Ja maar het probleem was juist dat 't met regen was en ze i.v.m. de gezondheid van haar kindje niet de wagen buiten wilde zetten, in de regen.
ja dat begreep ik, ik denk dat ik niet duidelijk ben, ik bedoelde: wandelwagen voor de flat vastzetten met een fietsketting en als het regent er de plastic hoes omheen doen tegen de regen, daarna de baby uit de wagen halen, tegen je (warme) lichaam houden (jas los doen oid, of in de draagzak, die je dan ook meeneemt in je luiertas), baby naar boven brengen eventueel samen met honden(en anders de honden vastbinden en later ophalen), baby in bed leggen, honden in een andere kamer doen. babyfoon aandoen, naar beneden gaan met de parant-gedeelte van babyfoon zodat je de baby kunt horen, wagen van het slot halen, opvouwen en in fietsenhok zetten. zelf weer naar boven gaan. groetjes
Lisa is ook dismatuur en heeft met 2 weken een mega infectie gehad, gelukkig na lang ziekenhuis en ic is ze er boven op gekomen. Wij kregen ook te horen om voorzichtig te zijn omdat ze extra gevoelig was. Mijn oudste zit op school en ik moet hem in de klas ophalen. Ik moet daarvoor een grote trap op en de lift is alleen toegankelijk met een code die aangevraagd moet worden. De wagen mag ik niet in de hal laten staan, wat ik goed begrijp, het eind is anders zoek als elke moeder dat doet. Nu kan ik hem buiten zetten maar als het regend is dat natuurlijk geen optie. Nu heb ik in het begin toen ze nog heel klein was haar in de maxicosi mee genomen, die kon ik makelijk mee naar boven nemen en er bleef niets beneden staan. Nu ze wat ouder is (en geen infectiegevaar meer heeft) neem ik haar mee in de buggy. Mijn zusje of een andere moeder blijft met haar beneden of ik vraag de buurvrouw of ze even op wil passen. Ik begrijp dat je het financieel niet breed heb dus zomaar iets kopen kan niet. Misschien is het een idee om zelf een draagdoek te maken (zoals ze vroeger deden). Heel veel succes met de kleine,, conny