Nou Loesk ik hoop dat je intussen je muisje in je armen hebt. Wij wachten met spanning af op jouw verhaal hahahaha
hahaha die weet het vast!!!! Joh die is aan het bevallen ik weet het zeker, als ze vanmorgen geen plaats hadden gehad was loesk het zeker even komen melkden hier hahaha....die is gewoon hard bezig nu!! Kan ook wel lang duren he met inleiden enz....
T lijkt mij ook sterk dat er niks aan de hand is (dan was ze idd wel langs gekomen hier) Dan hoop ik maar voor dr, dat het goed verweekt was, en ze gelijk aan het infuus kon.. En ze dan nu óf dr prinsesje al heeft, of BIJNA (nee.. mijn geduld is ook niet bijna op nu hahahahah)
Hebben jullie ook zo`n hekel aan van die nieuwsgierige "wachtende" mensen als je moet bevallen GO LOESK GOOOOO!!!! Klopt de titel van het topic ook
WIe is hier dan nieuwsgierig ?? *kijkt in het rond alsof niks is* hahahaha Als ze nog niet aan het bevallen is zou ze zich zeker gemeld hebben ooofff ze is haar laptop vergeten hahahahahaha Nou het is nu wel heel spannend.
ik lees ook al een tijdje mee... en ik hoef nog lang niet te bevallen... Maar ooh ooh wat een spanning.. Loesk ze zal wel bezig zijn haha ik blijf mee gluren xxx
Gelukkig zijn er meer nieuwsgierigen.. Owh.. Loesk.. je maakt het TE spannend hoor!! Ik hoop dat alles goed gaat/is/enz!!!
wat eem spanning zeg! ik hoop dat ze haar meisje al in haar armen heeft. zoniet succes meid! zet em op. zo ja, super en nu gaan genieten.
tjonge nu ben ik ook wel erg nieuwsgierig geworden hoor Loeskeeeeeeeeeee waar ben je hoop dat je je meisje al in je armen hebt
ow ow ow wat is dit spannend zeg...zit ook al een tijdje mee te lezen!! Hoop zo dat alles goed gaat met LoesK!! zet hem op meid hoop dat je je meisje al in je armen hebt kunnen sluiten!!