slapeloze nachten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Danoontje, 16 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Daar zit ik dan alweer ...

22.00 naar bed gegaan en om 06.00 alweer opzitten na in totaal 2,5 uur geslapen te hebben.

Dit gaat al bijna 2 weken zo, ik slaap hooguit nog 3 uurtjes op een nacht, word ik niet wakker geschopt dan is t een hoest aanval van me astma.

Ik word er echt super moe van nu en ik ga straks echt ff me huisarts bellen of hier wat aan te doen is, ik lijk op t moment wel een wandelend lijk met dat slaaptekort wat ik heb. Smiddag rond een uurtje of 1 wil ik nog wel eens even me bed induiken maar ja van slapen komt er niet veel terecht.

Nou dit was weer even mijn "zeur" momentje, ik ga maar eens een bakkie thee zetten en ontbijtje maken.

Groetjes Miranda

2. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Dit komt heel bekend voor. Hier hetzelfde. Ik ga zelfs uit bed nu 's nachts, want ik weet van ellende niet hoe ik moet liggen. Maar ik slaap nu ook wel veel 's middags, anders red ik het geen hele dag.

3. toet

toet Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

Ik heb sinds een paar weken dat ik er s'nachts uit moet om naar de wc tegaan,en daarna kan ik gewoon niet meer slapen,en ik lig dan anderhalf uur klaarwakker...vaak tegen de ochtend val ik dan weer in slaap...best vervelend...

Groetjes,

4. manon

manon Bekend lid

27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi Miranda,

Ik slaap ook slecht, ten eerste kom ik niet in slaap :confused:
    Dan als ik slaap word ik weer wakker pfff

Nu vannacht ging het wel maar was ik ook eerder dan de wekker wakker.

Je kan geloof ik slaap pillen krijgen, maar het is niet goed, en ze hebben het liever ook niet.

Dus ik neem wel een warme beker melk(met een suiker klontje) hihi

Ben benieuwd wat de HA zegt :(:

Liefs Manon.

5. kimmie4

kimmie4 Lid

11 apr 2006
    31
    0
    0
    ik ben nu 36 weken zwanger en heb er sins 2 weken erg last van vanacht was het 3 uur draaien draaien heb ik de tv maar aan gezet en ja hoor toen ben ik weer in slaap gevallen half 7 was ik er uit
    veel succes voor de mensen die ook zo beroerd slapen
    liefs kimmie

6. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Hier nog zo een!

In slaap vallen is probleem nummer 1.
    Maar slaap ik dan eindelijk dan heb ik een plasritme van ongeveer om de 1,5 uur.

In de tussentijd hoop ik dan nog wat te kunnen slapen, maar aangezien ons murmeltje dan ook wakker is.........
    ik word helemaal aan gort getrapt van binnen, dus dat slaapt ook niet lekker.

En ik heb sinds dit weekend 's nachts heerlijke voorweeen.
    Iedere keer denk ik "zou het dan nu.....?" maar nee hoor het zet nog niet door.

Voor alle slechte slapers, bij deze een succesje toegewenst.
    Mijn VK zegt dat het heel normaal is, maar hoe moe je ook bent.... als straks het echte werk gaat beginnen dan heb je ineens energie zat.

Deel Deze Pagina