denk dat wij weinig kerst hebben dit jaar:(

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Je zegt dat je vriend niet heeft opgegeven nou sorry in mijn ogen wel, hij wil niet een opleiding volgen voor ander werk.

Ik maak me alleen maar kwader hier, ik ga er vandoor voordat ik dingen ga zeggen die verkeerd over kunnen komen.

2. bettyboop

bettyboop Lid

4 dec 2008
    21
    0
    0
    pff ga me hier absoluut niet inmengen en vind de vragen en stellingen van sommige ook behoorlijk ver gaan!
    afgekeurd is afgekeurd hoe je ermee om gaat is je eigen probleem, ik weet wel dat je niet zomaar afgekeurd word en al helemaal niet meer voor 100%

wel wil ik je een fijne kerst toewensen en meid slaap er een nachtje over en morgen voel je je een stuk lekkerder.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wat moeten we nog meer doen dan
    we bellen al wekelijks met de advocaat
    want moeten we tegen de verzekering zeggen nu betalen of ik doe je wat?
    vertel mij het eens want we doen al genoeg meer kunnen we niks doen!
    we kunnen alleen maar zitten afwachten

4. veertje

veertje Fanatiek lid

Namens mij hier ook een hele fijne kerstdagen en goedkoop kan net zo gezellig zijn als duur :D

5. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Als degenen die roepen om een slotje, nou gewoon zelf even iets anders dan gaan doen, hoeven ze zich hier ook niet zo op te winden. Waarom zou hier in vredesnaam een slotje op moeten?:(

Marline, ik geloof dat je hier niet veel wijzer gaat worden he. Ik kan me goed voorstellen dat je nu even enorm zit te balen, het loopt allemaal anders dan verwacht, je moet het nu ineens doen met minder geld dan je verwacht had, dan krijg je nog die stomme bekeuringen en daarna krijg je hier nog het halve forum over je heen ook ;) Hoe staat het met je frustratie-nivo?

Enige tip die ik je echt kan geven is..blijf er achter aan gaan, dat zei ik al eerder. Blijf achter die advocaat aan gaan, ga sparen! Zet elke week iets opzij. Ga naar de politie ivm die auto's.

En ga eens goed met je vriend om tafel zitten en ga eens bekijken wat jullie zelf nog kunnen doen om verder komen. Je zegt zelf dat hij niet lui is en wel wíl werken, dan is daar vast wel iets op te vinden.

Maar (en dat ben ik met de rest eens) je zult het echt ZELF moeten doen. Het uwv of wie dan ook doet het niet voor je, je moet zelf in actie komen. En uiteindelijk is dat beter voor je ook.

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Dagelijks bellen met de advocaat dan meid! Sommige mensen doen alleen maar hun werk als je ze echt blijft lastigvallen, het gaat om jullie centen en jullie toekomst! En als het nodig is schrijf of bel je zelf naar de verzekeringen of neem je een andere advocaat (misschien een die wel doet wat hij belooft).

7. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hey jij zou gaan hahahahah

8. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Ik bedoel ermee te zeggen dat je dat al helemaal niet moet incalculeren als een verzekering moet uitbetalen , je weet dat die zich niet laten haasten .. en dat van die auto had eigenlijk toch ook allang geregeld kunnen zijn zoals je het hier hebt uitgelegd .. dan had je toch die 191 euro er al bij gehad ..

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Meiden, kom op zeg! Als jullie je zo ergeren aan wat TS schijft dan reageer je gewoon niet! Dan verdwijnt dit topic vanzelf wel weer....

TS, succes me deze maand doorkomen!
    400 euro is veel hoor, wees gewoon een beetje crea... heb al genoeg voorbij zien komen: Aldi, action.... laat je fantasie de vrije loop!

Zoals bamjolan al zei: Koop een leuk kleurboekje van 2 euro bij de zeeman! Het gaat tenslotte om het samenzijn!

Hoop dat jullie toch nog fijne feestdagen hebben met elkaar! ;)

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Psies...

Jammer dat TS zo'n bak ellende over zich heen krijgt. Je weet het fijne er niet van. Ik heb ook een #^%$hekel aan van die mensen die alleen maar klagen niet zelf ff hun zaken regelen , maar dat kan je vreemd genoeg niet door een schermpje beoordelen.

11. veertje

veertje Fanatiek lid

Klopt klopt, maar het leek net of ik alleen maar tegen haar ben en dat is absoluut niet zo dus wou het nog even positief afsluiten :D

12. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hahahahaha ok! :)

13. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook niet "tegen" haar, maar ik vat het echt op alsof de gemakzucht er vanaf straalt... forgive me if i'm wrong...

Bij deze toch fijne Kerstdagen gewenst en je kunt er vast wel wat leuks van maken!

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind het echt heel vervelend voor TS, maar wat ik niet begrijp, waarom kan je vriend niet werken.

Geen arm, ja dat is vervelend. Mijn man heeft geen been maar wel een topbaan in een super bedrijf. Een meid hier uit het dorp heeft ook geen arm en wel een zoontje van bijna twee geloof ik waar ze alles mee doet, ook verschonen, ze heeft trouwens een prothese.

Ondanks alles wil ik je een fijne kerst wensen.

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik bedoel het ook niet alleen maar slecht.
    Wij hebben gewoon ook het nodige meegemaakt op uitkeringsgebied en pech in financiele situaties en werk enz. Dus ik weet helaas door schade en schande dat je er zelf gewoon erg hard voor moet knokken en dat je niet af moet wachten wat de instanties doen. Want jij bent hun nodig en niet andersom.
    Dat probeer ik alleen maar mee te geven, je moet het echt allemaal zelf doen.
    En geloof me als je dan weer in rustiger vaarwater terecht komt, voel je zo'n voldoening omdat je het toch zelf mooi voor elkaar gekregen hebt.
    Ik gun jullie ook dat gevoel!
    Klaar nu houd ik hier ook op.

16. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Wekelijks inderdaad dagelijks maken. (advocaat)
    Langsgaan bij de verzekering? (misschien een idee?)
    Om de tafel met je man. (over zaken praten)
    Bellen met je schoonfamilie? (over de cadeau's?)
    Sparen (ook al is het maar een tientje per maand)
    Kortingsbonnen?
    Kerstdiner samenstellen wat niet veel kost?
    (ik snap zowieso niet waarom het zo duur moet zijn?) ---> misschien een BBQ pakket op de gril gooien? (of ben ik dan weer te erg, het is ERG lekker)
    Succes!

Ps. Het komt inderdaad hard over, maar door alleen maar ah,ohhh wat zielig te roepen terwijl ze het niet slecht heeft! (daar ga ik niet aan meewerken!)
    Dit is puur een materialistische zaak, niet eens de zaken als luiers,voeding voor de kindjes of wat dan ook!
    Als ze nou niet de maand kan doorkomen daarmee, wil ik haar nog wel een pak luiers opsturen! maar daar gaat het niet om, daarom snap ik de reacties wel heel erg goed van de andere dames!
    Het gaat maar om een maand, en bovendien heeft haar man al langer de kans gehad om dingen te regelen.
    De mijne is ook wel eens sloom, maar met financiele zaken en twee kinderen om voor te zorgen moet ik er niet aan denken dat hij zo LAX is op dat gebied!
    En wachten op de verzekering.. tja.. dan kun je nog wel even wachten. Toch hoop ik echt alleen maar het beste voor jullie!
    Fijne kerst!

17. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Erg mooi gesproken!

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    dank je Zazaziezo ;)

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik heb dus al gezegt wat ik morgen ga doe ik ga proberen om het toch nog leuk te maken met kerst
    dan hebben mijn schoonfamilie maar pech!

ik heb het nu helemaal gehad hier ik kom hier om mijn ei kwijt te raken maar wordt alleen maar veroordeeld hier over onze uitkeringen enz

20. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    zou ieman hier een slotje op kunnen zetten?

Deel Deze Pagina