Ja daarom ik dacht vanavond lekker ff nog tijd voor mezelf hihi. ff Nog relaxen en proberen ergens anders aan te denken. En mn vriend is gelukkig hier dus ik denk dat hij m niet boven zal laten hahaha. Thanx ik zal morgen laten weten wat er afgesproken is!! Liefs Loes
Zo hehe dat was ff lekker in bad. Met een hoop gekreun en gesteun geschoren en mn voeten gescrubt enzo hahahaha. Lekker handig zo'n buik, kun je gewoon een lachfilmpje van maken als je me dat in bad ziet doen hahaha. Maar ja het is gelukt hihi. De schilder is er nog hahaha, die lult zoveel! Pffff hahaha. Ik heb zin in morgen Dan hoop ik wat meer duidelijkheid te krijgen. Dan weet ik ongeveer wanneer ik mn meisje eindelijk kan vast houden! JAHOEOEOEOEOE!!!!! Hoe is het met de rest hier??? We hebben het zoveel over mij gehad Liefs Loes
Nou op het moment is het bij jou het spannenst hahaha. Met dat scheren kan ik mij een heel goed beeld maken ik heb hetzelfde probleem hahaha
Loeks? Nog geen nieuws zou ze mss toch al aan het bevallen zijn? zou leuk zijn. Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeiden.
Hahahahaha hallo allemaal, ik bener hoor! Hihi. Morgen om 6.00u naar het ziekenhuis bellen of er geen spoedgevallen tussen gekomen zijn. Zo niet dan moeten we om 7.15 daar heen voor de inleiding!!!!!! JAHOEOEOEOE!!!!!!!!!!!! Het is afhankelijk van mn baarmoedermond. Is deze nog niet rijp (waar we maar even van uit gaan) dan wordt er een gel ingebracht om deze te rijpen. Dit gebeurd 's morgens en 's middags. Werkt dit niet dan moet ik daar blijven. Dit kan de eerste dag meteen werken, maar kan ook 3 dagen duren. Als morgen blijkt dat de baarmoedermond wel al rijp is dan krijg ik een gel ingebracht die de weeen opwekt en dan zal het morgen ook gaan gebeuren!!!!! Aan de ctg scan bleek dat ik om de 10 minuten, soms zelfs korter, harde buiken had. Ik voelde het eigenlijk bijna niet. Het was dat ik het zag op de scan en er op ging letten. Dus wie weet is de baarmoedermond inmiddels ook wat veranderd. Ik neem de laptop mee morgen hahaha, ja voor hetzelfde geld lig ik 3 dagen in het ziekenhuis, dan moet je toch wat he. Dus dan kan ik jullie tussendoor op de hoogte houden hihi. OOOOH VOOR HET WEEKEND IS ZE ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben helemaal blij en het maakt me allemaal niet meer uit dat het in het ziekenhuis is. Voordeel is, dat je er pijnstilling kunt krijgen hahaha en dat ze daar met de zooi zitten en dat we thuis komen in n schoon huis hihi. WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik vind het ook wel eng worden hoor hihi ik ga een bevalling doen!!! Liefs Loes
jaa super meid. ein-de-lijk!! ik ben ook ingeleid hoor. alleen al met 38 + 2 mijn bm was al rijp en ik kon gelijk aan het infuus met weeenopwekkers. ik had verwacht dat het wel lang zou duren. maar mijn hele bevalling heeft maar 5 uur en 42 minuten geduurd. weet nog wel heel goed dat ik de avond voor de bevalling ging panieken. het moest maar blijven zitten want dat paste nooit. maar de volgende dag was ik er helemaal klaar voor. een vriendin van mij werd ook ingeleid. haar bm was nog niet rijp. dus bij haar brachten ze een veter in. en ze is niet ineens weeenopwekkers nodig geweest. kan dus snel gaan hoor meid. heel heel heel veel succes en hou ons op de hoogte.
Lol heb volgens mij 1 hele blz niet gezien hahahahaha Je kunt het Loesk zie je wel koniginnendag heb je je muisje al in de armen whoehoe Ben zo blij voor je Laat zeker wat weten we willen met je mee "persen" hahahahaha Groetjes
Oh loesk mijn eerste 6 cm ontsluiting waren alleen harde buiken dus wie weet beval je vanacht nog. Succes in ieder geval
Zit al weken dit topic gezellig mee te lezen, maar nu ook maar even reageren dan : heel veel succes loesk! Eindelijk mag je aftellen en heeeeel snel je meisje in je armen houden! We duimen hier hoor!
Zo moet dit even kwijt. IK HEB EINDELIJK VERLOF whoehoe mijn laatste werkdag zit erop. En Loes? we zijn niet nieuwsgierig hahahaha