Hoi, Ik zit er over na te denken om mee te doen met mvm maar de vorige keer werd ik daar steeds zoooo misselijk van... Ik weet dat elke zwangerschap anders is maar ben zo bang dat ik weer kots en kots misselijk er van word. Het enige is dat ik mijn vorige zwangerschap via mvm zwanger ben geworden en me dus nu verplicht voel om er weer aan mee te doen.
Je kan natuurlijk de kannen buiten bewaren (of in ieder geval uit huis) en voor je je urine erin doet heel even de deksel al ervan af halen. Dan is de ergste geur er van af. En als je dat buiten doet snuif je tenminste verse lucht op. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!! En verplicht moet je je niet voelen, natuurlijk is het hard nodig, maar geen verplichting meis.
voor je de dop opendraait, adem inhouden, pies erin, dop dicht, en uit de badkamer pas lucht happen, dan terug om de maatkan uit te spoelen.. Haha ik kan er ook niet tegen, en zo werkt het wel.
Bij de eerste twee heb ik heel fanatiek met MvM meegedaan. Echt iedere druppel ging in de kan.. Deze keer heb ik besloten om niet mee te doen. Ik ben er elke keer zó ziek van geweest. Deze keer laat ik aan me voorbij gaan. Dat van die morele verplichting herken ik ook wel ja.. Beide zwangerschappen lieten lang op zich wachten. Uiteindelijk was ik beide keren zwanger zónder dat ik medicatie heb hoeven gebruiken gelukkig, maar het had niet veel gescheeld. Deze keer ben ik trouwens 'onverwachts' zwanger.. we doen het deze keer dus lekker anders.. en lekker géén MvM!
Als je het aangeeft bij de intake kunnen ze daar wat aan doen voor je zodat de geur minder is!! doen ze bij mij ook!! en zo kan ik toch mijn steentje bijdragen bij kinderloze paren!! die natuurlijk ook gewoon zwanger willen zijn!! vind dit een kleine moeite het zijn maar 10 weken!!
Ik vind het ook stinken maar hou even mijn adem in zodra ik de dop eraf draai en urine erin doe. Pfoe, die lucht....
knijper op je neus,ik had er standaard een bij liggen.klinkt stom,maar werkt wel verder pieste ik rechtstreeks in de fles ipv overgieten.Scheelt ook weer....
Ik werd er ook heel erg beroerd van, heb na 6 weken alleen nog tussen 12:00-23:00 opgevangen, op die momenten lukte het me met adem inhouden, s nachts en s morgens lukte geen enkel trucje, bleef maar overgeven.... Weet dat ze zo veel minder kregen. Maar ik dacht wel, zo krijgen ze in ieder geval nog iets...
Ik zou het maar gewoon proberen. En bij de intake aangeven dat je vorige keer erg misselijk was. En als het gaat dan is het mooi. Gaat het niet. Jammer dan.
Hmm wat apart dat er zoveel vrouwen zijn die er misselijk van worden, ik vind het absoluut geen lekker luchtje (heb er nog expres even aan geroken toen de fles nog leeg was uiteraard), maar het was ook totaal niet erg ofzo, om dat te ruiken. Maar inderdaad, als je je adem even vasthoudt, dat kan je toch ook niks meer ruiken? Heb ik in ieder geval gedaan en zo ging het prima.
@mvm Het stinkt en ik voelt voor mij als een belasting* . Ik heb er helemaal geen zin in, maar ga me na een goede echo donderdag toch maar weer aanmelden. Da's namelijk t enige wat ik voor een andere vrouw kan die met een uitblijvende kinderwens zit opgescheept. *Bij ons wordt er niet opgehaald maar moet het wegbrengen
Op een zondag wist ik dat ik zwanger was van ons eerste kindje en heb mij gelijk op maandag aangemeld! Heb pregnyl zlef echt nodig gehad en ik weet hoeveel vrouwen het ook nodig hebben, het is zo'n kleine moeite om iets terug te doen..... Mijn aanspreekdame zei inderdaad gewoon dop eraf draaien en dan buiten neerzetten zodat de mega heftige lucht eruit kan. En inderdaad neus dicht, kannetje legen, dop erop en snel weglopen voor een nieuwe hap adem is DE oplossing
welnee niet verplicht voelen..alleen doen als jijhet zelf wilt! ik doe ook mee, (mijn laatste week nu) maar ik bewaar die Volle flessen in de badkamer met een dop erop..ja ik kan er wel tegen...