Wie wil er naar mn test gluren??? Geen idee hoeveel DPO ik zit, juist deze maand even niet bezig met tempen enz enz Mocht ik nu een "normale" cyclus hebben dan zou ik op 10 dpo zitten maar dat heb ik eigenlijk alleen tijdens Clomid gebruik, zonder clomid schommelt mn cyclus meestal tussen de 28 en 35 dagen en deze ronde gebruik ik helemaal niks, dus alles is mogelijk Na aanleiding van een rare droom besloot ik vanochtend er toch een testje tegen aan te gooien, ik ben benieuwd of jullie iets zien Overigens heb ik zelf weinig hoop, ik heb 1x eerder een tuurder gehad en dat bleek niks te zijn, we vestigen onze hoop dus op de IVF waar we volgende maand mee gaan starten, maar blijven dromen en hopen dat IVF toch niet nodig zal zijn kan ik niet van me af zetten
Hihi, bij jou zijn er meer positieve reacties als bij mij. Ik ben helaas een klungel als het om turen gaat. Hoop voor je dat je zaterdag toch een mooie test in je handen kan houden.
Ik zie dat je nu 2 andere foto's erbij het gezet. Als jijzelf de testen zo ziet, wat zie je zelf dan. Want bij mijn eigenste zag ik niets en hier zijn er dames die zeggen wel wat te zien (en mogen hopen dat ze het goed hebben )
Ik tuur me al de hele week suf op mijn eigen testjes, ben inmiddels expert. En ik denk bij jou echt wat te zien! Hoop voor je dat ie snel duidelijker wordt, succes!
Dank jullie wel voor de reacties Of het nou een echte streep is of niet, kom ik van de week wel achter maar het is fijn om te weten dat ik niet als enige iets zie @teigetje Ik zelf zie ook echt wat, van dichtbij moet ik echt turen maar als ik de test op tafel leg, en er gewoon naar kijk zie ik een licht streepje Mn vriend heb ik m niet laten zien want die was de vorige keer zo teleurgesteld toen het lichte streepje toch niks was Dat bespaar ik m nu maar
de eerste en derde foto zien er volgens mij wel goed uit ik heb de indruk dat de streepjes mooi roze zijn en een goede dikte hebben?
Wat spannend joh, het lijkt IND of er een licht streepje komt, ik hoop het zo voor jullie. Wat ontzettend lief dat je je man een evt teleurstelling wilt ontnemen. Super