Denk dat ik vandaag mama word!!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Minny, 23 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!
    Ik zag dat jij een berichtje had geplaats en dacht, jaaaa het is zo ver!
    Wat een leuke naam!
    Meid genet er van!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffel Loes

2. Alita

Alita Niet meer actief

en dames hoe is het hier!!

3. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hallo Cindy,

hier gaat het prima. en hoe verloopt jouw zwangerschap?

Ik heb helaas gister wel een heel slecht bericht van mijn vroger buurmeisje gekregen, ze is 39 wkn zwanger en gister heeft ze het nieuws gekregen dat haar kindje niet mee leeft en ze moet deze week nog bevallen. Als ik eraan denk krijg ik nog steeds kippenvel zeker omdat mijn mupke zelf pas 3 wkn oud is, maar zo wordt je wel weer hard met de neus op de feiten gedrukt dat je dankbaar moet zijn met de dingen die je hebt en geloof me als hij huilt ben ik alleen maar blij en zal me zeker niet te veel ergeren.
    En mijn zusje zal naar hoe het uitziet haar 3de miskraam krijgen... het wil maar niet lukken...

Groetjes
    Nadine

4. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje wat erg zeg,,,helaas is het wel de realiteit idd....

Hier alles prima!!! Erg moe maar ja dochter heeft ook veel aandacht nodig. Maar voor de rest alles prima hoor!

5. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Hoe oud is je dochtertje dan?

Ja dan wordt je echt even weer wakker geschud.

6. Alita

Alita Niet meer actief

wordt in sept 2!!

7. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Dan heb je idd je handen vol :D de oudste van mij wordt in aug 9 ;)

8. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Pffff Jezus he wat een verhaal!!!!!! daar moet je toch niet aan denken!!!! Hoe is het nu met r?? Ooh ik zou dat eht niet trekken man!!!!!
    Hier gaat alles heel goed met ons meisje!! 7 Weekjes alweer! Dinsdag krijgt ze de eerste vaccinatie! Ze doet het zo goed! Ze is heel vrolijk. Overdag is ze steeds meer wakker. 's nachts slaapt ze gewoon lekker door. Ik ben zo trots op haar!

Liefs Loes

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Nadine ja ze is nu ondeugend aan het worden en heeft het woordj nee ontdekt!!
    @Loesk fijn he dat ze het zo goed doet!
    Zijn jullie al wat gewend aan het drukke leventje wat je nu hebt?
    Ik vondt het heerlijk!!

10. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hahaha leuk, ik ben benieuwd hoe ons meisje is op die leeftijd hihi. Het is er entje met een heeel eigen willetje, dus dat wordt nog wat hahaha.
    Morgen gaan we voor de eerste keer babyzwemmen! Ik ben zo benieuwd!!!
    In het begin had ik tussen de voedingen door het gevoel dat ik niks kon doen omdat de volgende voeding dan alweer bijna kwam (voor mijn gevoel, maar er zit gewoon ltijs minstens 3 uur tussen haha) nu gaat dat beter, nu ben ik tussendoor relaxer en lijkt het of ik meer tijd heb, dat is wel heel fijn.
    Ik vind het geweldig! En dan lig ik in bed en dan hoor ik allemaal geluidjes van haar kamertje komen, een nieje, een hoesje, een lachje....dan voel ik me tozh zo fanastisch happy met haar!! :)

X

11. Alita

Alita Niet meer actief

Ja het is even wennen, ik had toch echt een paar maanden nodig voordat ik besefte wat er allemaal gebeurd was hoor!!
    Het is niet niks hoor een kindje krijgen!
    Geef je bv?
    Je bent nu even bepertkt voor een tijdje maar voor je kindje is dat gewoon heerlijk om te doen!
    Geniet er maar van want de tijd dat ze heerlijk in je armen blijven liggen is zo voorbij!!

12. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Ik geef idd bv. Ja ik besef het ook nog niet helemaal hoor. Dan ligt ze op het verschoningskussen en dan kijkt ze me lachend aan, dan moet ik echt tegen mezelf zeggen, dit is mijn dochtertje!!!! :D
    Ze is zo mooi!!!!!!!
    En het gaat zo snel allemaal, ze groeit zo snel! Maar ik wil niet dat het te snel gaat, ze moet nog lekker klein blijven hihi.

X

13. Alita

Alita Niet meer actief

Mooi he bv geven!! Ik kan niet wachten tot ik het weer mag doen!!

Nee hoor dat duurt wel een paar maanden voordat je het beseft, nu leef je in een droomwereld....heerlijk toch hihi

Het is gewoon enorm bijzonder en echt een voorrrecht om ouder te mogen zijn! Deze woorden begrijp je nu as echt nadat je ouder bent geworden!!
    Hiervoor leek dit allemaal gezwijmel hahah maar nu begrijp je me he?

14. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hahaha ja ik begrijp het helemaal! Heerlijk om zo verliefd te zijn op je kindje. En zo'n rijk gevoel, je voet je zo rijk met zo'n kleintje! Zuuuchcht....het is echt zo super geweldig fantastisch mooi!!!!!
    Ik raad het iedereen aan hahahaha.

Nou ons scheetje is wakker dus ik ga haar even voeden en dan hoppa in de oranje kleertjes hihi.

Liefs Loes

fijne dag allemaal!!

15. Alita

Alita Niet meer actief

hahaaha geniet er maar van meid!!!

Wij gaan ook straks kijken!!!

16. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallo hallo,

Hoe is het hier??
    Vandaag weer voetbaaaaaal! :D
    Ik ga zo ons geweldige meisje lekker even in badje doen.
    Ze doet het echt geweldig! Ze slaapt zo lekker door! Tot 7 uur, 8 uur en zelfs een keer tot 9.10u! Echt fantastisch toch! En ze is zo heerlijk vrolijk!!

Liefs Loes

17. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz

Hier gaat het super mijn kanjer huilt alleen als hij honger heeft of als er eens een krampje komt maar verder is hij echt een super te vreden kindje. Killian is ook al bad geweest met dit weer is het voor hun ook heerlijk.

Groetjes
    Nadine

18. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hallooooo

Hoe is het hier???

Liefs Loes

19. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Ook Hallo hier gaat het super en bij jou?
    Had gister (woensdag) verjaardag voel me een oude taart met 31 hahahaha

Groetjes
    Nadine

20. loesk

loesk Actief lid

1 mrt 2010
    286
    1
    0
    Hahahahahaha 31 is toch niet oud joh. (is makkelijk zeggen voor mij he ik ben 27 )
    Hier gaat het heel goed. Behalve dan dat ik nog geen werk gevonden heb. Maar met Guusje gaat het super! Vorige week dinsdag naar het consulktatiebureau geweest, daar werd gezegd dat ze de ontwikkeling heeft van een baby'tje van ongeveer 6 maanden! Ze is vandaag 3 maanden! Ze draait al sinds 1,5 week op dr buikje hahaha ze gaat echt veel te snel joh!

Liefs Loes

Deel Deze Pagina