  8. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Het gaat nog steeds "goed" ik blijf maar bruine afscheiding hebben... Ben nu aan het wachten tot volgende week dinsdag dan heb ik weer een echo en de uitslagen van alle kweekjes en het bloed prikken... Dus tot die tijd is het helaas afwachten...
    Maar we houden de moed erin ;)

9. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    ik heb vanaf week 5/6 tm week 13 bloedverlies gehad.
    Op een gegeven moment verloor ik zelfs een brok ik was op dat moment in de veronderselling dat dat het dan was maar 2 dagen later bij gyn bleek alles nog intact.
    Inmiddels ben ik in de laatse 2 maanden aangekomen.
    Ben wel benieuwd hoe ze een oorzaak kunnen vinden mijn gyn vertelde mij dat we het nooit zullen weten.Wellicht een 2ling geweest maar zeker weten zullen we het nooit zegt hij.

10. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Ja we zullen zien het is ook zo vreemd soms lijkt het net op te houden en dan een paar uur later is het opeens weer heel veel... Er is echt geen pijl op te trekken :S
    Maar ok we houden er de moed in...

11. Yildiz

Yildiz Lid

13 okt 2008
    20
    0
    0
    Student
    Amsterdam
    ik heb gisteren een bruin bloedje gekregen ik heb gelijk het verloskundige gebeld en blijkbaar ben ik 2half maand zwanger, maar sinds kort geleden mischien heel lang maar al ongeveer 5 a 6 weken is mijn kind overleden in mijn buik ik ben nog vandaag langs geweest naar het verloskundige ik ben heel erg verdrietig. ik moet afwachten op een miskraam zo niet moet ik naar het chinokoloog ofso hoe het dan ook heet.

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ook hier een positief verhaal.

Met 10 weken precies kreeg ik een hele heftige bloeding, het liep er als een kraantje uit.
    Vk zei hou maar rekening met een miskraam en kom maar langs voor een echo.
    De baby deed het heel goed!
    Ben toen vaak naar t ziekenhuis geweest en had een hematoom achter mn placenta.
    Heb van week 10 tot week 11 gevloeid, toen opnieuw vanaf week 15 geloof ik, 2 weken geleden zelfs ook nog wat maar de hematoom is helemaal weg.
    Ben alweer 22 weken zwanger van een zoontje!

13. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Het is helaas toch verkeerd gegaan.. Ik ging gisteren naar de wc en mijn broek zat onder het bloed en na even op de wc te hebben gezeten kwam er een vruchtzakje uit... Ik heb het eruit gevist om te kijken of er wat in zat maar dat was niet het geval. Ik ga zo de gynecoloog bellen om te kijken of ik vandaag al kan komen dat er gekeken word...

Groetjes...

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Och Bubica..

Hoop dat je alsnog positief nieuws krijgt meis..

ik leef met je mee...gister ook het vruchtzakje verloren...verdriet allom...

Hier heb ik geen hoop meer...inmiddels is het vloeien ook op gang gekomen...

Ik zal me er op de een of andere manier bij neer moeten leggen...

Jij heeeeeeeel veel sterkte....

15. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Dank je Bruisje jij ook natuurlijk. Ik mag om 14:15 even langskomen dat ze kunnen kijken... Maar om heel eerlijk te zijn heb ik de hoop al opgegeven...
    Ik zal laten weten hoe is het is gegaan..

16. Yildiz

Yildiz Lid

13 okt 2008
    20
    0
    0
    Student
    Amsterdam
    Nou ik ben wel teleurgesteld dat ik geen reactie kreeg, maar dat hoeft ook niet persé. Iik had vorige keer geschhreven, en ik heb een enorme miskraam gehad. Ik hoop dat niemand het zal krijgen, want het is zo'n erge nabevalling. Ik heb een miskraam gehad en daarna ben ik ook nog eens opgenomen in het ziekenhuis vanwege er nog heel veel bloedstolsels in mijn baarmoeder zaten.
    Ik ben daardoor heel erg verdrietig geworden, omdat ik nog steeds het gevoel heb van een moeder, en ik denk dat dat ik dat mooi makkelijk niet kwijt zal raken. Het doet me nog steeds pijn ls ik erover zit na te denken dat ik mijn kind niet meer heb in mijn buik. Ik heb enorme pijn gehad in mijn onderbuik. Het leek op een bevalling. Ik heb meer bloedstolstel gekregen zo groot als mijn hand met een dikke vuist erbij. Ik vind het heel erg dames. Ik hoop dat niemand het zal krijgen en dat je voor het eerst onverwachts zwanger wordt en moeilijk accepteert endaarna dat je het zo graag wilt en veel moed heb voor je baby en daarna een miskraam krijg dat je look nog eens hoort dat het maar 4 weken heft geleeft en 6 weken dood is in mijn buik. Ik heb inderdaad nog een operatie gehad, zogenaamde abortus. ik ben wel blij dat ik nog vruchtbaar kan zijn.

Veel succes met andere vrouwen die nog miskraam krijgen. ik wens alleen maar veel sterkte.

Ik ben nu thuis kanniet naar buiten, omdat ik me warm moet houden.

IK blijf nog wel online op deze pagina.

17. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    @Bubica:
    Hoe is het gegaan?
    Wat een angst en onzekerheid is het toch!

Ik leef met je mee.
    Afgelopen zaterdag hetzelfde meegemaakt.

18. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

8 nov 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    @Yildiz,
    Wat vreselijk! Ja nu kun je dus echt helemaal niks.
    Je moet thuis blijven waardoor er minder afleiding is en je er steeds aan moet denken.
    Ik begrijp je verdriet!
    Ik hoop voor je dat je het een plaatsje kan geven, het heeft tijd nodig en eigenlijk zijn er geen woorden voor.
    Je vraagt je alleen maar af: waarom?

Heel veel sterkte meid!

19. Bubica

Bubica Lid

26 okt 2008
    57
    0
    0
    Yildiz sorry dat ik niet op je heb gereageerd... Heb over je heen gelezen het spijt mij... Vind het vreselijk voor je :( Hoop dat je je snel weer iets beter voelt.

Lonnie veel sterkte meid ik hoop dat er bij jullie ook snel blijdschap zal zijn

Bij mij is het wonder boven wonder nog steeds goed... Het hartje klopt en het zit nog steeds op zijn plekje :) Wat dat was afgelopen zondag kon zij mij niet vertellen maar waarschijnlijk een bloedstolsel maar waar vandaan geen idee..
    Ik mag over 2 weken terug komen en daarna naar de verloskundige...

Ik ben er heel blij mee maar gerust ben ik helaas nog steeds niet, maar dat komt hopelijk ook snel...

20. mamaloew

mamaloew Actief lid

24 apr 2008
    203
    0
    0
    Limburg
    Jeetje Yildiz ik weet heel goed hoe je je voelt.
    Heb je steun van je man ?Heel veel sterkte met verwerken meis.

Jeetje Bubica ken het toen ik een dikke stolsel verloor waarvan ik dacht dit is de vrucht,kwam ik bij de gyn en vertelde hem dat ik dacht dat het over was.
    Ik dacht dat ik gek werd toen hij zei nee hoor alles zit er nog en het kindje doet het goed.
    Heen en weer geslingerd tussen angst en blijdschap heeft het echt nog tot de 13e week geduurt voordat ik geloofde dat dit kindje ging blijven.
    Hopelijk mag het bij jou ook zo gaan.

Gr Julia

Deel Deze Pagina