Zo redelijk geslapen vannacht. Dus vandaag mag het komen, hahaha.... Had vanmorgen ineens een plasje vocht in mijn onderbroek. Maar toen ik er aan voelde was het toch wel plakkerig, dus dan zal het wel geen vruchtwater zijn maar afscheiding. Moet vanmiddag naar de VK, das wel fijn. Heb ineens een soort van zenuwpijn in mijn linker schaamlip. Heel lastig met lopen (vooral achter mijn kleine dochtertje aan, hahaha). Wat toevallig Loes dat jij precies hetzelfde hebt. Hoe gaat het nu met jou? Ik vind het wel lastig, want stel dat er nu echt vruchtwater uit komt, dan reageer ik vast heel nonchalant.
Ik verloor van de week telkens wat van de slijmprop, echt stukken slijm. En vorige nacht opeens slijm en ook veel roze vocht, ik dacht dus net als jullie dat het wel vruchtwater kon zijn. Verschil alleen is dat ik wel weeen kreeg en er daardoor wel van overtuigd was dat het toch echt wat vruchtwater was. Maar dat bleek dus uiteindelijk niet zo te zijn, mijn vliezen braken pas met 9 cm en toen was het wel erg duidelijk . Succes dames!
Hey Minny, Ja met mij gaat het nu goed. Dat van mij was vrijdag en er is nog niks hier hahaha. Helaas.....heb t namelijk helemaal gehad en zit gewoon te wachten, iets wat je dus niet moet doen....pfffff.... Heb een verschrikkelijke nacht gehad, dus vandaag mag ze lekker blijven zitten hahaha, heb geen energie voor en bevalling Hihi. Liefs Loes
Ach als de bevalling zich meldt dan heb je ineens alle energie door de adrenaline. Maar soms kun je inderdaad zo moe zijn dat je er ff geen zin in hebt. Dat had ik gister toen we uit het ziekenhuis kwamen. Wanneer ben jij uitgerekend?
24 maart is een hele mooie dag om te bevallen hoor. Precies 1 jaar geleden om deze tijd was er bij nog niks aan de hand. Om 4 uur 's middags kreeg ik een wee en om kwart voor 7 was mijn jongste zoon er! Die is vandaag dus precies 1 jaar, ik hoop dat jij vandaag over 1 jaar ook een verjaardagsfeestje te vieren hebt. Succes in elk geval!
Hey Luppy, dat geeft hoop. Dan had je wel een hele snelle bevalling zeg. Alles zonder pijnbestrijding?
En natuurlijk gefeliciteerd!!! Veel visite of hou je het klein? Wij hadden het huis vol op de eerste verjaardag van de kleine... gezellig.
Ja, gewoon thuis, dus zonder medische toeters en bellen. Ging idd wel snel, met weeënstorm en al, maar dat had ik al verwacht, de eerste kwam ook erg vlot. Ik hoop dat het voor jou ook zo gaat!
Hoi hoi, Zo dat is inderdaad een snelle bevalling geweest dan! Gefeliciteerd dan!!! Dan heb je vandaag groot feest. Ik ben 17 april uitgerekend. Vanaf a.s. zaterdag mag ik thuis bevallen... Liefs Loes
Oh spannend he Loesk? Had vanmorgen echt veel vocht verloren, maar het zal dan wel geen vruchtwater zijn Kan nu in ieder geval niet meer zonder maandverband! Vind het wel lastig, want word nu wat nonchalant, terwijl het ook echt vruchtwater kan zijn natuurlijk!!!
Hoi hoi, Hmmm nou Minny als je met maandverband moet blijven lopen zal ik gewoon voor de zekerheid de vk bellen hoor. Ik denk ook bij alles, och het zal wel niks zijn, ik hoef ze niet onnodig gaan te bellen. Dat dacht ik vrijdag ook en toen bleek het hartje vd kleine te snel te gaan, dus was ik blij dat ik wel gebeld had. Hoe ziet het er uit?? En hoe ruikt het?? Je lichaam kan je toch ook zo gek maken he!! Ik heb echt weer een ramp nacht gehad...pfff.....werd wakker omdat ik naar de wc moest, toen dacht ik dat de nacht al bijna voorbij was, bleek dat ik pas een uur geslapen had (zo gaat het dus iedere nacht) en dan kom ik niet meer in slaap. Lig ik de hele nacht wakker. had ontzettende steken en krampen in mn buik en pijn aan mn onderrug. maar er zat nergens regelmaat in ofzo. Meid ik zou als ik jou was, als je echt met een maandverband moet lopen omdat het zoveel is, gewoon ff bellen hoor. Liefs Loes
Och vreselijk als je niet kunt slapen he?! Ik ben ook vaak wakker nu, maar dat doet het lichaam ook zelf om alvast te wennen aan de gebroken nachten... het is allemaal niet voor niets.. Nou ik lek niet de hele dag door. Meestal als ik ff gelegen heb en dan opsta dan komt er echt wat meer uit. Ik test het altijd ff door het tussen mijn vingers te voelen. En telkens is het nog een beetje plakkerig en dat is vruchtwater niet. Dus dan zal het wel afscheiding zijn. Verloskundige zei ook dat als het echt vruchtwater is dat het maandverband dan wel echt vol is... we moeten er maar op vertrouwen. Maar als ik echt twijfel bel ik natuurlijk gelijk! Het is trouwens heerlijk weer. Het is jammer dat ik niet meer zo mobiel ben, anders ging ik lekker fietsen... Nu vanmiddag maar lekker in de tuin met de kleine... Ze heeft trouwens de waterpokken, echt niet leuk nu. Gelukkig nog geen last ervan, maar elke keer als ik kijk zie ik weer nieuwe :x
Hey hey, Wat een spanningen allemaal he haha. Hier ook weer pfff.... Stond net bij de voordeur, mn schoonouders stonden in de voortuin en ineens voelde ik dat er vanalles uit kwam zal maar zeggen! Ik dacht, SHIT!! EN, jaaaaaaa ga nou maar want ik moet NU naar de wc! Nou heb mn broek in de was kunnen gooien! Zo veel was het! Ik weet niet wat voor een kleur het had ofzo, want ik had een zwarte broek aan. heb dus maar weer zo'n heerlijke luier uit het kraampakket in gedaan en maar afwachten of het weer net zoals vorige week vrijdag is, of dat het dit keer echt iets is.... Liefs Loes
Jeetje kwam het er echt met een plons uit?! Op je vuist blazen en opvangen meid, komt er iets uit is het vruchtwater hoor!!