ik denk even spieken hier. arme loes.... nog steeds geen beeb. en sorry wil je niet voor "de poten schoppen" om maar zo te zeggen. want ik had er al zon hekel aan toen ze vanaf week 34 begonnen te zeggen. loop je er nou nog?????? uhm JA! tis meer een betuiging van medeleven. maar meid,1 ding is zeker binnen 2 weken is ze er.
Ja precies, het kan nu echt niet meer lang duren. En ik ben uit mn dipje hoor hihi Heb me er op n gegeven moment bij neer gelegd en heb minder last van mn bekken dus och ja, die paar dagen wachten. Het kan gewoon niet lang meer duren en ik heb er zooooo'n zin in!!! Liefs Loes
Hahahaha yep, mevrouw zit er nog hoor hihi. Ongelooflijk toch! maar ja het kan nog maar max 1,5 week duren!! JAHOEOEOEOEOE!!!!! donderdag naar de vk (ik dacht woensdag...) ben benieuwd wat ze daar zeggen en of ze ns wat gaan doen hihi. Lief dat je er aan denkt!!! Liefs Loes
t was 3 weken terug? toch? ongeveer? dat ze dr al uit mocht hahahaha Donderdag gaan ze ook strippen? Spannend! Zodra ik hier ben, spiek ik ff Ben hartstikke benieuwd naar je dame ondertussen
Ja klopt, rond de 37 weken was het hier flink an het rommelen. Hahaha grappig dat je dat nog weet. Nu de laatste tijd gebeurd er eigenlijk helemaal niks...Alleen vanmorgen vochtverlies en net n mini beetje roze. Maar dat vochtverlies is niet meer, dus het zal wel weeeeer niks zijn haha. Ik weet niet of ze donderdag iets gaan doen. Ze hebben tot nu toe niks gedaan, dus hoop dat ze nu wel ns iets gaan doen, want ik wil graag thuis bevallen, dus dan moet ze toch voor 42 weken komen. Hoe is het met jou?? Liefs Loes
Ik heb een raar geheugen onnuttige (voor mij opzich haha) info blijft hangen Of je hebt gewoon indruk op me gemaakt kan ook Misschien stilte voor de storm? Ik hoop ook dat ze eindelijk wat gaan doen voor je! Met mij alles prima!
Maak het niet te spannend Heb je trouwens de hengel al geprobeerd? (oke, dit is totaal onnutige info) Flesje melk, aan een stok.. met draadje, en dat voor de uit/ingang houden.. wedden dat ze dr dan zo is?
Hahahahahahahahaha de hengel????? Daar heb ik echt nog NOOOOIT van gehoord hahahaha lachen. Liefs Loes
Hahaha nee ze is echt MEGA eigenwijs he!!!! Dat was met de echo's ook al duidelijk! Dat wordt nog wat hihi. Liefs Loes
hahaha....maar een troost straks ben je het weer vergeten!! Maar daar heb jij nu niks aan......dochter van Loesk KOM ERUIT!!!!!!hahahahaha zou het helpen?
Hahahahahahaha wie weet! Zou fijn zijn hihi. Maar ik ben gelukkig niet meer zo ongeduldig als 3 weken geleden. Op een gegeven moment heb ik me er maar bij neer gelegd en ga ik er nu vanuit dat mn vriend gelijk krijgt met de 27e.....dus alles daarvoor ben ik al heel blij mee hihi. Liefs Loes
8)8) Als ik tot over de 40 weken kwam vast wel Mn eerste werd met 38 gehaald, en de 2e met 38.4 maar toen was het zaterdags, van oke, maandag gaan we inleiden, dus ik ken het "wachten" op die manier niet
Ah oke, dan heb je idd geen rare dingen hoeven te proberen haha. Ik denk dat deze meid ook gewoon niet uit zichzelf komt. Is een luie baarmoeder erfelijk??? Ik kon het nl niet vinden op Internet. Mn zus heeft dat en hebben ze daarom alle keren moeten inleiden.... Liefs Loes
Ja das waar. Het komt gewoon omdat ik nu totaal geen voortekens ofzo meer heb en het een tijdje geleden juist zo aan het rommelen was. MAar ja, wat doe je er aan he, kan toch alleen maar wachten hahaha. X