denk dat ik zwanger ben

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ja die dipsticks van babyboomshop geven positief aan!

En ik weet nog toen ik eerst zwanger was.. had ik ook door middel van die dipstick een positieve test.. en toen was ik pas 2 en halve week zwanger..

dus ik denk dat ik gewoon weer zwanger ben .. Ik hoop het zo..

Weten jullie mischien of je zelf kan weten wanneer je innesteldag is?

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    meestal zeggen ze 5 dagen na de eisprong maar heb ook 3 en 7 dagen gehoord. Ikzelf zit op 4 1/2 dag na eisprong en heb krampjes. dus denk bij mij een innesteling. Ik weet bijna zeker dat je zwanger bent. Ik geloof de testen van babyboomshop en het is echt zo dat cb en predictor later positief testen. Als je die over 3 dagen probeert kan het al heel anders zijn.

3. gimena

gimena Niet meer actief

ik hoop het ook voor je !
    zou nog 3 dagen wachten.
    tot op de dag dat je je zelf mag testen!
    en dat zal je zeker een betere uitslag hebben!
    ik weet dat wachten moeilijk is.
    we horen het nog van je :D

4. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    nou meiden.. ik heb vanmiddag al zowieso nieuwe testen besteld via internet.. er leg er nog 1 van cb.. die doe ik morgen ochtend.. en anders zowieso volgnde week nog.. mocht ik nit ongi wordne..
    Maar ik laat het jullie zowieso weten!

Weet je wat ik zo raar vind.. ik heb het al die tijd geweten.. Ik wist gewoon dat ik zwanger was.. en nu komt het uit..echt raar.. maar ben wel blij, mocht het echt zo zijn.. ga ik ook zeker naar de kerk om een kaarsje aan te steken..hopen dat het deze keer goed komt.. en niet uitloopt op een MK.

Ik wens jullie ook heel veel sterkte en geluk.. Hopen dat jullie ook zeker snel een positieve test krijge :D

5. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    Bij een ander onderwerp dat je geopend hebt zei je dat je al 2 weken geleden getest hebt.
    Dat zou dan toch nog voor je eisprong geweest moeten zijn, het lijkt mij sterk dat die al dan al betrouwbaar zijn...

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    He meid,

Als ik jou was zou ik over een paar dagen testen met clear blue..
    Zelf heb ik nare ervaringen met predictor, ook 2 testen en 2 lichte streepjes. Paar dagen later vage ongi.. Dus ga er wel vanuit dat ik ongi ben geworden..

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

op de dag van je NOD ben je als het goed is 4 weken of langer zwanger ( 2 weken krijg je er gratis en voor niks bij) dus hoe kan je testen als je 2,5 week zwanger bent? dan zou je 3 dagen na je eisprong ofzo al positief testen, terwijl er nogineens een innesteling is geweest? en je dus nog geen HCG aanmaakt..

sommige meiden hebben het geluk dat ze 2-3 dagen voor hun NOD positief testen, en dat zijn er maar een handjevol, laat staat meer dan 10 dagen voor je NOD, dat kan echt niet

maar hoop wel voor je dat je zwanger bent :)

liefs Daantje

8. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    dit doet me denken aan de NOD-lijst. Hier staat bij iemand 'zwanger' met een NOD van 15 februari. Niet om achter iemand d'r rug om te roddelen, maar dit vind ik ook knap.

9. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    gewoon sanne en daantje22... jullie kunnen zelf weten of je het wel of niet gelooft.. maar bij me vorige zwangerschap had ik met 2 en halve week zwangerzijn al een positieve test..

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    sorry voor mijn botte antwoord.. maar ik weet zelfwel of iets wel of niet zo is.. en aangezien ik 2 positieve testen heb gehad 5 en 4 dagen voor nod.. dat zou kunnen ja.. dinsdag gooi ik er nog een test tegen aan en dan weten we het zeker

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dat je 4 of 5 dagen voor nod een posi test hebt kan best, maar als je 2,5 week zwanger bent, dan is dit als ik het goed begrijp net 4/5 dagen na je ei, en een vruchtje nestelt gemiddeld 5 dagen na je ei in, hoe wil je dan al een positieve test hebben? Je lichaam maakt dan nogineens hcg aan, dat begint pas meteen na de innesteling. Gemiddeld duurt een LF 14 dagen, daarom staat er in de banners ook bijv: " over 2 dagen kun je een thuistest proberen" anders deed iedereen 4 dagen na de eisprong een zw test. Zelfs de dokter kan pas 10 dagen na je ei op zijn vroegst een bloedtest doen, zelfs dan hoef er nog niet veel zichtbaar te zijn. Maar goed, dit is mijn mening. Succes verder :D

12. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    @lovecouple:
    Ik geloof ook wel dat sommigen al heel snel positief kunnen testen. Er werden alleen tussendoor opmerkingen geplaatst over testen zelfs voordat je eisprong geweest is: en das heel raar...
    Hierbij nog steeds: er staat in de NOD-lijst iemand op de datum van 15-02 met de tekst: zwanger. Dat is toch zo'n week voor je eisprong?
    Maar goed, ik hoop voor je/jullie dat je zwanger bent.
    Ik kan me voorstellen dat je er gek van wordt als de testen elke keer wat anders aangeven en je eigen gevoel zo sterk zegt dat het wel zo is.
    Ik had zelf mijn laatste ongi alleen maar bruin bloed, terwijl ik nooit bruin heb gehad. Toch na 4 dagen maar getest: negatief. Ik beschouw het toch gewoon als menstruatie. Ik heb nu ook weer after-ei-klachten, dus ik loop nog goed 'in de maat'.

13. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    @lovecouple:

ben heel nieuwsgierig naar jouw gevoel. Je zegt dat je eigenlijk diep van binnen wist zwanger te zijn, hoe voelde je dat? Ik ben er echt benieuwd naar. Ik heb zelf ook af en toe een moment dat ik even zeker denk te weten zwanger te zijn en druk het dan weer weg...maar hoe voelt het dan als je het ECHT zeker weer? Kan je dat omschrijven? Misschien heb ik er iets aan hihi.

Succes nog met je testen!

14. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik weet niet hoe ik dat uit moet legge het is een gevoel. het is dit keer ook hetzelefde gevoel als me eerste zwangerschap.. dat gevoel kan je niet beschrijven..

15. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hmm jammer

16. kimmii

kimmii Lid

19 sep 2008
    16
    0
    0
    Lovecouple, ik hoop het echt voor je meid, je wil het zo graag!
    Ik denk zelf ook dat ik zwanger ben :D
    Ben nog pas 2 dagen OT, maar heb serieus keigrote borsten opeens, en ze zijn heel gevoelig, ben echt misselijk een paar keer per dag, hoofdpijn, constant moe, opgeblazen en verstopt gevoel, dus alle tekenen eigenlijk wel.
    Ik wacht nog een weekje en dan ga ik een testje doen.

Duim voor me dames!

xxx

17. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik hoop ook dat je zwanger ben! Ik heb gelukkig geen last van al die symptomen... ik heb gewoon buikpijn rugpijn hoofdpijn maar een gevoel.. ik weet het wel zeker wacht alleen nog ff op een extra posi test. ik duim voor je meiss.. xxx

18. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik kan je wel uit leggen hoe ik me voel enzo.. alleen dan word het ene heel lang verhaal.. weet niet of je daar op zit tte wachten?

19. kimmii

kimmii Lid

19 sep 2008
    16
    0
    0
    Ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt, Lovecouple.
    Je hoeft soms niet eens alle tekenen te hebben, je voelt het gewoon.
    Daar ben je toch vrouw voor.

20. Sirinn66

Sirinn66 Lid

22 jan 2009
    27
    0
    0
    Lovecouple weetje al wat meer .?

Deel Deze Pagina