Minny, gefeliciteerd!! Hartstikke leuk nieuws! Ben ook wel een beetje benieuwd naar het hele verhaal. Dus als je tijd ziet, misschien als je je iets mobieler voelt.....
@ Loes: succes straks. Ik las dat je zou vragen vanaf wanneer ze strippen. Ben erg benieuwd. Heb namelijk net vanmorgen een nieuw berichtje geplaatst over dit onderwerp. Wil het morgen namelijk ook aan mijn vk vragen. Groetjes Jeal
Loesk succes! Heb mn beschuit nu toch te voorschijn gehaald, heb alleen roze muisjes in huis, dus uhmm.. maak je dr een dame van? haha
@Minny Van Harte gefeliciteerd met jullie zoon. Ook ik ben benieuwd naar jouw verhaal. Hoop dat alles super verlopen is. En GENIET van jullie zoon @Loesk laat gauw weten hoe of wat bij jou ben nu wel nieuwsgierig om zo iedereen te volgen hoe alles verloopt.
Hallooo, Nou sorry dat het zo lang duurde. We zijn ff naar het ziekenhuis geweest, want de vk vond het toch allemaal vremd. Z vond het als vruchtwater klinken, en mn krampen en steken en ook wat bloed verlies. Maar uiteindelijk weer niks aan de hand hahaha. Weer een middag voor niks daar geweest. En ook zo lekker, staan ze daar wat met zn 3tjes, assistenten enzo (dus niet eens de echte arts zelf) met zo'n eendenbek te klooien! Dus kreeg er 1 tips hoe het moest, lukte het niet, dus toen maar iemand adners. Nou dat voelde fijn aan zeg! :x En op en gegeven moment kwam er 1 binnen en zei, je moet even op je zij gaan liggen want de hartslag blijft toch wel constant. Dus ik op mn zij liggen en zegt ze, "kijken wat ze nu doet, ik hoop wat meer" En ze liep weg. Ik dacht, nou, lekker geruststellende woorden zeg!! Maar ja, alles is oke, dus het is maar weer wachten wachten wachten Ik moet het gewoon uit mn hoofd zetten he, maar ja dat lukt me niet hahaha. Hoe is het met de rest hier??? Oh ja ook zo lullig, lig je daar weer aan de ctg en WEER geen enkele keer een harde buik!!!! Grrr.... Groetjes Loes
@loesk Dat is inderdaad vervelend, de kleine van jullie is jullie nu al voor de gek aan het houden. Dus hou je hart maar vast als hij/zij geboren is hahahahaha
Lekker dan.. Schiet niet op zo.. T klinkt als openhuis wat je hebt gehouden vandaag Sterkte, en succes verder! Wie weet, heeft een eendenbek wel een soort van strip werking
Hahahaha ja laten we dat hopen idd! Ik had de vk nog gevraagd hoe dat zit met strippen. Dat is vanaf 41 weken!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en inwendig onderzoek doen ze pas wanneer je regelmatig ween hebt gehad ofzoiets...nou lekker dan he. Hahahaha ja idd het was een open huis. Nou dan lig je daar lekker relax zeg!!! Voor lul toch! Oh ja het is trouwens een meisje, dat had ik volgens mij nog niet helemaal duidelijk gezegd. Hoe is het met jullie? Liefs Loes
Hey Loesk, Wat een drama vandaag zeg! En jammer van het strippen! Ik hoop voor je dat dat gerotzooi van vandaag idd een strippende werking heeft, zou wel fijn voor je zijn , wie weet vannacht wel.... Bij mij nog geen wijzigingen, alleen zaterdag dus wat krampjes en enorm veel harde buiken, nu is het weer helemaal rustig beneden.. Wel heb ik sinds gister minder last van bekken, merkwaardig gezien. Ik vind het zo iets beter vol te houden, ik loop nu ook iets minder als herr Flick rond, haha. Ik ga zo maar weer op bed liggen, boek mee (ben maar aan de Harry Potter reeks geslagen, vandaag aan het laatste deel begonnen). Het is alleen even wachten tot mijn zoontje wil gaan slapen, hij is al een uur in zijn bed aan het spoken, tja die nieuwe klok zit nog niet in zijn systeem.
Hoi hoi, Hahaha nou het zou fijn zijn als het een strippende werking heeft gehad, maar ik durf er niet van uit te gaan hoor haha. Maar ze hebben zo liggen klooien daar! Verschrikkelijk zeg! Ik zeg de hele tijd maar tegen mezelf dat ik er vanuit moet gaan dat ze met 40 weken komt ofo, en dan denk ik, och wat is dat nou, dat is nog 2,5 week. Maar ik kan daar niet in geloven! hahaha ik WIL er niet in geloven. Ik denk steds dat ze met 38 weken en 3 of 5 dagen komt, vraag me niet waarom. Maar ja, zelfs dat vind ik nog te ver weg!! Hahaha wat is dit toch veschrikkelijk he dat wacheten. En dan snappen ze me ook niet hier he. Zeggen ze dat ik te ongeduldig ben en blabla, JA HALLOOOOOO da is toch logisch! Ik wil mn meisje eindelijk eens zin en vast houden en in badje doen enz enz zuuuuchcht........ Tash wat fijn dat je minder last van je bekken hebt!!! Lijkt me heerlijk joh! Dan voel je je gelijk een stuk beter he denk ik. Ben blij voor je! Groetjes Loes
Kleine komt wanneer hij/zij er klaar voor is... Ik heb al 2 dagen last van me onderrug.. Oefenweeén dus.. Ze heeft me inwendig onderzocht en baarmoeder is potdicht.. En vanaf 41 weken willen ze heus wel bij je toucheren/strippen.. Eerder niet idd! Dus gewoon afwachten
@Minny jeeeeehhh een zoon gefeliciteerd!!! En idd meiden je baby komt als die eraan toe is geduld hebben nog even!!!!
Hallo allemaal, Nou heb de vk op dit forum maar even gevraagd. Want v mijn vk en het zh heb ik geen antwoorden gekregen eigenlijk. Dit zegt ze: vervelend hoor, als je van deze vage klachten hebt. Je bent nagekeken en je weet eigenlijk nog steeds de oorzaak niet. Soms is het zo dat opgehoopte afscheiding ineens naar buiten komt. Dit kan echt heel waterig zijn. Het is dan een hele grote natte plek, maar dan zijn de vliezen echt niet gebroken. Heel soms zijn ze wel gebroken en is het een hoge vliesscheur of een heel klein gaatje. Deze gaatjes kunnen zelfs weer dichtgroeien. En soms weet je toch uiteindelijk niet dat je vliezen stiekem toch gebroken waren. Het belangrijkste is dat de controle goed was, je je kindje goed voelt bewegen en je toch gewoon weer belt als je twijfelt. Let goed op verschijnselen als koorts. Dan moet je wel even bellen met het verhaal van het vochtverlies in het achterhoofd. Dan doe je verder voor je gevoel in ieder geval alles wat je kan. En ook met dit rommelen in je buik en het beetje bloedverlies (waarschijnlijk inderdaad een deeltje slijmprop losgelaten door het rommelen), kan de bevalling nog op zich laten wachten. Het blijft onzeker dus, maar probeer, nu het goed is bevonden allemaal, niet te gefixeerd te blijven op dit vochtverlies of de krampen. Als het gaat probeer gewoon je ding te doen. Dus ja, afwachten maar he hahahaha. verder rustig hier. hebn vannacht goed geslapen!! ben er zooooo blij mee!!!! Groetjes Loes