Je hoort wel eens, dat wanneer vrouwen zich erbij neer leggen, dat het niet van zelf komt, het spontaan begint Ik zat nog te denken, maar als het erfelijk is, dan kan het toch alleen van moeder op dochter bijv?
Dan hoop ik dat dat ook voor mij geldt hahaha! Ik weet t eigenlijk niet, mss is dat wel logisch. Maar ja mn moeder had t niet, ik was zelfs te vroeg geboren... Ik kan me gewoon nog steeds niet voorstellen dat ik dalijk een klein babytje heb haha. X
Ik hoop het ook voor je T leek mij logischer, want van je zus heb je geen dna, dus lijkt het me niet dat het dan op die manier erfelijk zou zijn.. (snap je hem nog ) T is toch echt zo! Je dametje, eindelijk hahaha
Hahaha ja ik snap m nog Ja gek toch! Dalijk zo'n klein meisje. En waar ik dan zo' n zin in heb is, dat als de kraamvisite weg gaat we lekker met zn 3tjes als gezinnetje kunnen gaan genieten en dan met ons hondje er bij natuurlijk. Normaal ging ik bij mn zus op kraamvisite haha en dan moet je op een gegeven moment naar huis en dan baalde ik altijd, want ik wilde bij die mini mensjes blijven hihi. En dan dacht ik altijd, oooh heerlijk ze kunnen nu lekker met t gezinnetje genieten! Dat heb ik dalijk ook!! Zo gek! Hahahaha X
T is ook heerlijk Lekker je eigen ding kunnen doen, je eigen ideeen.. enz enz En vooral de onvoorwaardelijke liefde, die je geeft en ontvangt
@loesk: meis ben net even in het topic aant kijken en wil je alvast heel veel succes en sterkte wensen met je bevalling liefs trotse moeder
Goedemorgen Dames, Nou Loesk het weekend wordt mooi weer dus een mooi weekend om te bevallen Ik denk je kleine meid vindt het nu te koud hahahaha Dus zaterdag gaan we met z'n allen roepen dat het lekker warm is en ze komen mag. Heb je nog geen opruim dwang? Heeft iemand nog iets van (damn ben haar naam kwijt) gehoord zij stond toch ook op het punt te bevallen? Ik wens iedereen een fijne woensdag heb vandaag vrij en mijn zusje komt me helpen met de keuken te poetsen zekomt nu 1x per week mij helpen met "rare" klussen keuken uitwassen kasten uitwassen zoiets allemaal. Groetjes Nadine
Hallooooo, Haha ja ik hoop het! Afgelopen weekend was het hier ook heel mooi weer, toen hoopte ik er ook op. Maar idd als jullie allemaal gaan roepen, mss komt ze dan wel! Opruimen, dat ben ik al vanaf februari/maart aan het doen haha. Keuken helemaal gedaan, badkamer echt heel gronding gedaan, kasten allemaal gedaan. Dus dat zegt bij bij niks hihi. Iedere dag enk ik, pff vandaag doe ik lekker niks hoor, ze komt toch niet. Maar dan denk i, hmmm toch maar even de glazen tafeltjes doen, stofzuigen, dweilen wc's enz. Want ja, stel je voor dat ze toch komt en dan komt de vk, kraamzorg en visite. Hahaha. Maar ondertussen zit ze nog lekker warm.. Jij lekker bezg met de keuken? Wel fijn dat je zus komt helpen! Lief van dr. Ja Jeal ofzo geloof ik dat je bedoeld he? Liefs Loes
Ja geloof wel dat zij het is wat ik bedoel. Ja mijn zus heeft me echt super geholpen ik heb ontzettend last van mijn rug wou ook dat ik het zelf kon maarja helaas. Hmm tja dan zegt die opruim dwang bij jouw niks hahahaha. Afgelopen zondag was het idd heerlijk weer. Maar we zullen hard gaan roepen. Groetjes
Lekker he als je keuken helemaal schoon is! Hier vandaag niet veel zin gehad om iets te doen in huis Morgen naar de vk, ik vind het wel n beetje spannend hoor hihi, ik wil nl dat ze me gaan strippen, maar ja of ze dat doen......... Liefs Loes
Succes morgen!! Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen!! En anders kan je altijd nog gaan boenen Beweging kan ook helpen
Nou en idd.....ze hebben NIKS gedaan. Nog niet eens gekeken of ik al ontsluiting heb ofzo. Maandag morgen word ik gestript. Ze wachten du echt die 41 weken af...... As dat niet werkt zal ik woensdag ofzo voor cpntrole naar het ziekenhuis moeten en dan wordt er een afspraak gemaakt om in te leiden. Dat zal dan omdat ik op zaterdag 42 weken ben de vrijdag worden, als ik dat wil. maar ja ik word liever niet ingeleid. maar van de andere kant, ik wil wel thuis bevallen....Dus ik hoop dat ze uit zich zelf komt of dat het strippen helpt....Krijgt mn vriend waarschijnlijk toch nog gelijk met de 27e hahaha..... Liefs Loes
aaah ja meid het is wel beter hoor dat het vanzelf gebeurt, je doet er nu eenmaal niks aan!!! Mischien er wel langzaam aan gaan wennen dat je in het zk moet gaan bevallen? En daarbij straks wil je haar gewoon vasthuoden, hoe en wat, maakt niks uit als je haar maar hebt... Maar hoop wel heel erg dat het vanzelf gebeurt!!! Ga voor je duimen meid!!!
Nou Loesk ik hoop dat het strippen wat helpt maar ik zal zaterdag eens hard gaan roepen Bij mij was de vk vandaag even thuis geweest omdat de vorige afspraak niet doorgegeaan was. De kleine man is al ingedaald (dat verklaart mijn obsesief plasgedrag hahahaha) verder geen last gehad op wat steekjes in de schaamstreek. Mijn bloeddruk was ook inorde en dat was het bezoekje van de vk. (vraag me echt af wat ik daar moet zou ikzelf nog kunnen bloeddruk meten heb je apparaatjes voor en als iemand je uitlegt wat je moet voelen nou opgelost. Ohja ze vroeg of hij genoeg bewoog. Ik ja behalve zondag wat minder, de vk als je het niet vertrouwt meteen bellen, ik jahoor (mijn eerste zoon bewoog heel weinig) deze is wel wat drukker dus valt meer op als hij eens niet beweegt. Nou dat was mijn verhaal iemand nog wat spannends beleeft? Behalve waggelend door de straten te gaan hihihi voel me echt een eend als ik loop
Hahaha ja erg he die afspraken! Ik zie er gewoon het nut niet van in hoor. Bij de Aldi kun je een bloeddrukmeter kopen. Nou dan kan ik ze dat wel ff doorbellen hoor..... En naar het hartje luisteren, tja ik voel r bewegen dus lijkt me logisch dat haar hartje dan ook klopt he... Maar ja wel fijn dat alles in orde was dan! Ik maak eigenlijk niks spannends mee haha. Alleen dat ik idd ook even gewaggeld heb naar de winkel. EN nu maken zelfs vreemden opmerkingen als: Nou je hoeft niet meer lang he! Zeker een jongetje?? Neeeeeeeeeeeeeee een meisje en ja ze is waarschijnlijk groot!! WHAAAAAAAAAAAAA Dat ze maar snel komt! Hihi. X