Hey dames, SUCCES morgen met strippen! Ik hoop dat het gaat werken bij jullie!!! Hier verder alles rustig. Vanmiddag naar de stad gegaan en 2 paar schoenen gekocht voor de zomer hihi. Heb mega veel schattige jurkjes gezien bij de H&M maar heb het toch maar allemaal even laten hangen voor het geval ik dat dalijk allemaal krijg na de bevalling ofzo. Heb hier af en toe flink wat krampen, maar geen regelmaat ofzo hoor, dus alles rustig. Verder piept/knort mn buik mega erg hahaha weet niet of dat iets betekend?? Dames ik duim morgen voor jullie!! Liefs Loes
Hoi hoi, heb niet alle berichtjes meer gelezen, want heb het lekker druk nu met 2 kindjes, hihi... Alles goed met jullie? Zijn er ondertussen nog meer bevallen?
@minny nee we zijn in spanning aan het wachten er worden vandaag wel 2 dames gestript dus hopen dat het werkt. We duimen hard mee met de dames dat ze uiterlijk in het weekend hun wondertjes mogen vast houden. Ik was gister bij de vk alles in orde heb nog wat bloed krgen afgenomen ivm de resus factor ik heb bloedgroep O negatief alleen was ze de spuit vergeten dus die komt ze me in het weekend thuis even zetten mijn ijzer was meer als genoeg had een mooie voorraad zei ze. ik had 8,6 ijzer en 6,5 is al genoeg Nu mag ik over 2 weken weer fijn zo kan ik aftellen ik kijk altijd naar de vk uit dan weet ik oh alweer zoveel weken voorbij Nou dames ik ga zo werken nu even me zoon schoolklaar maken Groetjes en een fijne dag nog Nadine
Bedankt voor jullie medeleven. In principe gaan ze vanmiddag kijken of de baarmoedermond al iets open staat en dan wordt ik gestript. Ik heb met de vk afgesproken dat ik straks even bel, want als de dienstdoende vk net een bevalling heeft of heeft gehad willen ze liever niet nu strippen.... Vind het nu wel erg spannend. Het gekke is dat ik vanacht heb geslapen als een roos. Terwijl de slechte nachten voor mij een reden waren om te vragen of de vk wilde strippen. Zou het iets betekenen?
Hallo hallo, Nadine Bocholtz?? wat grappig, ik woon in Schinnen. Ik heb ook resus negatief en heb dus ook met 30 weken zo'n spuit gekregen. Ik ben niet zo op die spuiten bah bah. Maar ja het is belangrijk, vooral voor een volgende zwangerschap, dus ja dan moet t maar he haha. Fijn dat alles oke was! Jeal oh wat spannend joh!! Dus het is nog niet eens zeker!? Pfff.... Ik heb ook heeeerlijk geslapen!!!! Dat doet me och zo goed he, want die slapeloze nachten maken het zo moeilijk. Ik hoop dat het bij jou een voorteken was!!!!!!!!! Hier alles rustig, alleen ontzettende pijn door de bi. En ben gister flink door mn enkel gegaan hahahaha, lag ik hier voor op straat mooi voor lul! Vanmorgen had ik even meeeega krampen, deze heb ik erder in de zwangerschap ook gehad (ergens halverwegen toen dacht ik dat t bandenpijn was of zoiets) ik was dus even bang dat dat de weeen waren, want die kramp kan ik maar een paar keer verdragen maar echt geen uren, van die word ik misslijk. Maar gelukkig was het dat dus niet haha. Meiden heeeeeeel veel succes vandaag en ik hoop echt voor jullie dat jullie snel van jullie wondertje mogen genieten!!!! Liefs Loes
spannend... ik had dit ook maar dan al 2 weken van te voren heel veel slijmverlies... later werd het zo dun dat is dacht dat het urine was ofzo maar het was doorzichtig... ook geen vruchtwater was het.... was denk ik toch de slijmprop die aan het oplossen was... succes met de bevalling!
Loes, als je weer vocht verliest, ruik er eens aan.. ruikt het zoetig of als sperma (sorry, zo rook het bij mij) dan is het vruchtwater. Bij mij zijn de vliezen tot 2x toe gebroken, eerste keer waarschijnlijk "hoog" en 12 uur later ergens anders en toen begonnen de weeen ook. Ik heb vermoedelijk eerder al vruchtwater verloren, rook namelijk precies hetzelfde als het vruchtwater nadat het echt duidelijk was dat het vruchtwater was. Minny, nog gefeliciteerd. En dames die vandaag (misschien) gestript worden, succes!
Heb net gebeld en de afspraak vanmiddag gaat wel door. Alleen heeft de vk wel weer benadrukt dat de kans vrij klein is. Maar ja... het is het proberen waard toch???
Dank je Daphne en Mora. Hmmm ja ik heb het dus ook 2x gehad dat het echt water was ook kleurloos. Mss dat er toch ergens n scheurtje zat ofzo, amar dat schijnt dicht te kunnen groeien....maar ja in het ziekenhuis hebben ze niet echt heel goed onderzocht wat dat betreft hoor.... Ik zal de volgende keer idd eens goed proberen te ruiken...als er nog n volgende keer komt hahaha. Eigenlijk lijkt het wel op het verhaal van Mora, en morgen is het 2 weken geleden dat ik voor de eerste keer zoveel vocht verloor....dus wie weet hihi Jeal, wat fijn dat de afspraak door gaat!! Succes!!!!!!!!! ik hoop het zo voor je!!! Nou ik probeer er hier niet te vel op te rekenen. Ik ben nu de keuken maar weer aan het schoon maken. Die heb ik n tijdje geleden helemaal gedaan, maar nu had ik zo iets van, hmmm ik doe m nog n keer want nu kan t elk moment gebeuren en dan moet t wel schoon zijn haha. Maar het is shit met een b.i. ik moet zo snel even zitten, dus het gaat niet echt snel hahaha. maar ik wil het grag even gedaan hebben. Wil eigenlijk ook stofzuigen en dweilen, maar of me dat nog gaat lukken dalijk...... Liefs Loes
Haha wat lief! Ik hoop maar dat ze snel komt! Pfff ff weer n pauz hoor, mn rug joh! Ben echt net n oma hahaha. Liefs Loes
Helaas is het strippen op zich niet gelukt. Er was nog geen ontsluiting zodat ze het hoofdje kon voelen. Wel was de baarmoedermond al verweekt en heeft ze deze even gemasseerd. Ben nog wel even wezen bloedprikken vanmiddag. Heb gister en vanmorgen wat 'sterretjes' gezien en de bloeddruk was wat opgelopen tov afgelopen dinsdag. Als het goed is krijg ik vanmiddag nog de uitslag te horen..... maar het zal allemaal wel meevallen denk ik. Voel me voor de rest wel goed....
Hey Jeal, Hmm hoe voel je je? ben je erg teleurgesteld?? Wel positief dat de baarmoedermond verweekt is! En hopen dat die massage dan snel wat doet! Ben benieuwd naar de bloeduitslag! Nou ik ben hier goed bezig geweest in de keuken, en heb de deuren beneden schoon gemaakt, wc gepoets en nog wat dingetjes. Kreeg het alleen niet meer voor elkaar om nog te stofzuigen en te dweilen had te veel pijn aan mn bekken en rug ezno. De saus vd spagheti is ook klaar, dus dalijk alleen ff de spaghetti koken en dan kunnen we lekker eten. EEEEN de keuken is weer schoon hahaha, zelfs na de saus maken (ik maar er altijd n zooi van hihi) Liefs Loes
Nee gelukkig valt de teleurstelling mee. Ik ben er van te voren ook maar vanuit gegaan dat het niks zou worden. En uiteindelijk was ik alleen blij dat de baarmoedermond al verweekt was en niet meer helemaal potdicht zat. Ondervind trouwens van de massage weinig klachten, heb af en toe een beetje een gek gevoel in mijn buik, maar geen pijn ofzo. Jij bent lekker actief bezig geweest, zeg. Alvast eetsmakelijk voor straks Spaghettigi klinkt lekker!!!