Denk goed na wanneer je je diertje wegdoet!

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 28 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Haha waarom Quote je mij nou!? Zeg alleen dat ik het met Fiene eens ben hoor hahaha

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Omdat ik het niet met jullie eens ben. Had beter Fiene gequote... I know...

3. Niet meer actief

Okee..

Het is natuurlijk erg rot wat er is gebeurd, maar ik weet zeker dat mocht het hier ooit zo gebeuren ik mijn hondjes NOOIT naar het asiel zou brengen.. dan maar altijd apart houden net zolang ik iemand wist waar ze ZEKER goed zaten..

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Dat had ik ook graag gedaan... het probleem is dat alles hier open is, ik heb geen afgeschermde ruimte beneden en boven zijn er enkel twee slaapkamers, dan moest ze echt de hele tijd buiten zitten en dan ging ze echt afgezien hebben, gezien ze gewend was om binnen te zitten bij ons.

Ff over het afmaken in asiels... het gebeurt wel nog degelijk hoor, hier in Belgiƫ toch, wij hebben een half uur gereden om onze hond naar een asiel te brengen waar ze geen enkel gezond beestje afmaken. Er zit daar o.a. een hond al twee jaar. Ik ken het asiel heel goed, de beestjes worden heel goed verzorgd, zitten binnen, kunnen buiten en ze gaan elke dag wandelen met de honden. Het is niet ideaal om je beestje naar het asiel te doen, maar soms heb je geen andere keus.

Als er anderen dan over je oordelen zonder alle feiten te kennen... tsja...

En ik zal het nou nog een keer zeggen... zeg nooit nooit... en zeker? er is maar een zekerheid in het leven en dat is dat je vroeg of laat sterft.

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Inger...daar ga ik weer :cry: :cry:

6. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Oooh wat een ontzettend zielig verhaal :( :( Ik zou mijn katten nooit weg kunnen doen! Godzijdank krijgen honden en katten in Nederland geen spuitje meer als ze oud zijn :D

7. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Wat een zielige verhalen zeg, zit nu helemaal te janken :cry: :cry:

Deel Deze Pagina