denk dat ik moet stoppen met bv, Elyesa krijgt nu al meer dan 9maanden maar de laatste tijd voel ik zijn tanden drukken tegen met tepel en dat doet veel pijn. ik heb vandaag geprobeert met tepelhoedjes maar hij weigert dan te drinken. weet iemand hoe ik het hem aan moet leren? als dit niet werkt denk ik niet dat ik het nog lang volhoud. ik voel me schuldig als ik denk aan stoppen, en weet niet of ik dat emotioneel aankan. iemand die weet wat ik kan doen? alvast bedankt, groetjes Talia
dank je daan, nu begint het wel zwaar te worden maar durf niet goed te stoppen, ik ga proberen met kolven maar als het me te zwaar wordt ge ik toch langzaam stoppen. kolven is dubbel zoveel werk, als de koppige nu eens met tepelhoedjes dronk was het leuker geweest. ik denk over flesvoeding na maar ik kan niet met een gerust hart stoppen. als ik echt zou doorbijten zou ik het nog kunnen volhoeden maar op die manier is het niet leuk meer
Weet je wat het is, het moet wel leuk blijven. Zowel voor jou als voor je kindje. Ik ben vrij snel gestopt met bv omdat ik me er helemaal niet prettig bij voelde. Ze zeiden toen ook tegen mij dat het kindje er ook geen baat bij heeft als de moeder er niet helemaal (meer) achterstaat. En omgekeerd ook; als het kindje het niet (meer) wil, houdt het ook op. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor! Je hebt 9 maanden het beste gegeven dat je kon geven en dat is toch helemaal super! Succes met je beslissing in elk geval Groetjes, Daan
Hoi Talia, Goed hoor, die 9 maanden. Ik hoop dat ook zeker nog te halen. Uit je berichtje krijg ik het idee dat je eigenlijk nog helemaal niet wil stoppen. Misschien kun je eens kijken op de site www.borstvoedingsforum.nl of iemand daar tips voor je heeft. Ik heb zelf ook al veel aan die site gehad. Groetjes en succes, Mriek
Ja die site wilde ik ook aanraden. Volgens mij staan op www.borstvoeding.com ook artikelen over dit soort dingen. Ik zou er zeker even naar kijken, omdat ik begrijp dat je nog niet wilt stoppen en het zou jammer zijn als je stopt terwijl er iets aan te doen is.
Als je op www.borstvoedingsfurm bij de zoekfunctie 'bijten' invult, krijg je heel wat topics... Succes!