Heb je een echo gehad dat je helemaal leeg bent? Kans is er namelijk dat het een 2-ling is/was. Dit is een vriendin van mij ook overkomen. Ze is 1 vruchtje verloren en het andere leeft gewoon. Ook omdat je na je mk geen bloeding had (wat ik eruit haal). En dit zou wel het geval moeten zijn.
ja heb weer vanmiddag een dipstick gedaan.. die was nega.. en net weer posi en idd kimmii voel het daar zijn we vrouw voor
Ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen gewoon voelen dat ze zwanger zijn, want tja er gebeuren wel gekkere dingen dan dat toch? En ik hoop ook heel erg dat je zwanger bent! Maar wat doen mensen zich aan om zo vroeg al te testen? Ondanks dat je dat bij je vorige zwangerschap ook al kon? Want dit was eigenlijk toch echt te vroeg en het maakt alleen maar onzekerder, want ondanks dat je zelf een licht streepje ziet vraag je het toch en ben je er nog onzeker over. Waarom niet wachten tot net voor, op of na je NOD? Ik ken het gevoel voelde ook van alles en wou dat er testen bestonden die je meteen duidelijkheid gaven. Maar dit helpt toch ook niet echt? Wanneer je zwanger bent kom je daar vroeg of laat toch wel achter, maakt die ene week (of 2 weken dan echt uit?) Wacht nog even iig 2 dagen (ivm hcg verdubbeling) En dan moet hij toch echt veel positiever zijn en kan je ook echt iets heel leuks meedelen met ons! Ik wens je heel veel sterkte meid!
huhu dat dat kan?en was ze toen niet naar een gynacoloog geweest dan bij de 1ste miskraam?want die kijken in je baarmoeder en die zien toch dat er niks zit?
@leonizzie: Tjah, zo denk jij er over, maar ik ben altijd nieuwschierig en kan niet wachten.. Dus waarom zou ik wachten met testen terwijl ik de testen klaar heb liggen? En of ik er weinig of veel geld aan besteed, is mijn eigen keuze! Dus als jij wil wachtem met testen tot je NOD of 1 of 2 weken erna.. is jou keuze.. ik kies er voor om nu al te testen!
ik vind eigenlijk dat je soms best aangebrand / geirriteerd reageert... Iedereen mag toch haar mening geven? maar goed zal wel aan mij liggen Nou hopelijk ben je dan ook daadwerkelijk zwanger! succes!
maar ja hoe je sommige dingen schrijft dat komt op mij als erg geirriteerd over als ik eerlijk ben... Misschien dat de ! achter sommige zinnen mijn idee juist versterken... En ik heb het eigenlijk niet alleen over dit topic maar ook over een aantal andere topics waarin je reageert... maar goed dat kan natuurlijk ook aan mij liggen... weet je al wat meer? weer positief?
nou mischien lijkt dat dan zo maar zo bedoel ik het niet.. ik reageer gewoon op een normale manier.. ik zeg ook gewoon mijn mening. en die uitroepteken zal het mischien doen,, het is een aanwensel een uitroepteken ergens achter.. En nee heb alleen vanavond nog 3 posi testen gedan.. morgen ochtend weer 1 met ochtendurine..
Dat iemand zeker weet zwanger te zijn wil niks zeggen over dat je daarom een vrouw zou zijn... Er zijn zat mensen die niks voelen en wel zwanger zijn... Ik heb ongeveer 4 dagen echt heel erg het gevoel gehad dat ik zwanger was. Sinds vanmorgen is dit weg. Mn temp. was gezakt, dus dan zal ik wel ongi worden. Normaal zou mn temp. morgen pas laag moeten zijn, maar ja. Ben wel depri nu, vooral omdat ik echt dacht...zou het?