Denk dat ik vandaag mama word!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Minny, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Loesk, eigenlijk raar toch dat ze niet even willen 'kijken'? Als jij dat nou graag wil, dat kan toch geen kwaad? Vind het maar raar eigenlijk. Maar daar schiet je ook niets mee op.

En Eliesah spannend hoor, hopelijk is het tóch vruchtwater...

2. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Ja ik vind t echt irritant, ik wil gewoon weten of er wel iets aan het veranderen is, of dat ik voor niks nutteloze voorweeen heb haha.

En Eliesah?? Is er iets veranderd??

Liefs Loes

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Vind het ook super irritant dat ze nog geen eens even willen voelen. Al is het maar om je gerust te stellen ofzo..
    Dan weet je tenminste hoe het ervoor staat!

Nou hier niet meer echt extreem vocht verlies gehad, nu weer wat anders nieuws. Flinke stukjes slijm, helemaal doorzichtig.
    Moest de vk terug bellen dus gelijk maar even gemeld en dat is dus waarschijnlijk dan de slijmprop vertelde ze.
    Er is van alles bezig in me lijf, maar of het door willen zetten??
    Nu ook een onzettend druk beebje in mn buik, ze is zo aan het duwen. Doet echt pijn!
    Duimen jullie voor me dat het door gaat zetten hihi..

Morgen vroeg naar het z'huis voor onderzoeken.
    Mocht ik morgen niet meer reageren hier en je bent toch nieuwsgierig haha moet je even kijken bij de maart mama's bevallingstopic ;)! Heb daar namelijk buddy's..

Slaap lekker allemaal... :D

4. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hey hey,

Je slijmprop dat was idd t eerste wat ik dacht, spannend!! Dan kan het snel gaan, maar ja t kan ook nog 2 weken duren....pffff zeik....
    Maar idd er rommelt vanalles bij je!
    Bij mij is de kleine meid ok mega actief vanavond! Lekker pijnlijk in mn zij aan het duwen met r voetje hahaha.

Nou ik ga zeker voor je duimen!!!!!!!!!!!
    Liefs Loes

5. Alita

Alita Niet meer actief

meiden hoe is het hier?!

6. Appel en Peer

Ja, het is aan het doorzetten..
    Zit nu tussen de weeën door even achter de laptop!
    Het doet pijn, maar ow wat ben ik blij haha. De vk is al langs geweest, had een vingertopje ontsluiting en de bmm is al soepel. Dus hopelijk vandaag m'n meisje in m'n armen! :)

Loesk; hoe is je nacht gegaan??

7. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    Oh wat te gek!!!!! SUCCES MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier alles rustig, moet zeggen dat is best wel goed geslapen heb eigenlijk, dus dat is wel fijn. De kleine is echt mega actief, wat niet zo fijn aan voelt hahaha. Maar ja liever dat ze beweegt he dan dat het helemaal stil is. :D

Liefs Loes

8. Alita

Alita Niet meer actief

wauw eliesah!!!!

Je kunt het he meid zet m op...je zult straks kunnen ervaren dat het t mooiste is wat je mag meemaken!!!!

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Spannend eliesah!

Zet hem op!! :D

10. Appel en Peer

Laatste update; nog steeds zet het niet flink door :(.
    Ze worden wel heftiger, maar komen om de 6 min en dan weer om de 10 min. Vk is eind van de middag nog geweest, ze denkt wel dat het dit weekend nog gaat doorzetten. Hopen we dan maar. Ze heeft niet meer gevoeld, als het heftiger word moet ik vanaaf weer bellen en anders morgen. En dan komen ze weer langs en miss strippen; dat zou ze anders morgen toch doen.

Pff nu duurt de dag nog langer dan anders.. Heel de dag op de klok kijken en een beetje bijhouden.

Bedankt voor het succes wensen, blijven jullie duimen :p!??

11. Alita

Alita Niet meer actief

pfff denk ze heeft haar kindje al....
    Ga proberen wat te rusten nu je het nog kan meid dat is de tip die ik je wil geven en het is begonnen hoor......

Spannend ik ga heel hard voor je duimen!!

12. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :D Ik blijf duimen!!

Kwam ook ff gluren of dr al nieuws was :)

Maar morgen begint het weekend, dus vannacht na 00.00 is ze dr.

13. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hey ik was even op visite.
    WHHAAAAAAAAAA wat maak jij het spannend hihi. Zeker blijven we duimen!! Zet m op he meid!!

Liefs Loes

14. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    misschien een domme vraag maar kan je slapen tussen door?? bij mij is het rond uur of 17.30 regelmatig op komen zetten. Vanochtend al wat begonnen maar niet echt vervelend, nu doen ze echt pijn. Maar net als bij jou, ze komen ene keer om de 6 min en dan weer tijdje niet.
    Begin slaperig te worden (tussen de middag niet kunnen slapen) maar elke keer als ik bijna slaap komt er weer een.

Heeeel veel succes!!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Succes Eliesah en bianca, hopelijk zet het door!

16. Alita

Alita Niet meer actief

en al babies geboren hier....

17. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo,

Nou hier nog niks hoor...
    Werd vannacht wakker van de misselijkheid! Pfff en ik ben toch zo panisch voor overgeven. Ik al mn haren in een staart gedaan haha. Mn hele lichaam begon te trillen, ik had er geen controle over. Maar heb uiteindelijk niet hoeve over te geven. Wel 2x moeten poepen :) en n beetje bloed verlies. Ik was al bang dat ik zo'n bevalling zou krijgen waarbij je de helft van de tijd boven de pot hangt....hahaha.

Ik ben nog steeds wel wat misselijk moet ik zeggen hoor pffff...

Hoe is het met de rest??????????????????

Liefs Loes

18. Alita

Alita Niet meer actief

mm loes is je lichaam zich klaar aan het maken voor de bevalling?
    Ik had dit ook namelijk een dag voor de bevalling....wil je niet te veel hoop geven meid maar wie weet he?
    Er is toch echt bij jou ook van alles gaande, niet?

19. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Ow echt?? Hihi wat spannend zeg!!!!
    Dus jij had ook die misselijkheid en dat trillen??
    Nou ben benieuwd. Dalijk met mn broer, broertje en zus een late Paasdag vieren haha, dus gaan we ergens lunchen. Dan hb ik gelukkig wat afleiding hihi, dus wie weet...

Bedankt voor je reactie!

Liefs Loes

20. Alita

Alita Niet meer actief

Nee ik had opeens een aanval van ontlasting zeg maar hahahaha....lees wel eens vaker dat je darmen zich leegmaken voor de bevalling dan. Ik had dan echt een beetje diarree, zat thuis op de bank en opeens moets ik heel erg naar het toilet. Paar agen ervoor de slijmprop verloren en al een aantal dagen last van voorweeën en ik moest 3x per week aan de ctg en daar waren de weeën al op te zien de dag dat ik ging bevallen maar ik voelde niks hahaha...

Ik ben eens benieuwd bij jou dan!!

Deel Deze Pagina