Maar haar man misschien wel? Het is nu eenmaal haar beslissing. Ik zou voorstellen dan doordeweeks iets samen te doen.
Ik vind er eerlijk gezegd niks raars aan dat ze het niet zitten. Ik vind weekenden ook familie tijd( tijd met het kind) Je kan ook gewoon als stellen met de kids op pad wat voor iedereen leuk is. Als je zo graag wilt afspreken
Ik vind het ook een raar fenomeen gezinstijd, maarja als zij dat wil. Ik zou ook geen zin hebben om met zijn allen te gaan hoor.
Misschien voel ik me teveel aangesproken maar ik zou je echt adviseren om het lekker te laten en niet meer aan te dringen. Wat haar redenen zijn om haar kind niet mee te willen geven of bijv ergens niet mee naartoe te gaan dat mag ze helemaal zelf weten. Ik heb ook een tijd gehad dat zoontje super eenkennig was en een tijd dat mijn dochtertje als kleine baby snel uit haar ritme en onrustig was. Ik vond het dan heel vervelend als mensen me op allerlei manieren probeerden te overtuigen dat ik toch maar mijn zoontje eens bij hen achter moest laten of dat ik toch maar mee moest gaan met een dagje weg (waar mijn dochtertje nog onrustiger van werd). Inmiddels zijn beide dingen nagenoeg over en sta ik er veel makkelijker in. Wel heb ik ervan geleerd dat ik me nooit met iemands keuzes om iets met een kind wel of niet te willen, ga bemoeien. Ik snap dat jij het jammer vind, maar ik zou voor nu kijken of je misschien een ander kindje kunt vinden als je zoontje behoefte heeft aan een speelmaatje.
Ik accepteer het ook zeker! Alleen was me vraag aan jullie, hoe denken jullie erover. Ik laat haar ook zeker gewoon voor de rest.
Ik snap haar helemaal! En ik snap jou ook dat je iets af wilt spreken. Maar je zult op zoek moeten naar een alternatief dat voor beide partijen goed voelt. Op je vraag "Denk ik raar?"... Nee, maar je beste vriendin ook niet
Ik vind het ook niet raar hoor. Snap het best als ze ook een paar weekenden per maand werkt. En ja, misschien vindt ze het stiekem wel eng om hem uit handen te geven. Zou ik ook vinden en ben vast niet de enige.
Ik denk door haar vraag zou jij hem aan ons meegeven? Dat ze het niet durft of spannend vind Misschien is ie nog nooit een middagje bij bv opa en oma geweest en vind ze het spannend hem los te laten Wie weet over een paar maanden denkt ze er heel anders
Als ze allebei nog net geen 4 zijn ga je toch lekker door de weeks naar Monkey Town o.i.d. Ik ging voor de oudste 4 werd heel vaak met een vriendin en haar 2 kinderen naar Monkey Town. Deden we liever ook niet in het weekend,dan was m'n man thuis na 5 dagen werken en ik werk inderdaad ook om het weekend. Daarnaast vaak nog familiebezoekjes/ verjaardagen dus het weekend is vaak zo gevuld. Overigens zou ik er dan weer geen probleem mee hebben als iemand onze zoon mee wil nemen, waarvan ik weet dat hij diegene goed kent. Maar dan moeten we zelf verder geen plannen hebben, dat gaat dan toch voor.
Snap haar ook wel, spreek gewoon gezellig met zijn alle wat af. Hebben jullie het gezellig en kunnen de Jongens samen spelen. Zie het probleem niet zo. Zal vast wel komen als ie wat ouder is.
Ik snap wel dat ze gezinstijd wil eigenlijk, als je weekenden werkt. En als ze het moeilijk vindt haar zoon mee te laten gaan, kan ze ook niks aan doen. Dat hoor je gewoon te respecteren. Daar wordt ze vanzelf wel makkelijker in. Het is een vriendin, over zulke dingen kun je toch gewoon praten?
Ik vind het niet raar , Maar ik snap jou vraag ook wel. Voor mij zijn de weekenden ook 'gezinstijd'. Mijn man werkt fulltime en ik zelf werk 4 dagen. Ik vind het fijn om in het weekend samen te zijn en om leuke dingen te doen met mijn zoontje. Ze zal zo haar eigen redenen ervoor hebben. Ik zou het verder laten rusten