Denk dat ik vandaag mama word!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Minny, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Het is inmiddels dik drie weken geleden dat ik gereageerd heb in deze topic. Ben inmiddels dus moeder geworden!!!! Van een dochter!!! T was een zware bevalling maar we hebben er iets heel moois voor terug gekregen!

Ben benieuwd hoe het met de anderen gaat? Zal zo eens even beginnen met teruglezen.... zijn inmiddels heel wat berichtjes.

Groetjes Jeal

2. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!!

3. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo Jeal,

Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Ik hoop dat ondanks dat het zwaar was alles goed gegaan is.
    Nu lekker genieten van je kleine meid.

Hier is het op het moment spannend met Loesk we hebben nu al 2 of 3 dgn niks gehoord dus.....

Ik geniet van mijn 2de verlofdag hahahaha.

4. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Jeal, gefeliciteerd met je dochter!!

5. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo allemaal!!!!!!!!!!!

Wow te gek hoe jullie mee leven!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nou het was n zware bevalling, 2 dagen. Maar gisteravond om 21.04 is ons dochtertje Guusje geboren!!!!!!!!!!! ZO MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik was helemaal blij dat ze er voor 1 uur 's nachts was omdat de vliezen dan 24 uur daarvoor gebroken waren. Maar toen werkte mn placenta niet mee, deze liet niet los. Dus moest operatief verwijderd worden. Ik baalde enorm, want dan moesten we daar blijven die nacht. Toen ik terug kwam, kreeg ik te horen dat guusje op de couveuse afdeling lag en daar zeker 4 dagen moest blijven. Nou ik lag meteen te janken natuurlijk. Ze ademd te snel en ze had koorts. Ze dachten mss dat mn vliezen dan toch al eerder waren gebroken en aan een infectie, of dat ze het vruchtwater in de longetjes had gekregen, ze had erin gepoept. Het is nu dus even afwachten, maandag komen de uitslagen binnen van de bloedkweekjes maar hier wilden ze niet op wachten dus krijgtt ze antibiotica. Maar ze doet het goed, ze heeft geen koorts meer. Ik hoop dus dat we maandag naar huis kunnen!!! Ze is echt geweldig!! 53 cm (ja waar laat je dat in je buik he hihi) 3885 gram. Echt een heel mooi lief rustig kindje. Ik ben zo gelukkig met r! Het is alleen nog heel onwennig want ik lig hier in bed, heb veel bloed verloren dus kom er zelf nog niet uit (ook door o.a. de hechtingen) en dan komen ze je dochtertje even brengen en even lter halen ze haar weeer bij je weg, daarom dringt het nog niet goed tot me door dat het ONS meisje is, heel gek.
    De details vd bevalling kan ik mss beter achter wegen laten voor degene die nog moeten?? haha. Maar je krijgt er toch zo iets moois voor terug. ben achteraf erg blij dat ik in het zieekenhuis bevallen been, heb ook n ruggenprik gekregen, want doorr t infuus kreeg ik achter elkaar door weeen, maar de ontsluiting wilde maar niet verder gaan, echt verschrrikkelijk was het.maar wat een uitvinding die ruggenprik!!! WOW! Haha.
    Zo ik ga maar eens ff rusten dat heb ik nog niet gedaan vandaag.

Jeal jij ook van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Loes

6. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeeeh gefeliciteerd meid......

Jeetje dus toch al je vliezen gebroken waarschijnlijk!! Ben benieuwd wat je hier verder over gaat horen dan...

Maar het belangrijkste is dat ze er is nu en alles gewoon nu goed gaat meid.....geniet ervan!!

7. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hoi hoi Loesk van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Guusje!! Geniet ervan!! Hopen dat maandag alles goed is en dat ze lekker mee naar huis mag!!

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Gefeliciteerd Loesk,met de geboorte van jullie dochtertje/zusje Guusje!!:)

ik hoop dat ze gauw met jullie meemag!!
    Knap maar snel op allebei!!;)

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gefeliciteerd!!! leuke naam :D :D

Hopelijk mag ze snel met je mee naar huis!

Lekker genieten nu! Je hebt het verdient ;)

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jeal, ook gefeliciteerd met je dochter natuurlijk!

Geniet er van :D

11. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    Wou eigenlijk net gaan slapen, dacht nog even hier kijken of er al bericht is, en jaaaaaaaaa: GEFELICITEERD Loes, met je dochter. Wat hebben jullie een mooie naam voor haar uitgekozen! Nu ga ik natuurlijk weer verder voor je duimen, dat ze maandag fijn met je mee naar huis mag!

12. Jeal

Jeal Actief lid

2 mrt 2009
    305
    0
    0
    Hoi Loes

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Liefs Jeal

13. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Gefeliciteerd Loes,

Heeft je dochter samen met de koningin feest :D
    Mooie naam heeft je dochter.

Ik hoop dat jullie maandag lekker naar huis mogen en dat het genieten mag beginnen.
    Suppeer we hebben echt in spanning gezeten hahahaha.

Geniet ervan.

Groetjes
    Nadine

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Niet zo hard.. straks gaat ze zich nog schuldig voelen.. Dat ze niet gelijk na de laatste hechting (als ze die heeft) wat gepost heeft :p :p

15. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    wauwww gefeliciteerd meid, en dat je dr maar snel mee naar huis mag en jij snel opknapt:)

16. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Loesk; je bent bevallen!! Gefeliciteerd met jullie dochter Guusje!
    Pff jeetje toch nog zo'n zware bevalling geworden.
    Hopelijk mag Guusje snel mee naar huis en kunnen jullie heerlijk gaan genieten. Het is echt een prachtig wonder, een eigen kindje! :D
    Enne die ruggeprik, lekker he hihi.. Behalve toen die stopgezet werd haha! Ik gilde het uit :p!

17. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo Dames,

En nog nieuws? Nog niemand aan het bevallen?
    Bij mij duurt het als het goed is +/- 3 wkn dus afwachten.

Groetjes
    Nadine

18. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo allemaal!

Bedankt voor de reacteis! Echt leuk!!!
    Sinds maandag zijn we thuis!! Heerlijk!! Ze doet het heel goed, vandaag is de vk geweest en ze zit nu al boven haar geboortegewicht! Hahaha en dat terwijl ze steeds maar 5 minuttjes drinkt ofzo, dus we waren heel benieuwd hoe haar gewicht was.
    Het is toch zo'n schatje! Zo lief en zo rustig en zooo mooi! Hihi, ben helemaal verliefd!!!
    Hier verder alles rustig gebleven zie ik.....

Liefs Loes

19. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ loes gefeliciteerd met julllie dochter guusje
    *shenoby krapt zich achter de oren en bedenkt dat dit wel een hele leuke naam is wat ook wel goed bij nikki zou passen..*
    zware bevalling gehad dus maar daar kom je wel weer bovenop toch? hier was het zo als ik alleen maar met mijn hoofd boven de wieg hing dat ik dan alles vergeten was.
    heel veel geluk met elkaar.
    en ik ga hier blijven rond hangen om te kijken hoe het met de andere meiden is.
    vind het wel spannend zoo :)

20. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    @loes super dat jullie thuis zijn en fijn om te lezen dat je dochter het goed doet. Ik hoop dat je zelf ook alweer bij bent gekomen van de zware bevalling?
    Geniet lekker van je dochter ik hoop dat gauw het mooie weer komt dat je trots met haar kunt gaan wandelen ;)

ikzelf ben bij de verloskundige geweest mijn zoon lag vanaf week 20 steeds hetzelfde maar van de week had hij besloten zijn kont te draaien was al bang dat hij zich dwars was gaan liggen (dan was het echt een kind van zijn vader hahahaha) maar was niet zo hoofdje ligt goed vast heb ook flinke druk op me zenuwen of weet ik wat want het trekt door to mijn benen. maarja nog ff.
    Verders bij iedereen rustig?

Groetjes
    nadine

Deel Deze Pagina