Nog 5 weken te gaan Sterkte meid! Maar vandaag alweer een dagje dichter bij dan gister!! En helaas komt het echt wanneer het komt (of je moet ineens natuurlijk een oorzaak hebben, dat het opgewekt word, of keizersnee ofzo, maar daar hoop ik maar niet op voor je haha)
Hier sinds vanochtend weer een beetje gerommel in mijn buik, om het kwartier harde buik met een licht krampgevoel. Helaas nog geen bevalling ben ik bang. Ik durf ook niet meer zo hard en snel te roepen dat het begonnen is want zaterdag hals over kop mijn zoontje weg laten brengen en vervolgens niets, dus gewoon zo maar even douchen en de dag rustig afwachten... Loes, die frambozenblaadjescapsules zorgen dat je baarmoedermond verzacht, je uiteindelijk een makkelijker ontsluiting krijgt en minder bloed verliest bij de bevalling, dat is wat ik weet van de frambozenblaadjes. Ben bang dat het niet de bevalling op wekt. Zelf drink ik nog steeds de thee en ben aan de grapefruit en bitterlemon geslagen (schijnt ook pas te werken als je 17 liter op hebt ofzo). De hart van een ananas (het gedeelte wat je altijd weggooid) schijnt volgens mijn verloskundige onzin te zijn, mijn fruitboer zegt dat je er erg ziek van wordt als je er teveel van eet, dus deze laat ik maar aan mij voorbij gaan. Ik word ook echt helemaal gek van dat wachten zeg!! pfff
Pfffff ik word er ook echt helemaal GEK van!! En ik neem me steeds voor er niet te veel mee bezig te zijn en het uit mn hoofd te zetten. Maar het lukt me gewoon niet. ik wil zoooo graag ons meisje eindelijk in het echt zien en horen en vast houden en zoenen en lekker in badje te doen!!!!!!! verschrikkelijk dit zeg. En dan te bedenken dat het nog wel 4,5 week kan duren!!! Moet er niet aan denken!!! het is eigenlijk zo voorbij hahaha, maar ik wil niet meer zo lang wachten hoor. Vervelend toch hoe je lichaam je voor de gek kan houden! Ik heb steeds die menstruatiekrampen, maar ja, daar trek ik me al niks meer van aan, die heb ik al zo lang... Je durft gewoon niks meer te geloven he, wat jij ook zegt uiteindelijk is er dan toch niks aan de hand. ooooh wat is dit erg!!! hahahaha. Ik word ook zo gek van mezelf!!! Liefs
Ik heb medelijden met jullie Ga anders een eindje wandelen ofzo. (beweging is ook goed ) Ff gedachtes verzetten, voor je het weet is het weer morgen, en dan is het WEER een dag dichter bij En die krampjes, misschien doen ze toch iets, voor niets zijn ze vast niet!! Kom op dames!!
fijn om te weten dat ik niet de enigste ben. heb af en toe uren achter elkaar voorweeen en blijf maar hopen dat het doorzet maar helaas. maar ze zijn er gelukkig niet voor niets
Oooh erg is het he??? En dan wil je dan proberen er niet steeds aan te denken haha, maar ja dat lukt dan niet he. Ik hoop toch zo dat die klentjes zich allemaal snel laten zien zeg. Ze moesten ns wetekn hoe gek ze hun moeder maken haha. Groetjes
Dat heb je mooi gezegd Loesk.... die kleintjes hebben er vast geen idee van hoe gek ze hun mama maken, hahaha.
Ik denk dat als ik op het einde ben ik net zo reageer als jullie. Bij mijn eerste zoon had ik de week van te voren voorweeën toen een week niks en zondags in een keer begon het en hield niet meer op tot mijn zoon geboren was (in totaal maar 3 uur) hahaha
@ Nadine, dat was een vlotte bevalling, zeg. Zou dat te maken hebben gehad met die voorweeen. Hoe voelde dat precies? Ik heb wel af en toe een beetje kramp, zeg maar menstruatiepijn, maar dat is vaak maar heel even en beslist niet heftiger dat de menstruatiekramp die ik wel gehad heb.
Ik wil ook mijn baby!!!!!! hahaha lekker ongeduldig. Meiden, vanavond volle maan.... wie weet worden er een paar van ons mama.... Het is idd nog maar paar weekjes maar die zijn echt het langst!!!
Sorry ik kan je niet meer vertellen hoe de voorweeën of de echte weeën aanvoelen ik weet alleen dat de echte weeën heel heftig waren en in tegenstelling met de voorweeën ik ze niet in bad kon opvangen.
Hier nog steeds hetzelfde, om de 10 minuten een flinke vervelende harde buik, denk dus wéér dat het deze nacht wel zover zou kunnen zijn, haha. Ga zo weer lekker op mijn bed liggen met mijn Harry Potter. Jeal, ik las op een ander forumbericht dat je ook donderdag gestript gaat worden, vond ik wel grappig, want ik ben ook 39+4 zwanger en wordt ook donderdag gestript, spannend hè! Misschien wel een 1 april kindje, wij grappen hier thuis al over, want zeker dat we dan de familie in de maling gaan nemen! Wat nou kleinzoon, het is een kleindochter! Ik hoop echt dat het vannacht maar gaat gebeuren, dan ben ik eindelijk van die stomme onzekerheid af! (en van die onhandige buik) Dames, duik lekker vroeg in bed, dan is het zo weer een dag verder!
Ik ben blij dat ik niet de enige ongeduldige ben hahaha. Hier niet echt harde buiken, maar gespannen opgeblazen buik gevoel. Tash wat spannend! ik hoop het zo voor je dat je morgen met je kleintje in je armen ligt!!! Ik reken er hier in ieder geval niet op. Nou dames, succes allemaal he!! Groetjes Loes
Volgens mij ben k net (ennstukje) slijmprop verloren. Er dwarrelde een wit sliertig iets in de wc pot haha. Maar ja, dan kan het nog lang duren, het zegt weer niks....zuuuuchcht....hahaha..... Steeds als ik me voor neem het maar uit mn hoofd te zetten gebeurd er wel weer iets haha. Liefs Loes
Ja vind het ook erg spannend. Ben ook heel benieuwd of het wat uit gaat halen. Ik hou er maar rekening mee dat ik een lange bevalling tegemoet ga (gezien naar mijn eigen moeder) en mocht het strippen lukken dat de baby op 2 april komt. Wordt donderdag om 14.00 gestript, dus het zou in principe op 1 april kunnen. Zou het best wel grappig vinden, een vriendin van mij zegt de hele week al dat het een grapje wordt Hoe gaat het nu met jou? Heb je een beetje kunnen slapen vanacht? Of is de baby der misschien inmiddels al???
Goedemorgen, En al dames bevallen nou ben benieuwd of dat strippen morgen wat gaat opleveren dames. zou fijn zijn als we deze week nog 2 baby's kunnen verwelkomen
Hoi Nadine Bedankt voor je medeleven. Ik droomde vanacht dat ze er bij het strippen achterkwamen dat ik al 10 cm ontsluiting had hoe makkelijk wil je het hebbe, hahaha . Zal dat even een tegenvaller worden morgen ..... groetjes Jeal
oh meiden wat leef ik met jullie mee.. weet nog zo goed hoe ongeduldig en gefrustreerd ik was.. veel opbeurende woorden heb ik niet.. heb weken voorweeen gehad, vocht verloren, ben gestript en al, maar ze kwam pas met 41.6 wk.. ik had die zondag avond zoiets van..nou ik ga morgen de tassen wel klaar zetten en dan kunnen we dinsdag naar het zh (twas toen zondagavond) ik legde me neer bij een zh bevalling.. toen ik thee had gepakt en op de bank ging zitten voelde ik ineens heeel wat vocht lopen.. ik wist meteen dat de vliezen waren gebroken.. helder en de harde buiken/weeen die ik de hele dag al heel onregelmatig had kwamen toen meteen om de 5 minuten..snachts is dochterlief (als nog in het zh) geboren.. de volgende morgen weer naar huis.. maar goed.. ik heb er 4 en bij Anna vroeg ik me bij de krampen steeds weer af of het nu beginnende weeen waren of niet.. uiteindelijk herken je het zeker wel, maar ja.. dan is het ook echt begonnen.. hoe dan ook.. alle cliches zijn waar.. hoop dat t wachten beperkt wordt meiden... SUCCES
Hallo allemaal, Zo wat een spanning he ben benieuwd of er snel 2 babytjes geboren worden!!! Hier weer lekker geslapen!! Iedere nacht een beetje beter!!! Daar ben ik al heel blij mee en dat maakt alles een stukje dragelijker. Moet echt mega vaak plassen, mn vriend wordt er gek van haha, dan zit ik net op de bank en dan ga ik weer. Ik zeg al steeds, hallo ik heb een babytje van ongeveer 3 kilo op mn blaas duwen he! Hahaha. Maar het is idd wel irritant hoor. (blaasontsteking ben ik op getest dat heb ik niet haha) Tja eigenlijk wel rustig hier, gister dan dat stukje van de slijmrop verloren ( denk ik) maar verder geen reactie daar op gehad ofzo. Ik heb nog steeds in mn hoof 38 weken en 3 of 5 dagn. Of 18 april, dan is het precies 2 jaar geleden dat mn vriend en ik echt voor elkaar gekozen hebben. Ik had 3 dagen daarvoor de relatie met mn vriend verbroken en hij de 18e met zijn vriendin/verloofde. Dus dat zou ook we appart zijn. maar ja dat is weer wat langer wachten.....haha. Hahahahaha Jeal dat zou ideaal zijn he! Gewoon hoppa 10 cm ontsluiting hahahaha lachen. Hoe is het met de rest vanaag?? Liefs Loes