Denk dat ik vandaag mama word!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Minny, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Nou ff een dag niet gelezen zijn er 2 dames aan het bevallen hahaha. Ik hoop dat ze inmiddels bevallen zijn en het goed gaat met moeder en kind.

@Loesk nou ik hoop dat bij jou nu ook snel begint blijf nog steeds voor je duimen.
    Ik merk nu dat alles me toch zwaarder af gaat. en heb zo afentoe jeukop mijn buik zal wel die zogenaamde zwangerschapsjeuk zijn. Raar heb deze zwangerschap echt alles anders dan bij mijn eerste zwangerschap. maar nog 2,5 week dan heb ik zwverlof whoehoe kijk er echt naar uit ben de dagen aan het aftellen. hihi

Verders nog nieuws?

Groetjes

2. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo,

Ben ik weer. Alles nog rustig hier.
    Lekker Nadine, bijna verlof!!! :D

Cindy, nou daar heb ik dus al een paar dagen last van, maar er gebeurd maar niks hahaha (maar ik heb geen diarree)

Dus tja, we wachten maar af he.

Maar uuuhm waar blijven de babytjes nou??? Hoor hier niks meer.......

Liefs Loes

3. Alita

Alita Niet meer actief

@Nadine niet je buik die groeit dat je jeuk hebt...
    @Loesk ik hoop voor je dat het gaat gebeuren binnekort meid!!

4. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    En hoe is ie hier dames??

Bij mij alles rustig hoor. Ik moet me er maar bij neer leggen dat ze gewoon niet meer komt hahaha. Ik ga de eerste vrouw zijn waar de baby in de buik blijft zitten ;)
    Gister wat bloedverlies gehad. Dit keer geen helder rood. Het was wat donkerrood en wat dikker. Maar n iet een prop ofzo. Maar ja, er gebeurd vanalles maar de kleine komt maar niet. Dus ik ga gewoon niet meer hopen dat als ik iets zie of voel het gaat beginnen. (al is dat wel moeilijk hihi)
    Maar ik blijf het gevoel hebben dat ik de 40 weken niet haal. Maar ja dan moet mevrouwtje toch gaan opschieten hihi.
    Nou ja, lang kan het niet meer duren.......:D

De ene keer hangt de kleine heel laag, dan voel ik haar pas vanaf 10 cm boven mn navel, maar de andere keer zit ze weer met n voetje ofzo onder mn ribben in te duwen. Dat is vooral 's avonds dan lijkt mn buik wel hoger te zitten ofzo. Maar overdag zit het allemaal heel laag. Raar toch. Nou ja.....afwachten he.....:)

Hoe is het met de rest???

Groetjes Loes

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hou het goed in de gaten en luister naar je lichaam! Ik heb nooit goeie weeën gehad (tussenpozen van 5 tot 11 (!) minuten) maar had na een uur of 3 wel 5 cm (!) ontsluiting en na nog eens 3 uur zat ik op de volledige 10... dus heb je het idee dat je je vk nodig hebt, bel haar dan en laat haar komen!

6. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo,

En al nieuws hier?

Groetjes
    Nadine

7. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hoi hoi,

Ik zit ook maar steeds op nieuws te wachten....

Bij mij is alles nog rustig......
    Heb wel de laatste paar dagen een rare kramp in mn benen, hoop dus niet dat dit een voorteken is dat ik been weeen ga krijgen!!!
    Maar ja, dan hou je het toch niet tegen hahahaha.

Liefs Loes

8. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ik had ontzettende buikweeën zo erg dat ik op een gegeven moment op bed op handen en knieën zat en de deken onder mijn buik in duwde omdat ik niet wist hoe ik het moest zoeken. Ik was oh zo blij toen de verloskundige kwam. maarja toen was alles nieuw nu weet ik toch al wat op me af komt.

9. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hoi hoi,

Pfff ja ik ben er wel n beetje bang voor hoor haha.
    De ene keer denk ik, laat maar komen, dan doet t maar pijn, dat betekend tenminste dat ze komt. Maar het andere moment denk ik, HELP IK DURF EN WIL NIET!!!!!!!! Hahahaha, maar ja ze moet er nu toch uit he.

X

10. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Over de pijn die de bevalling ging doen heb ik mij nooit zorgen gemaakt ik heb ook nooit overwogen pijnstilling te nemen ook nu niet. Ik ben bij mijn oudste ingescheurd naar de zijkant de kleine schaamlip in maar toch had ik zo iets van kom maar op met de volgende. Over de pijn heb ik echt niet nagedacht ook nu niet ik zou me meer zorgen maken over dat de baby gezond is dan de pijn.
    Maar iedereen denkt natuurlijk anders.

Ik kan alleen zeggen de pijn is er en ook wel erg en daar lieg ik niet over hebben ze bij mij niet gedaan doe ik ook niet bij anderen mij is altijd gezegd stel je je ergeste pijn voor en dan erger dat heb ik gedaan.

Maar denk maar zo Loesk als je de kleine op je buik hebt liggen ben je het ergste "vergeten" je kind dan in je armen hebben weegt veel meer dan de pijn althans bij mij en dat is ook wat ik mij voor ogen houdt.

Groetjes
    Nadine

11. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Ja das echt gek, iedereen zegt dat idd, zodra je de kleine in je armen hebt ben je het alweer vergeten. maar daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, je draagr hem/haar dan al 9 maanden bij je en eindelijk he je hem/haar dan echt vast! Zuuuuchcht....heb er toch zo'n zin in! Hihi.
    Ik stel me idd de ergste pijn voor, zodat het alleen maar (hoop ik hihi) kan mee vallen.
    Ik heb blinendarmontsteking gehad, toen werd gezegd in het zieknhuis dat het net zo'n pijn doet als de bevalling. Nou, ik hoop het! Hahahahaha. maar dat zal wel niet.
    En idd het allerbelangrijkste natuurlijk, als mn meisje maar gezond is! :D

Groetjes

12. Alita

Alita Niet meer actief

hihhi nou die dat ze van die blindendarmontst. loog!!!

Zeker het is de ergste pijn die je als vrouw kan hebben maar het is niet voor niks dat wij vrouwen dit mogen doen!!
    En na de bevalling leef je in een roes dan mag alles dan interesseerd je niks meer en je denkt helemaal niet meer aan die pijn die je had...meid ik moet nu voor de tweede keer en ik kan niet wachten!!!!

13. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Ik heb het wel ns vaker gehoord over de blindedarm, maar ik geloof het ook niet hoor. het was zeker pijnlijk, maar als ik een bevalling zie, ziet dat er toch wel wat pijnlijker uit hahahaha.

Ooooooh ik heb zo'n zin om mn kleine meid vast te houden!
    Het lijkt me zooooo raar dat moment dat ze er dan eindelijk is en dat je haar op je borst gelegd krijgt. Kan nog steeds niet geloven dat ik dat moment ga mee maken!!
    Ben zo benieuwd naar haar.....:D

Liefs

14. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat moment is heeeeeeel raar!!!!
    Vondt ik tenminste, ik weet dat ik toen versteld stond van wat er uit mijn lijf kwam?!!!

15. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hahahaha ja ik denk idd dat ik dat heel vaak ga zeggen als de kleine er is "dat heeft gewoon in mn buik gezeten!!!"
    Ik vind dat nu nl steeds al n gek idee dat je gewoon een mini mensje in je buik hebt zitten. Hoe dat kan zeg. Echt zooo'n wonder he. Geweldig.
    Ik hoop maar dat het moment heel snel komt dat ik er van mag genieten, het moment dat ze op mn borst gelegd wordt. maar ja, helaas hebben we dat niet voor t zeggen he hihi.
    Geduld geduld......maaaaar we doen het voor iets moois!! :D

Liefs Loes

16. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ik heb ook raar gekeken toen mijn zoon op mijn borst lag en heb gedacht van boh zat dat allemaal in mij??? hahahaha
    En toen ik de placenta zag had ik zoiets van heeft hij daar ingezeten.

groetjes

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja het is allemaal heel erg bijzonder hoor!!!

18. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo allemaal,

Nou hier nog niks hoor hihi. Had gisteravond een ander soort krampen in mn buik.
    Vanmorgen rond uur werd ik heel zenuwachtig/onrustig wakker. Echt het gevoel zo van, de weeen gaan zo beginnen. Maar niet dus haha. Heb uiteindelijk n paar uur wakker gelegen en daarna n uurtje geslapen. Ben wel ietsje rustiger, maar voel me nog steeds n beetje gek.
    Vanmiddag naar de vk, ben benieuwd hoor.....

Liefs

19. Alita

Alita Niet meer actief

spannend meid......vraag gewoon eens of ze je niet wilt strippen dan als je het zo moeilijk hebt!!

20. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hey hey,

Nou daar ben ik vorige keer over begonnen toen ik aan gaf dat ik het echt helemaal gehad had. Toen zei ze dat dat met 41 weken pas wordt gedaan........pffff......
    Maar ja ik zit inmiddels alweer bijna op 40 weken haha, dus t komt allemaal goed! ;) Ben alleen een beetje erg ongeduldig hihi.

Liefs

Deel Deze Pagina