Ja het is inderdaad mn eerste. Dus ik weet allemaal niet wat ik kan/moet verwachten enzo. Mn moeder kan ik het niet vragen, zij is plotseling overleden toen ik 10 weken zwanger was en mn schoonmoeder heeft keizersnee gehad. Pff zo spannend allemaal!!!!!! Wij ook zo graag dat de kleine komt!! hahaha. Maar ja, ik geloofde het ziekenhuis vrijdag niet. maar ik heb het na vrijdag niet meer gehad en dacht, als het zo geweest was dan ad ik toch weeen moeten hebben. Pfff ik weet het allemaal niet hahaha. En die slijmprop weet ik ook niet wat ik van moet verwachten, de een heeft echt zo'n vies groot stuk, de ander heeft het gewoon over slijm, weer een ander heeft het nooit gezien. verwarend allemaal hihi. Liefs Loes
Nou je moet binnen 72 uur bevallen en niet bij iedereen beginnen de weeën spontaan! Maar je hebt nog vruchtwater dus je kindje zit nog goed beschermd. Slijmprop kun je in een keer verliezen maar ook in stukken, het is niet normaal om zoveel slijm te verliezen dus daardoor weet je ook dat het de slijmprop is zeg maar. Heb je geen andere voortekens, opeens veel ontlasting(darmen die zich leegmaken) rugpijn, ongi krampen... Jeetje je moeder plotseling overleden..pffff dat lijkt me erg!! Hoelang moet je nog!? En bel gewoon je vk!!!
Hmmm dus dat van vanmorgen kan mss ook met de slijmprop te maken hebben gehad. Ik wilde onder de douche stappen en daar kwam echt heel vaak achter elkaar een scheut heel lichtbruin dun "slijm"ofzo. Dat viel echt op de grond. Best veel.... Ik ben nu 36 weken en 3 dagen. Ja ik vind het zo moeilijk. Omdat dat echt heldere alleen vrijdag was.....en toen ik in het ziekenhuis was niet meer, oen was het idd slijm. Maar ik zag ook duidelijk het verschil daar tussen. Ik zal idd proberen de volgende keer iets op te vangen ofzo. Weet nog niet hoe hahaha, maar ja dan zou ze mss met zo'n wattenstaafje kunnen testen. Je echt niet normaal van mn moeder en 4 jaar daarvoor was mn vader op precies dezelfde manier heel plotseling overleden, dus dat maakt de zwangerschap allemaal erg dubbel....vooral zo'n eerste. gelukkig wist mn moeder wel dat ik zwanger ben, maar ja.....dat maakt het niet echt minder moeilijk. Liefs Loes
pff nee dat maakt het zeker niet minder moelijk!!! Hadden ze je kindje maar op zijn minst mogen ontmoeten he meid... Ja hoe zag het eruit....echt een klodder? Het kan nog best weer aangroeien helaas dus ga er niet gelijk vanuit dat je nu gaat bevallen binnen een week.... Maar het zijn er zeker niet meer dan 4 weken heb je niks aan he hahahaha
Hahahaha ik denk al steeds, pfff het kan tot 42 weken duren, dat zijn er nog 5,5! Moet er niet aan denken.....haha Er zaten geen klonters in vanmorgen. Het was helemaal vloeibaar met 1 donkerder klein stipje er in. Maar het kwam een beetje in golfjes ofzo. Liefs
dat is volgens mij echt wel je slijmprop geweest meid!!! Maar zoals ik al zei deze kan weer aangroeien aangezien je net 36 weken bent!! Ja je moet van het langste uigaan natuurlijk en daarbij komt je kindje pas als hij/zij eraantoe is!! Ik ozu het niet anders willen!!
Pfff wat een spanning allemaal hahahaha. Je leest er vanalles over, maar je weet eigenlijk niet wat je precies kunt verwachten he. Je kunt alleen maar afwachten pfff... Wil haar gewoon vast houden!! Hahaha. Liefs Loes
ja niemand kan je vertellen hoe het is!! Nu ben ik zwanger van de tweede nou dan weet je het allemaal eigenlijk, maar ondertussen weet je weer net zo weinig hahaha
Hahaha ja inderdaad, want je 2e zwangerschao kan weer totaal anders verlopen dan je eerste. En aan de signalen van je lichaam heb je ook niet altijd veel haha, die kunnen je helemaal in de war brengen. Net zoals harde buiken, krampen, menstruatiepijn. Dan denk je dat het iets betekend, maar ondertussen kan het ook weer helemaal niks betekenen. Liefs
nou ik heb bij dochter veel last gehad van ongikrampen maar wist ik veel dat dat de beginnende weeën waren...kijk dat weet je nu wel of je bevalling is begonnen... Maar ja nu krijg je weer veel eerder voorweeën bij je tweede dus ja hahahaha
Hahaha nou lekker dan. Ik heb al best een tijdle last van ongikrampen. Paar weekjes denk ik. Dus dat zullen bij mij dan weer voorweeen zijn ofzo. Ja en bij een tweede moet je weer veel eerder actie ondernemen wanneer je weeen hebt. Maar ja dan moet je wel door hebben dat het echt weeen zijn en niet zo maar wat kramen haha. Liefs
Nou ik ga de babykamer maar weer eens schoon maken hihi. Liefs Loes En Cindy, heel erg bedankt voor je reacties he!! Misschien spreken we elkaar nog. Maar in ieder geval, heel veel succes met je zwangerschap!!!!
Nou vanmiddag is de VK geweest en omdat zij nog steeds twijfelde moest ik naar het ziekenhuis. Daar een hartfilmpje laten maken en met eendenbek onderzocht. De conclusie van hun is dat het afscheiding is. Dat schijnt rond deze tijd echt waterig te kunnen zijn. Moet nu elke 6 uur temperaturen, ivm infecties! Maar blijkbaar is het dus niks!!!! Ben nu helemaal uitgeteld, want al met al al vanaf 4 uur vanmorgen in de spanning! Gelukkig heb ik morgen weer controle bij de VK.
Hehe Minny, Ik zat al te wachten op een berichtje, ikd acht mss ligt ze te bevallen haha. Nou dat is precies hetzelfde als bij mij vrijdag dus gegaan is.... Zeiden ze ook dat afscheiding was en dat het waterig kan zijn. Dat moeten we dan maar van ze aannemen he.... Nou ga lekker ff liggen, ik was ook helemaal kapot daarna van de spanning hihi. Liefs Loes