Nee als ik daar heen moet voor die gel, dan wordt het sowieso een ziekenhuibevalling..... Dus stel dat ze morgen zeggen dat ik vrijdag daar moet komen 's morgens, dan kan ik tot die tijd thuis bevallen als ze toch nog uit zichzelf komt, maar zodra ik in het ziekenhuis ben, wordt het een ziekenhuis bevalling.... En ik verwacht gewoon niet meer dat ze uit zich zelf komt. Maar ik hoop dus niet dat als ik daar kom voor die gel dat die 2 of 3 dagen lang zn werk niet doet en ik daar moet slapen. Dan ga ik janken hoor, echt waar. Liefs Loes
Dat is minder.. Dan duim ik nog EXTRA hard voor je, dat mevrouw in eens een ingeving krijgt, en de uitgang zoekt! Ik heb bij mn zoon een week (maar dat was voor hogebloeddruk enz) in het ziekenhuis gelegen, ook daar bevallen. Bij mn dochter, was het kantje boord, (of ik moest blijven)maar ik mocht gelukkig wel naar huis Volgens mij was ik ook iets TE duidelijk dat ik niet van plan was te blijven, alleen als ik of de baby er anders wat aan over zou houden ) Dus ik herken je gevoel Maarrrr, het is niet voor niks, en als je moet blijven, heeft dat wel als voordeel, dat je in goede handen bent, er altijd iemand klaar staat enz enz. Misschien een idee om bijv wat foto`s, persoonlijke spullen? Evt mp3 met je favo muziek ofzo mee tenemen? Lekkere nieuwe douchegel/ bodylotion.. om het wat "leuker" te maken (mocht het zo ver komen )
Ja das waar, kijk de gezondheid van de kleine is natuurlijk het belangrijkste (en die van mezelf) Maar het is zo'n zware tegenvaller pfff, had echt gehoopt dat t vandaag zou beginnen. Ja idd ik moet maar iets doen om het leuker te maken, want als ze die gel inbrengen zit je daar maar wat te wachten en word je af en toe aan de scan gehangen, maar ja de tijd gaat niet echt om dan denk ik haha. Foto's goed dat je het zegt, want dan wil ik de foto's van mn ouders daar hebben zodat ze er toch bij zijn. Op mn slaapkamer heb ik die nl staan. Nou ik moet maar proberen me eropver heen te zetten, maar ik ben zo teleurgesteld he....echt klote gewoon... Pfff een week in het ziekenhuis, verschrikkelijk zeg! dat had ik idd met mn blindedarm die was gaan lekken, zo saai!! En dat slapen daar ik vind het echt helemaal niks. Maar dat gevoel van, je bent er in goede handen dat heb ik dus niet meer bij een ziekenhuis...dat had ik bij mn vader nl ook, maar hij heeft er maar 4 uur gelegen en is toen overleden toen had ik bij mn moeder dat vertrouwen ook niet meer en bleek dus ook terecht. Dus mss speelt dat ook wel mee. Mn moeder is in datzelfde nieuwe) ziekenhuis overleden dus ik wil mn meisje daar eigenlijk niet krijgen. Maar ik ben bang dat er niks anders op zit. Nou dan neem ik mn babymassage boekje ook maar mee die ik op de boekenbeurs gekocht heb haha, kan ik daar meteen mee beginnen als ze er is. Liefs Loes
Is er geen ander ziekenhuis in de buurt? Kan me voorstellen dat dit voor je extra moeilijk is (geef het evt aan aan je verloskundige? Ik weet niet of die inbreng hebben) En een tegenvaller het IS nog niet zo ver!! De natuur kan rare dingen doen Maar als je je voorbereid, dan overvalt het je niet, en is het misschien wat makkelijker. Die dame van jou word verwent haha, gelijk aan de baby massage Maar goed idee!
Ja ik probeer mezelf al in te praten dat er op deze manier ook iets leuks in het ziekenhuis gebeurd en dat dat mss wel goed is ofzo.... Ja het kan natuurlijk altijd nog dat ze uitzichzelf komt. je hoort het vaak he dat als de datum voor inleiden vast staat ze toch nog zelf komen. maar ik heb zoiets van, ga er maar vanuit dat het het ziekenhuis wordt, dan kan het nog altijd meevallen als het eerder gebeurd. Maar de vk zei, dat vanaf 41 weken de kans groot is dat er in het vruchtwater gepoept is en dan moet je toch naar het ziekenhuis, dus ik moet me daar maar bij neer leggen. maar gelukkig heb ik er wel rekening mee gehouden al die tijd dat het zou kunnen gebeuren omdat ze zeggen bij een eerste bevalling de helft uiteindelijk nog in het ziekenhuis bevalt, dus dat scheelt we. maar ja het is toch wel ff balen zeg, ik had echt gehoopt vandaag of morgen, maar ja helaas... Ja haha ze is nu al te verwend anders was ze wel al uit mn buik gekomen hihi. Ja die babymassage lijkt me leuk, dan heb je lekker een moment samen ontspannen. Lijkt me heerlijk Liefs
jee loes! Hmz idd ziekenhuis is niet echt leuk, ik ook 2 weken voor nop gelegen Annanassap of klinkt heel goor!!! maar de vk hier zweert erbij! kopje wonderolie sorry ma schijnt dat dat helpt..
Ja dat is waar, ik hoop nu dat ze me vrijdag naar het zieken huis laten komen, maar wet niet of ze dat doen met koninginnedag. De vk zegt maar steeds, ik denk dat ze je vrijdag laten komen, maar ja dat hoor ik morgen dus. Maar ja, ik had gehoopt op vandaag/morgen.... Maar ik heb al een groot voordeel bedacht hihi. De moeder van mn vriend zei een keer over de vader van mn vriend (want die willen hier beneden zitten tijdens de bevalling om op ons hondje te passen.....)als hij de kleine hoort, rent ie gelijk naar boven! EN ik had zo iets van uuuuuh NO WAY! Ik heb nog een nageboorte!!! EN ik wil dat de kleine alle tijd krijgt om de borst te vinden en ik wil gedoucht zijn voordat er iemand op de kamer komt, dus dat kan nog zo'n 1 a 2 uur duren nadat de kleine er is. Dus daar zat ik wel mee, sowieso dat ze hier beneden wilden ziiten, ik dacht dan durf ik toch geen geluid te maken! En dat ze dus ieder moment binnen konden komen. Hahaha dus als het in het ziekenhuis is dan hoef ik me daar al niet druk om te maken hihi. En ja het is nog steeds snel hoor dat ik mn kleine meisje vast kan houden! Was het maar al zover hihi. Liefs
zk ben ik ook bevallen is als jij weeën hebt interesseert het je echt niet waar je bent meid..... Het ligt allemaal niet in jouw`n handen je moet je overgeven eraan en alles komt goed..... Nog even en je dochter is geboren!!!!! jeeeeehhhhhhh
Ja precies, gelukkig heb ik wel de hele tijd rekening er mee gehouden dat het zou kunnen. Schijnbaar is het zo bij een eerste bevalling dat van de vrouwen die thuis willen bevallen daar toch de helft van in het ziekenhuis bevalt. Dus gelukkig heb ik daar rekening mee gehouden! En het allerbelangrijkste is gewoon dat die kleine gezond op de wereld komt! En dat gaat gewoon heel snel gebeuren!! Liefs Loes
ik was achteraf heeeeeeeel erg blij dat ik toch in het zk was meid.....en wil en kan ook nooit meer thuis bevallen!! Volgende week heb jij je dochter in je armen en geef je bv en kun je haar bewonderen.....wat een mooie gedachte niet?
Loesk, vervelend meid dat je waarschijnlijk ch nog naar het Zk moet. Maar misschien als je je erbij neerlegt dat de kleine toch nog gauw voor vrijdag zelf komt Heb ik zaterdag toch niet hard genoeg geroepen hahaha heb nogwel aan je gedacht en gehoopt dat je je kleine nu in je armen kon houden. maarja zoals cindy24 al zei nog uiterlijk 1 weekje dan heb je haar zeker in je armen. Houdt die gedachte vast is het best wat je kunt doen nu nog snel de laatste dingen doen die gedaan moeten worden en dan ben je helemaal klaar voor je kleine muisje. Sinds gister zegt mijn vriend dat mijn kleine vent de 19 geboren wordt :s nou ik hoop eingenlijk dat hij na de 23ste komt maar zul je zien jij had haar graag vroeg en ze komt laat ik wil graag laat bevallen (ivm communie oudste zoon) komt die nader te vroeg hahahaha. Tja maar wat doe je eraan... NIKS nada noppes Maar ik heb al 1 ding om naar uit te kijken nog 2 dagen werken en dan heb ik VERLOF whoehoe \o/ Trouwens Loesk zo wou ik absoluut niet bevallen als de mannelijke verloskundige dienst had (in de praktijk waar ik was waren 3 verloskundigen) maar geloof als het zover is maakt het niet uit waar je bent wie je helpt dan telt maar 1 ding DAT JE GEHOLPEN WORDT geloof me ik was zo blij toen de verloskundige daar was de rest boeide me niet meer dan denk je nog maar 1 ding duwen en z.s.m. die kleine in je armen willen houden en als het dan zover is en hij/zij ligt op je buik dan weet je waarom je gewacht hebt waarom je pijn had en het was het waard. Maar ik ga nog even verder met werken zit stiekum op mijn werk ff op internet hahahaha (moet nog tot 17.00 uur) Groetjes Nadine
Hoi hoi, Ja ik heb me er ook bij neer gelegd, het is denk ik meer de domper dat ze vandaag of morgen dus niet komt. ja et kan natuurlijk wel, maar mn baarmoedermond s helemaal nog niet rijp, dus verwacht het niet. Als ze morgen nou zeggen dat ze me vrijdag helpen, mss ben k dan wat happyer, maar als ze toch maandag zeggen dan ga ik gillen. Oh ja joh je hebt bijna verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAHOEOEOEOEOEOEOEOEOE LEKKERRRRRRRRRR Vanavond lekekr ff in bad en mezelf gewoon helemaal verzorgen enscheren en weet ik veel wat allemaal, ff lekker relaxen. Heb er nu al zin in. De schilder komt voor de openslaande deuren en kozijn te schilderen. VOrige keer heeft i super lang met me koffie zitten drinken en ouwe hoeren, dus ik zei al, ik ga wel in bad liggen dan doet ie tenminste gewoon zn werk hahaha. Liefs Loes
Lol als hij maar niet stiekum komt gluren hihihi. Sluit de deur maar goed af Ga je lekker verwennen als de kleine er is dan gaat alle tijd naar haar hahahaha Alvast succes morgen.