Hey hey, Dat blazen heb ik ook gprobeert en dan komt er weer niks. Ik weet niet ik voelde het eruit komen en dacht dat het mee voel, maar toen ik dus op de wc aan kwam bleek dat et heel veel was en dat mn broek ook helemaal nat geworden was. heb nu buikpijn, maar dat kan natuurlijk ook weer vd zenuwen zijn haha. En heb steken rond mn navel en krampen. Maar ja dat heb i de laatste paar dagen veel, krampen. Al moet ik zeggen dat het nu wat erger is. Dus ik denk dat ik maar even moet afwachten of er regelmaat in komt of dat het zoals de laatste dagen wat aan et aanrommelen is. Krijg je toch de zenuwen van!!! Hahaha Liefs Loes
Hhmmm maar je zag geen slijm zoals laatst? Blijf proberen en hou het gewoon in de gaten!! Waar wil jij gaan bevallen?
Nee wat ik op mn benen zag was gewoon weer kleurloos water, net zoals vorige week vrijdag. Maar ja toen was het geen vruchtwater, dus durf ik niet weer meteen de vk te bellen. Ik heb dús zo'n mega maandverband in en maar afwachten.... En afwachten of die krampen veranderen. Heb ze in mn onderbuik en steken rond mn navel en recht in mn rug ter hoogte van mn ribben ongeveer. Ik hou je op de hoogte he! Liefs
spannend!!! Trouwens veel kunnen ze toch niet doen nu als het al begonnen is.... hahaha voel met je me hoor!!!
Nee haha das waar, maar ja ik ben morgen 37 weken, dus dan zou ik naar het ziekenhuis moeten. Wat een zenuwengedoe zeg, zwanger zijn hahaha. Groetjes
Het liefste thuis. Daarom moet ze eigenlijk even tot morgen wachten, dan mag ze van mij meteen komen haha. Ben er nl zo klaar mee he! Maar ja van de andere kant, ik heb het er zo mee gehad dus als het in het ziekenhuis gebeurd, nou ja jammer dan. Ze zeggen sowieso dat van de vrouwen die voor de eerste keer bevallen en thuis willen bevallen, uiteindelijk de helft toch in het ziekenhuis bevalt! Vind ik wel veel! Dus ik hou gewoon in mn achterhoofd dat de kans heel groot is dat ik toch naar het zh moet, zodat ik niet teleurgesteld ben als het zo zou zijn. Jij?? Groetjes
Nou ik moest in het zk de eerste keer dus nu weer..wilde ook liever thuis bevallen mar achteraf blij dat ik in het zk was... Je kutn altijd thuis beginnen en dan nog naar het zk natuurlijk! Ja zeker nu omdat je al dacht te gaan bevallen he, duurt het NOG langer!!! Hoe is het nu?
Ja precies je lichaam kan je zo voor de gek houden, maar ondertussen denk je wel steeds, OOH NU BEGINT HET! Heb nog steeds krampen en steken, best pijnlijke. Maar totaal geen regelmaat ofzo. ZIjn mss gewoon voorweeen ofzo. Als je weeen hebt is je buik dan hard? Ik vind mn buik namelijk niet echt hard ofzo. Heb de laatste tijd nl eel harde buiken gehad, en zo is ie nu niet.... Was je bevalling wel goed gegaan dan??? Liefs
Ja het moet eigenlijk opbouwen he.....ik had gelijk na het breken van mijn vliezen een uur later enorme weeën die een minuut van elkaar af lagen dus best heftig.. En de rest van mijn bevalling vertel ik je wel als je bent bevallen hahaha
Hahahaha oke doe dat dan maar ja. Ik schijt al in mn broek voor die bevalling hahahaha. Ja die krampen het zijn geen mega krampen ofzo, ze zijn makkelijk te houden, maar ze zijn gewoon iritant en een beetje pijnlijk. Nou ja, ik moet maar gewoon afwachten he....zit weinig anders op....pffff.... Liefs
als ze nu steeds erger worden meid dan is het begonnnen hoor!! Dus probeer wat te rusten voor het geval dat... Hoezo ben je bang, nergens voor nodig ik vondt het t mooiste wat er was...als het eenmaal begint weet je dat je je kindje bijna mag vasthouden. Hoe mooi is dat? En eruit moet je meisje toch!!! Als het begint geef je eraan over en blijf ontspannen, hoe onmogelijk dat ook klinkt maar dan heb je de minste pijn en gaat het t snelt!! Mijn dochtertje is wakker dus ben er even niet... Hoop voor je dat het is begonnen meid...en als het zo is JE KUNT HET!!!!
Bedankt voor je lieve berichtje! Ik hou je op de hoogte!!!!! Dat denk ik ook maar steeds, ontspannen dan doet het meer pijn. Ik moet daar echt op letten, want ik merk aan me zelf dat ik dan door de spanningen alles aanspan. Nou ik hoop dat ik je snel goed nieuws kan brengen!!! Wie weet!! Liefs en een knuffel van mij
Hey hallo, Nou, niks hoor. Pfff alleen maar de hele tijd krampen. Word er gek van....... Hoop niet dat dit nog weken zo door gaat want ik word er chagrijnig van... Hoe is ie bij jou?? Groetjes
Nou wie weet je hebt krampen idg, maar het kan ook niks zijn, fixeer je niet teveel erop dat je gaat bevallen!! Met mij gaat het prima!! Nu even tijd om te kijken hier en vanavond xfactor!!
Nee dat wil ik ook niet, maar ja ondetussen hou ik steeds in mn achterhoofd, wie weet..... Maar ja het zal wel niet. Ht is gewoon vervelend zo en vermoeiend. maar ja. Ja idd dalijk Xfactor kijken hahaha. ZItten weer goeie bij joh! Ik vind bij xfactor het niveau hoger dan bij idols en popstars, gek is dat he. Nou fijne avond he!!! En ik hou je op de hoogte! Groetjes
Ja de laatste loodjes zijn dit he!!! Nog even!!! XFactor is ook veel beter en leuker!!! Jij ook een fijne avond en mischien wel een drukke avond!! Groetjes!!
Hey hallo, lastig he dat er steeds iets uitkomt, maar je twijfelt wat het is? Ik heb ook iedere keer als ik gelegen heb en opsta dat er vocht uitkomt. Ik test het altijd ff tussen mijn vingers en dan lijkt het toch wel plakkerig, dus zal het wel geen vruchtwater zijn. Maar ben er wel onzeker van geworden, want wat nou als het wel vruchtwater is en ik denk van niet? Gedoe toch allemaal!!! Nou ga lekker GTST kijken en dan X factor idd.. Misschien dat door de afleiding de bevalling spontaan begint Fijne avond!!
Hoi hoi, ja dat is het verwarrende, het plakte ook niet, het was gewoon water. Maar ja, weer maar 1 keer, dus vruchtwater zal het niet gewees zijn. Word alleen gek van die krampen de hele tijd. Voel me er ook niet zo lekker door nu. Maar ja, wat doe je er aan he pffff.......ik word er gek van!!!!!! hahahaha. gtst iddhaha, die nemen wij op dan kunnen we n paar afleveringen in 1 keer kijken, zo eerlijk hihi. Nou dames, fijne avond he!!!!! Groetjes